УДАВка. Соціальні стандарти. Оце звідси діду й тату Ваші пенсії й зарплати ніби у старців.

 
 

УДАВка. Соціальні стандарти. Оце звідси діду й тату Ваші пенсії й зарплати ніби у старців.

заробітна плата пенсія прожитковий мінімум закон розмір



Старшому слідчому головного слідчого управління 

Служби безпеки України

Томусяку О.С.

 

Діхтяра Петра Семеновича

 09106, вул. Таращанська 163-а, кв. 130, м. Біла Церква Київської області,

Сайт: http://komunal-social.io.ua, E-mail: pravo4@bigmir.net

Заява

про надання дозволу на побачення

Неодноразово звертаючись до Голови СБУ, я щораз отримував відписки. Тож надісланням 27.04.2017р. повідомлення з наступним змістом «Як говорив один кіногерой, для того щоб ціль, мушка і проріз прицілу злились в одне потрібно сильно зненавидіти ціль. Для того щоб стати на захист народу котрому присягався, потрібно мати офіцерську честь та інші людські чесноти. І тоді є надія, що служба небезпеки для українців стане службою безпеки України» надалі звертатись я припинив.

Звідтоді, виготовивши плакат «СССР – УССР. Власть, ВКП(б) – КПСС, ОГПУ - НКВД – КГБ ежовые рукавицы: голодоморы + репресссии = ГЕНОЦИД. Було знищено 2,2 (10) млн. українців.

Україна. Влада, СНБ – СБУ, керівництво профспілок і об’єднань роботодавців, роботодавці, демократичні інститути: тотальне пограбування + безправ’я + доходи нижче межі фізіологічного виживання + безробіття = СОЦІАЛЬНИЙ ГЕНОЦИД. Вже знищено 10 млн. співгромадян

Наймерзеннішими в цій камарильї є правоПохоронці котрі за дріб’язкові матеріальні вигоди та кар’єрні можливості забули про присягу й офіцерську честь і перетворились на слуг диявола». А нещодавно дописав:

«Згідно практики ЄСПЛ за таких обставин у нас залишилось лише право на повстання. Оскільки кожен має за обов’язок захищати своє життя і життя інших людей то навіть у разі підтвердження звинувачень, такі дії Н.В. Савченко перебували в межах закону» я, час-від-часу, ходив з ним навкруг будівель розташованих по вул. Володимирській 33, 35.

Як правило, кожного разу мене запрошували до приймальні, але не мали що сказати. На тому все й закінчувалось. 
Інколи, аби спекатись, дуже уважно вислуховували і «клятвенно» запевняли, що нарешті візьмуться з усією серйозністю і 
буквально за декілька днів вже буде нарешті результат. Я припиняв акцію і чекав тих декілька днів. Однак нічого не 
змінювалось. Тож я продовжував. 
Однак з недавнього часу ситуація почала зміщатись у бік силових дій. Так 04.04.2018р. близько 10:00, охоронці периметру
 будівель почали загороджувати мені можливість пройти з плакатом посилаючись на якусь вказівку вищого керівництва. 
Потім підійшов чоловік у цивільному одязі і запевнивши в забезпеченні організації зустрічі з слідчим, запросив мене в 
приймальню. Я погодився з умовою провести розмову зі слідчим на підставі моїх звернень і отриманих відповідей. 
Нажаль і цього разу, ніякого слідчого не було. 
08.04.2018р. я оскаржив такий розвиток подій. Припускаю, що незабаром знову отримаю якусь відписку. 
Звертаючись довгий час у різні вітчизняні і міжнародні інстанції, до політичних партій і політиків тощо жодного їх 
зацікавлення щодо вчинення дій спрямованих на припинення цього жахіття, я не спостеріг. Однак продовжую це робити 
дотепер. 
У даному випадку звертаюсь за дозволом на побачення з народним депутатом України, справжнім Героєм України 
Савченко Надією Вікторівною 11.05.1981 року народження, якій обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, 
з метою виконання нею депутатських повноважень у відповідності до ч. 11, 12 ст. 24 Закону України «Про статус народного 
депутата України», якими передбачено обов’язок народного депутата України постійно підтримувати зв’язки з виборцями, 
вивчати громадську думку, потреби і запити населення, інформувати виборців про свою депутатську діяльність через засоби
 масової інформації, на зборах виборців періодично, але не рідше двох разів на рік, розглядати звернення виборців 
відповідно до вимог та в порядку, встановленому Закону України «Про звернення громадян». 
Оскільки надання дозволу на побачення перебуває в межах вашої компетенції, а питання з котрим маю намір звернутись 
до народного депутата України, справжнього Героя України Савченко Надії Вікторівни є життєво важливим для 
співгромадян то 
Прошу:
1. Надати мені дозвіл на побачення з народним депутатом України, справжнім Героєм України Савченко Надією 
Вікторівною 11.05.1981 року народження, якій на даний час, обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою. 

24 квітня 2018 року                                                           П.С. Діхтяр 


Голові Служби безпеки України

 

Діхтяра Петра Семеновича

 09106, вул. Таращанська 163-а, кв. 130, м. Біла Церква Київської області,

Сайт: http://komunal-social.io.ua, E-mail: pravo4@bigmir.net

Скарга

Неодноразово звертаючись до вас, я щораз отримував відписки. Тож надісланням 27.04.2017р. повідомлення з наступним змістом «Як говорив один кіногерой, для того щоб ціль, мушка і проріз прицілу злились в одне потрібно сильно зненавидіти ціль. Для того щоб стати на захист народу котрому присягався, потрібно мати офіцерську честь та інші людські чесноти. І тоді є надія, що служба небезпеки для українців стане службою безпеки України» надалі звертатись я припинив.

Звідтоді, виготовивши плакат, час-від-часу ходив з ним навкруг будівель розташованих по вул. Володимирській 33, 35. 
Як правило, кожного разу мене запрошували до приймальні, але не мали що сказати. На тому все й закінчувалось. 
Інколи, аби спекатись, дуже уважно вислуховували і «клятвенно» запевняли, що нарешті візьмуться з усією серйозністю і 
буквально за декілька днів вже буде нарешті результат. Я припиняв акцію і чекав тих декілька днів. Однак нічого не 
змінювалось. Тож я продовжував. 
Однак з недавнього часу ситуація почала зміщатись у бік силових дій. Так 04.04.2018р. близько 10:00, охоронці периметру 
будівель почали загороджувати мені можливість пройти з плакатом посилаючись на якусь вказівку вищого керівництва. 
Потім підійшов чоловік у цивільному одязі і запевнивши в забезпеченні організації зустрічі з слідчим, запросив мене в 
приймальню. Я погодився з умовою провести розмову зі слідчим на підставі моїх звернень і ваших відповідей. Нажаль і 
цього разу, ніякого слідчого не було. Просто запропонували іще раз звернутись. От я й звертаюсь і 
Прошу:
1. Виконати належним чином мої звернення і звернення від 14.03.2017р. № Д – 1430 – сг зокрема та надати мені 
обґрунтовану відповідь на них.
2. Зважити на ту обставину, що до виконання п.1 даного звернення я залишаю за собою право продовжувати свою акцію у 
будь-який час. 
3. Зобов’язати своїх підлеглих діяти в межах закону бодай у частині не вчинення мені супротиву при переміщенні по 
столиці і навкруг будівель розташованих по вул. Володимирській 33, 35 зокрема. 

З аналогічним, як до мене та інших співгромадян ставленням                                                           П.С. Діхтяр 

08 квітня 2018 року

 

Мінімальна заробітна плата – це базовий і найменший норматив для нарахування заробітку. Вона затверджується законом про держбюджет і не може бути нижчою від розміру прожиткового мінімуму працездатної особи котрий затверджується цим само законом. Насправді ж її розмір визначають за формулою професора Стеллі (беруть «зі стелі»). Відтак використовувати цей норматив не можна.

Якщо брати 2017 рік, то даний норматив навіть у такому вигляді, було у протиправний спосіб, заборонено до використання. Вочевидь, що його «вага», тільки в межах бюджету «тягла» на 38 мільярдів гривень. Тому зупинились на прожитковому мінімумі працездатних котрий затвердили у два рази нижчому розмірі. Однак при цьому оті 38 мільярдів гривень з інших соціальних програм, зняли. Таким чином і попіарились, і якусь дещицю з «державного пирога» відкусили.

Мінімальна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці на підставі забороненого для використання у 2017 році нормативу

Тариф робітника 6 розряду з нормальними умовами праці на «Росаві», в наведеному нижче прикладі, міг бути.

Січень – грудень (у гривнях за місяць) 2017 року:

3200 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 7804.16 грн./міс. : 165.5 = 47.16 грн./год.

Мінімальна заробітна плата згідно ст. 8 закону про держбюджет на 2017 рік (даний норматив не тільки визначено всупереч вимог закону про оплату праці, а й заборонений до використання) у гривнях за місяць:

Січень – грудень: 3200 грн./міс.

Виробничий коефіцієнт згідно галузевої угоди і колективного договору: 1.34.

Коефіцієнт робітника з нормальними умовами праці згідно галузевої угоди і колективного договору:

1 розряд – 1.0; 2 розряд – 1.1; 3 розряд – 1.22; 4 розряд – 1.36; 5 розряд – 1.56; 6 розряд1.82.

Місячна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці у гривнях за місяць: 7804.16 грн./міс. (заборонено до використання).

Середньомісячна кількість годин у 2017 році: 165.5 годин.

Погодинна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці:

47.16 грн./год. (заборонено до використання).

 

Мінімальна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці на підставі протизаконно нав’язаних для використання у 2017 році нормативів

Прожитковий мінімум – це мінімально допустимий перелік і кількість товарів і послуг котрий на думку влади здатний зберегти життя і здоров’я та ознаки людської подоби, людини. Його вартісна величина повинна визначатись на підставі прогнозованих цін включених в нього товарів і послуг згідно встановленої кількості і затверджується законом про держбюджет. Насправді ж його вартісна величина визначається за формулою професора Стеллі. Відтак використовувати ці нормативи не можна.

Таким чином тарифи робітників 6 розряду з нормальними умовами праці на «Росаві», в наведеному нижче прикладі, мають наступний вигляд.

Січень – квітень (у гривнях за місяць):

1600 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 3902.08 грн./міс. : 165.5 год. = 23.58 грн./год.

Травень – листопад (у гривнях за місяць):

1684 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 4106.94 грн./міс. : 165.5 год. = 24.82 грн./год.

Грудень (у гривнях за місяць):

1762 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 4297.17 грн./міс. : 165.5 год. = 25.96 грн./год.

Прожитковий мінімум працездатної особи згідно ст. 7 закону про держбюджет на 2017 рік (дані нормативи визначено всупереч вимог закону про прожитковий мінімум) у гривнях за місяць:

Січень – квітень: 1600 грн./міс.;

Травень – листопад: 1684 грн./міс.;

Грудень: 1762 грн./міс.

Місячна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці у гривнях за місяць: 3902.08 грн./міс.; 4106.94 грн./міс.; 4297.17 грн./міс.

Погодинна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці: 23.58 грн./год.; 24.82 грн./год.; 25.96 грн./год.

 

Мінімальна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці на підставі фактичного у 2017 році нормативу

Фактичний розмір прожиткового мінімуму – це визначена на підставі щомісячних статистичних даних вартість включеної в прожитковий мінімум кількості товарів і послуг згідно цін, які склались у минулому місяці. Насправді ж його так і визначають та щомісяця оприлюднюють на сайті міністерства соціальної політики. Попри те, що використовують його для спостереження за динамікою рівня життя, станом на дотепер, він і є єдиним об’єктивним нормативом прожиткового мінімуму визначеного владою.

Ото саме ці нормативи й було використано для розрахунку тарифів робітників 6 розряду з нормальними умовами праці на «Росаві».

Січень. 3497 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 8528.48 грн./міс. : 165.5 = 51.53 грн./год.

Лютий. 3549 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 8655.30 грн./міс. : 165.5 = 52.30 грн./год.

Березень. 3621 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 8830.89 грн./міс. : 165.5 = 53.36 грн./год.

Квітень. 3672 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 8955.27 грн./міс. : 165.5 = 54.11 грн./год.

Травень. 3761 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 9172.33 грн./міс. : 165.5 = 55.42 грн./год.

Червень – листопад. 3924 (3913, 3831, 3870, 3920) грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 9569.85 грн./міс. : 165.5 = 57.82 грн./год.

Грудень. 3962 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 9662.53 грн./міс. : 165.5 = 58.38 грн./год.

Фактичний розмір прожиткового мінімуму працездатної особи у січні – липні 2017 року згідно ст. 5 закону про прожитковий мінімум у гривнях за місяць: 3497 грн./міс.; 3549 грн./міс.; 3621 грн./міс; 3672 грн./міс.; 3761 грн./міс.; 3924 грн./міс.; (3913 грн./міс., 3798 грн./міс., 3831 грн./міс., 3870 грн./міс., 3920 грн./міс. дані нормативи не застосовувався оскільки вони є нижчими від попереднього).

Місячна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці у гривнях за місяць без врахування коефіцієнту утримання сім’ї: 8528.48 грн./міс.; 8655.30 грн./міс.; 8830.89 грн./міс; 8955.27 грн./міс.; 9172.33 грн./міс.; 9569.85 грн./міс.

Погодинна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці без врахування коефіцієнту утримання сім’ї: 51.53 грн./год.; 52.30 грн./год.; 53.36 грн./год.; 54.11 грн./год.; 55.42 грн./год.; 57.82 грн./год.

 

Мінімальна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці на підставі фактичного у 2017 році нормативу та коефіцієнта утримання сім’ї  

Використавши коефіцієнт утримання сім’ї тарифи робітників 6 розряду з нормальними умовами праці на «Росаві», в наведеному нижче прикладі, набули наступного вигляду:

Січень. 3497 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 8528.48 грн./міс. х 2.76 = 23538.61 грн./міс. : 165.5 = 142.23 грн./год.

Лютий. 3549 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 8655.30 грн./міс. х 2.76 = 23888.63 грн./міс. : 165.5 = 144.34 грн./год.

Березень. 3621 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 8830.89 грн./міс. х 2.76 = 24373.27 грн./міс. : 165.5 = 147.27 грн./год.

Квітень. 3672 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 8955.27 грн./міс. х 2.76 = 24716.56 грн./міс. : 165.5 = 149.34 грн./год.

Травень. 3761 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 9172.33 грн./міс. х 2.76 = 25315.62 грн./міс. : 165.5 = 152.96 грн./год.

Червень – липень3924 (3913) грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 9569.85 грн./міс. х 2.76 = 26412.79 грн./міс. : 165.5 = 159.59 грн./год. (згідно закону про оплату праці, при пониженні прожиткового мінімуму, базовий норматив заробітної плати, залишається на попередньому рівні)

Грудень. 3962 грн./міс. х 1.34 х 1.82 = 9662.53 грн./міс. х 2.76 = 26668.58 грн./міс. : 165.5 = 161.14 грн./год. 

Місячна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці у гривнях за місяць з врахуванням коефіцієнта утримання сім’ї: 23538.61 грн./міс.; 23888.63 грн./міс.; 24373.27 грн./міс; 24716.56 грн./міс.; 25315.62 грн./міс.; 26412.79 грн./міс.

Погодинна тарифна ставка робітника 6 розряду з нормальними умовами праці з врахування коефіцієнту утримання сім’ї: 142.23 грн./год.; 144.34 грн./год.; 147.27 грн./год.; 149.34 грн./год.; 152.96 грн./год.; 159.59 грн./год.

Коефіцієнт утримання сім’ї: 2.76.

Наказ Мінпраці України, Мінекономіки, Держкомстат України Про затвердження Методики визначення прожиткового мінімуму на одну особу та для осіб, які відносяться до основних соціальних і демографічних груп населення від 17.05.2000р. № 109/95/157

- середній розмір сім'ї - 2,76.

 

 Відео:

 

Зарплата, прожиткові мінімуми. Ч1

Зарплата, прожиткові мінімуми. Ч2

Зарплата, прожиткові мінімуми. Ч3

 

 

 

 

 

 

Не знаю, як у кого, але в мене, після доволі розлогої консультації розміщеної на трьох попередніх відео, вникнути в суть даного питання «з кондачка», не вийшло. Тому прийшлося декілька разів переглядати ті відео та на додачу ще й проаналізувати певну частину відповідних нормативних актів. 

З огляду на тепер уже набутий досвід і знання, з метою економії часу та збереження логіки викладу, я склав коротенький конспект і звертаюся до вас з висвітленням наступного.

Що таке межа малозабезпеченості або прожитковий мінімум, прожитковий мінімум працездатної особи, фактичний розмір прожиткового мінімуму працездатної особи, мінімальна заробітна плата?

1600 грн., 3200 грн., 3497 грн., 3549 грн., 3621 грн., 9651.72 грн., 9795.24 грн. чи 9993.96 грн. То який же норматив слід застосовувати для розрахунку заробітних плат?

Наведене нижче є коротким поясненням допоки важкодоступного для розуміння широким загалом одного з гвинтиків диявольського механізму винищення нації.

На виконання вимог законів:

Про індексацію грошових доходів населення 03.07.1991р. N 1282-XII;

Про мінімальний споживчий бюджет 03.07.1991р. N 1284-XII;

Про межу малозабезпеченості 04.10.1994р. N 190/94-ВР;

Про оплату праці 24.03.1995р. N 108/95-ВР;

Про прожитковий мінімум 15.07.1999р. N 966-XIV;

Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії 05.10.2000р. N 2017-III тощо, урядом було прийнято декілька рішень:

Про мінімальний споживчий бюджет 03.10.1991р. N 244;

Про затвердження наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для основних соціальних і демографічних груп населення від 14.04.2000 р. N 656;

Про затвердження Методики визначення прожиткового мінімуму на одну особу та для осіб, які відносяться до основних соціальних і демографічних груп населення 17.05.2000р. № 109/95/157;

Про затвердження наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для основних соціальних і демографічних груп населення 11.10.2016р. № 780.

Вартісна величина мінімального споживчого бюджету, а тепер прожитковий мінімум це гарантований державою, узгоджений з роботодавцями і профспілками, мінімальний перелік, кількість і вартість товарів і послуг здатний забезпечити співгромадянам збереження їм життя і здоров’я та існування в їх людській подобі.

Розмір прожиткового мінімуму визначається згідно затвердженої кількості і прогнозованої вартості відповідного набору товарів і послуг не рідше ніж раз на рік (за винятком 1992 – 1996р.р.) та затверджується законом і застосовується у розрахунках заробітних плат, пенсій, доплат тощо. Для прикладу наведу розрахунок структури «продовольчих кошиків» щоденного раціону здійснений на підставі нормативів наявних в Постановах КМУ.

Постанова КМУ Про мінімальний споживчий бюджет від 03.10.1991р. N 244

Структура і вартісна величина мінімального споживчого бюджету

1. Найменування продукту. 2. Вартість споживчих товарів (крб. за кг або шт.). 3. Споживчі товари (г або шт.) з розрахунку на день. 4. Вартість споживчих товарів (крб.) на день. Формули розрахунку:

386.67 : 49.51 = 7.81 крб. – вартість м'яса і м'ясопродуктів за кг

49.51 : 365 = 0.136 кг – кількість м'яса і м'ясопродуктів на день

7.81 х 0.136 = 1.06 крб. – вартість м'яса і м’ясопродуктів на день

 

1

2

3

4

I. Продовольчий кошик - усього

 

 

4,47

М'ясо і м'ясопродукти

7,81

136

1,06

Молоко і молокопродукти

0,58

638

0,37

Масло тваринне

8,55

16

0,14

Яйця (штук)

0,19

0,7

0,13

Риба і рибопродукти

2,78

44

0,12

Картопля

1,13

246

0,28

Овочі та баштанні культури

2,69

365

0,98

Фрукти і ягоди

3,53

185

0,65

Хліб і хлібопродукти

11,18

256

0,30

Олія та маргарин

3,14

20

0,06

Цукор і кондитерські вироби

3,41

77

0,26

Інші продовольчі товари

 

 

0,12

 

 

Кабінет Міністрів України. Постанова. Про затвердження наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для основних соціальних і демографічних груп населення від 14.04.2000р. N 656

Набір продуктів харчування для працездатного населення

1. Найменування продукту. 2. Кількість (грамів/рік на одну людину). 3. Кількість (грамів/день на одну людину).

Формула розрахунку: 400 : 365 = 1.1 г – кількість борошна житнього на день

 

1

2

3

Хлібопродукти:

 

 

борошно житнє

400

1.1

борошно пшеничне

9000

25

хліб житній

39000

107

хліб пшеничний

62000

170

макаронні вироби

4000

11

рис

2500

7

пшоно

1000

3

гречана крупа

2000

5

вівсяна крупа

1100

3

бобові

1900

5

інші

500

1

Картопля

95000

260

Овочі, баштанні:

 

 

капуста

28000

77

помідори, огірки

25000

68

морква, буряк

18000

49

цибуля, часник

10000

27

баштанні

16000

44

інші

13000

36

Фрукти і ягоди:

 

 

фрукти, ягоди свіжі

60000

164

сухофрукти

4000

11

Цукор, кондитерські вироби:

 

 

цукор

24000

66

кондитерські вироби

13000

36

Олія

7100

19

Маргарин

2000

5

М'ясопродукти:

 

 

яловичина

14000

38

баранина

2000

5

кріль

2000

5

свинина

8000

22

субпродукти

4000

11

птиця домашня

12000

33

сало

2000

5

ковбасні вироби

9000

25

Рибопродукти:

 

 

риба свіжа

7000

19

оселедці

4000

11

інші

2000

5

Молокопродукти:

 

 

молоко незбиране

60000

164

молоко з малим вмістом жиру

65000

178

масло вершкове

5000

14

сир твердий

3500

10

сир м'який

10000

27

сметана

5000

14

Яйця, штук

220

0,6

Поживний склад

 

 

Білки, грамів

 

87,1

Жири, грамів

 

98,4

Вуглеводи, грамів

 

388,1

Енергетична цінність, ккал

 

2790,8

  

Про затвердження наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для основних соціальних і демографічних груп населення. Кабінет Міністрів України; Постанова від 11.10.2016р. № 780

Набір продуктів харчування для працездатного населення

1. Найменування продукту 2. Норма (грамів на одну особу на день) 3. Фактична норма (грамів на одну особу на день) у лютому ц.р.

 

1

2

3-1

3-2

3-3

Хлібопродукти:

 

 

 

 

хліб житній

107

49

48.2

47.3

хліб пшеничний

170

77.9

76.6

75.1

Макаронні вироби

11

5

5

4.9

Борошно пшеничне

26

11.9

11.7

11.5

Крупи:

 

 

 

 

рисова

7

3.2

3.2

3.1

пшоняна

3

1.4

1.4

1.3

гречана

5

2.3

2.25

2.21

вівсяна

3

1.4

1.4

1.3

інші (ячна, перлова)

1

0.5

0.45

0.44

Бобові

5

2.3

2.25

2.21

Картопля

260

119.1

117

114.9

Овочі (у тому числі солені, квашені):

 

 

 

 

капуста

77

35.3

35

34

помідори, огірки

68

31.1

31

30.1

Морква

25

11.5

11.3

11.1

Буряки

25

11.5

11.3

11.1

цибуля

25

11.5

11.3

11.1

часник

2

0.9

0.9

0.9

інші сезонні овочі (кабачки, гарбузи)

36

16.5

16

15.9

Баштанні (кавуни, дині)

44

20.5

20

19.4

Фрукти і ягоди:

 

 

 

 

фрукти, ягоди свіжі

164

75.1

74

72.5

сухофрукти

11

5

5

4.9

Цукор

66

30.2

30

29.2

Кондитерські вироби

36

16.5

16

15.9

Олія

19

8.7

8.6

8.4

Маргарин

5

2.3

2.25

2.21

М’ясо, м’ясні продукти:

 

 

 

 

яловичина

44

20.5

20

19.4

свинина

22

10.1

10

9.7

субпродукти

11

5

5

4.9

птиця

38

17.4

17

16.8

сало

5

2.3

2.25

2.21

ковбасні вироби

25

11.5

11.3

11.1

Риба, морепродукти:

 

 

 

 

риба свіжа, свіжоморожена

19

8.7

8.6

8.4

оселедці

11

5

5

4.9

рибні продукти

5

2.3

2.25

2.21

Молоко, молокопродукти:

 

 

 

 

молоко

164

75.1

74

72.5

кисломолочні напої (кефір, ряжанка)

164

75.1

74

72.5

масло вершкове

14

6.4

6.3

6.2

сир твердий

10

4.6

4.5

4.4

сир м’який

27

12.4

12

11.9

сметана

14

6.4

6.3

6.2

Яйця (штук)

0,6

0.27

0.27

0.27

Чай

1

0.5

0.45

0.44

Кава в зернах мелена

1

0.5

0.45

0.44

Сіль

8

3.7

3.6

3.5

Спеції (лавровий лист)

0,8

0.37

0.36

0.35

Білки, грамів

87,1

39.9

39

38.5

Жири, грамів

98,4

45.1

44

43.5

Вуглеводи, грамів

388,1

177.7

175

171.5

Енергетична цінність, ккал

2790,8

1278.2

1258.2

1233.5

 

Прожитковий мінімум працездатної особи, як і його фактичне значення це одні й ті ж самі товари і послуги, в одній і тій самі кількості (п.1, п.2 таблиці).

Законом Про Державний бюджет України на 2017 рік від 21.12.2016р. № 1801-VIII загальну суму товарів і послуг закладених у прожитковий мінімум працездатної особи визначену на підставі спрогнозованих КМУ цін, на січень – квітень місяці у розмірі – 1600 грн.

Фактичний же розмір прожиткового мінімуму працездатної особи котрий склався у цінах: січня був – 3497 грн.; лютого був – 3549 грн.; березня був – 3621 грн.

Іншими словами. Прожитковий мінімум працездатної особи відрізняється від його фактичного значення у 2,2 рази. Відтак питання, чим послуговуватись вважаю, що є риторичним. Наразі дана диспозиція повністю узгоджується з конституційною нормою щодо визнання України соціальною, правовою державою. Отже.

Уряд, традиційно «не вгадав» з цінами. Але це не було б проблемою, якби розрахований ним норматив напряму не стосувався наших доходів. А ті, через свою мізерність не становили б довготривалу загрозу життю співгромадян. Для прикладу.

Законом Про оплату праці від 24.03.1995р. N 108/95-ВР визначено, що розмір мінімальної заробітної плати встановлюється Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік у законі про Державний бюджет України і вона встановлюється у розмірі не нижчому від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Про це ж йдеться і в Кодексі законів про працю від 10.12.1971 № 322-VIII та наголошується, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб.

Відтак якби я був урядовцем то я б зважив на ту обставину, що на момент прийняття Закону Про Державний бюджет України на 2017 рік від 21.12.2016р. № 1801-VIII фактичний розмір прожиткового мінімуму працездатної особи у цінах листопаду склався у розмірі 3265 грн. Тож ні прожитковий мінімум для працездатних осіб, ні мінімальна заробітна плата аж ніяк не могли затверджуватись у розмірах нижчих ніж 3265 грн. Однак урядовці нав’язали працездатним норматив з розміром 1600 грн. Через це працездатні особи за зароблене змогли придбати у:

січні. Коефіцієнт: 1600 : 3497 = 0.458 (п.3-1 таблиці);

лютому. Коефіцієнт: 1600 : 3549 = 0.451 (п.3-2 таблиці);

березні. Коефіцієнт: 1600 : 3621 = 0.442 (п.3-3 таблиці) або у разів менше:

у січні: 3497 : 1600= 2.19;

у лютому: 3549 : 1600= 2.22;

у березні: 3621 : 1600= 2.26.

Приклад розрахунку фактичної норми (грамів на одну працездатну особу на день). Хліб житній, замість 107 г:

107 х 0.458 = 49 г;

107 х 0.451 = 48.2 г;

107 х 0.442 = 47.3 г тобто (в даному випадку) працездатних просто зживають зі світу.

Вочевидь тут додатково слід додати щодо фактичного розміру прожиткового мінімуму працездатної особи, у якості контрольної точки. Для прикладу. Мінімальною точкою положення людини відносно води, є поверхня води. Контрольною точкою є глибина водойми. Задана відстань людини до дна водойми є місце знаходження людини від дна водойми. А тепер переведемо грн. в метри. Отже.

Влада, роботодавці і їх об’єднання, керівники профспілок розмістили працездатну людину на 1600 м від дна водойми, а потім з ієзуїтським задоволенням спостерігають. Ось їм до поверхні залишилось при глибині:

у січні: 3497 – 1600= 1897 м ой як добре;

у лютому: 3549 – 1600= 1949 м а тут іще краще;

у березні: 3621 – 1600= 2021 м ну а тут взагалі прекрасно. Отже.

Як мінімум ст. 7 і ст. 8 Закону Про Державний бюджет України на 2017 рік від 21.12.2016р. № 1801-VIII має ознаки видачі злочинного наказу. Відтак згідно Конституції України ті хто його видав і ті, хто його виконує, однаковою мірою підлягають кримінальному переслідуванню. В свою чергу працездатні повинні стояти на тому, що найнижчим нормативом є розмір прожиткового мінімуму працездатної особи тільки у тому випадку, коли він перевершує його фактичне значення. В нашому ж випадку слід керуватись саме фактичним розміром прожиткового мінімуму працездатної особи. Тільки так і не інакше. При цьому слід не забувати про обов’язок працездатних утримувати сім'ю. Відтак даний норматив слід помножити на 2.76, тож мінімальним базовим нормативом для визначення розміру мінімальної заробітної плати, мав бути:

 у січні: 3497 х 2.76 = 9651.72;

у лютому: 3549 х 2.76 = 9795.24;

у березні: 3621 х 2.76 = 9993.96.

А тепер спеціально для працівників «Росави».

Зразок розрахунку мінімальної заробітної плати робітника 6 розряду з нормальними умовами праці (без врахування доплат):

у січні: 9651.72 х 1.2 х 1.86 = 21542.64 грн.;

у лютому: 9795.24 х 1.2 х 1.86 = 21862.98 грн.;

у березні: 9993.96 х 1.2 х 1.86 = 22306.52 грн.

Насамкінець вважаю за доречне додати декілька слів про визначений Законом Про Державний бюджет України на 2017 рік від 21.12.2016р. № 1801-VIII розмір мінімальної заробітної плати 3200 грн. і одночасно про Закон України від 06.12.2016 № 1774-VIII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України від 06.12.2016р. № 1774-VIII котрий цю норму нівелює, але одночасно і «віджимає» з бюджету оті 38 мільярдів гривень на його реалізацію.

Як видно даний норматив хоч і є вдвічі збільшеним, але не відповідає розміру межі фізіологічного виживання працездатної особи не кажучи вже про її обов’язок утримувати сім'ю. Але ще до його затвердження, вочевидь на догоду роботодавцям не бюджетного спектру, було внесено застереження щодо застосування цього нормативу на практиці. І це попри вимогу Закону Про оплату праці від 24.03.1995р. N 108/95-ВР котрим визначено, що зміни розміру мінімальної заробітної плати іншими законами України та нормативно-правовими актами є чинними виключно після внесення змін до закону про Державний бюджет України на відповідний рік. Таким чином посилання на нормативний акт прийнятий ще до затвердження закону про держбюджет є протиправним. Іншими словами – поки батько народився, син по світу находився.

Надалі буде перегляд і короткий аналіз таблиць з нормативами прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати, а потім списків президентів, прем’єрів та інших котрі це жахіття зорганізували. 

 

Для полегшення сприйняття того, що таке мінімальна заробітна плата стосовно прожиткового мінімуму працездатної особи наведу образне порівняння. 

Уявімо, що держава Україна це корабель.

Команда корабля це владоможці котрі мають за обов’язок утримувати корабель на плаву, підтримувати його в належному технічному стані, дбати про життя і здоров’я пасажирів та забезпечувати їм комфортне перебування.

Пасажири це працездатні громадяни держави Україна.

Фактичний розмір прожиткового мінімуму працездатної особи це глибина моря.

Нормативи встановлені Законом України «Про Державний Бюджет України» на підставі прогнозних показників:

прожитковий мінімум працездатної особи – прогнозний норматив глибини моря;

мінімальна заробітна плата – задана, на підставі прогнозних показників, відстань корабля до дна моря.

І нарешті. Порівнюємо гривні з метрами.

А тепер давайте подивимось на те, що ж у нас відбувається. Для прикладу.

Червень 2011р. Згідно: ст. ст. 21, 22 Закону України «Про Державний Бюджет України на 2011 рік» від 23.12.2010р. N 2857-VI (далі – Б N 2857-VI) норматив мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму працездатної особи встановлено у розмірі 960 грн;

ст. 5 Закону України «Про прожитковий мінімум» від 15.07.1999р. N 966-XIV (далі – ПМ N 966-XIV) фактичний розмір прожиткового мінімуму працездатної особи склав 1235 грн. 

Отже. У червні 2011р. мінімальна заробітна плата була нижчою від прожиткового мінімуму працездатної особи на 275 грн. 

Якщо ж тепер повернутись до образного порівняння то це матиме такий вигляд.

Глибина моря складає 1235 м.

 Корабель знаходиться на глибині 960 м. Тобто. Його занурили під воду на глибину 275 м. 

Відтак аби не допустити катастрофи, корабель необхідно утримувати на відстані 1235 м. від дна моря. В противному разі дії членів команди мають ознаки злочину, а отже такими, за котрі настає кримінальна відповідальність. Відмовки ж членів команди, на кшталт «я виконував наказ капітана» тут не мають істотного значення.

Сподіваюсь, що зробивши аналіз хоч би з 1997 року і дотепер, кожна мисляча людина повинна бодай здригнутися. Адже мінімальна заробітна плата то є базовий норматив для нарахування заробітків усім працездатним громадянам «на шиї» у котрих перебувають і діти і пенсіонери. Та й самим же за щось треба жити.

На разі, нічого втішного не чекає їх і в майбутньому. Адже жебрацькі заробітки нині, матимуть наслідком отримання таких же жебрацьких пенсій у майбутньому.

 

До приїзду в місто М. Саакашвілі, я підготував для нього і його команди дві пропозиції з коротким їх обґрунтуванням. Ще раніше: 31.12.2016р. 15:32; 08.01.2017р. 20:52; 12.01.2017р. 0:45; 15.01.2017р. 1:08; 16.01.2017р. 18:01; 28.01.2017р. 17:37; 08.02.17р. 21:40; 09.02.17р. 08:45 тощо, на його сторінці у фейсбуці я намагався донести те ж саме. Однак всі мої спроби зацікавити чи бодай дізнатись його позицію щодо задекларованого, успіху не мали.

І от така нагода. Та сталась прикрість. Вочевидь за його мовчазної згоди, тільки-но я почав говорити, як ЩИТки і якісь молодики, під лемент якоїсь пані, вирвали в мене мікрофон і відтіснили в натовп. Правда при цьому взяли заготовлений мною текст, запевнивши, що передадуть його М. Саакашвілі.

Наразі ввечері я знову зайшов до нього на сторінку і під повідомленням про ту зустріч залишив свій коментар. Надалі вочевидь, сторінку для мене закрили. Оскільки, як-то кажуть «надєжди юношєй пітают» я ще не втрачаю надії на отримання реагування на свої пропозиції оскільки на тому аркуші я зазначив свої реквізити. Відтак не пізніше ніж через декілька тижнів вважаю, що свою думку про цього політика я вже складу. Чи з аналізу його відповіді, чи її відсутності. А тепер власне сам текст.

Самоназваний правозахисник Петро Діхтяр

Попобігавши за часів незалежності по місцевих і столичних майданах на боці національно-демократичних політ сил і громадських організацій. Дійшовши обґрунтованої думки, що вони нічим не відрізняються від їх нібито опонентів, я перестав «закохуватись» у «месій», не кажучи вже про «причіп», котрий вони за собою потайки тягнуть у владу.

Звідтоді почав пропонувати «захисникам принижених і зневажених» свої напрацювання намагаючись спонукати їх до зупинення соціального геноциду, «бєспрєдєлу» в комунальній сфері тощо.

Стосовно першого.

Найнижчим базовим нормативом для розрахунку наших доходів гарантованих державою у вигляді мінімальних заробітних плат і пенсій, різноманітних пільг і компенсацій тощо, є прожитковий мінімум.

Прожитковий мінімум це вартісна величина мінімальної кількості товарів і послуг, котра забезпечує збереження життя людини та її людських ознак. Іншими словами, це коли: і жити не можна, і вмерти не дають.

З аналізу соціальної політики за часів незалежності вбачається, що особи уповноважені на виконання функцій держави вкупі з керівництвом профспілок і об’єднань роботодавців та частина роботодавців реалізують диявольський план штучного утримання переважної більшості співгромадян поза межами фізіологічного виживання шляхом узаконення нормативів мінімальних заробітних плат і пенсій, різноманітних пільг і компенсацій та й власне самого прожиткового мінімуму у таких розмірах, які є значно нижчими від межі фізіологічного виживання людини. Понад те. Слуги диявола, як справжні садисти, вочевидь аби «смакувати» вчинюваним, взяли за правило визначати і оприлюднювати фактичний розмір прожиткового мінімуму. Свіжий приклад. Прожитковий мінімум працездатних у лютому дорівнював 1600 грн., а його фактичне значення склало 3549 грн. При цьому для розрахунків, законодавчо було зобов’язано використовувати виключно 1600 грн. і заборонено використовувати навіть широко розрекламовані 3200 грн. Поряд з іншими факторами, таке мало наслідком втрату щонайменше 9.7 мільйона співгромадян.

Згідно вимог ч.1 ст. 442 Кримінального кодексу України: 1. Геноцид, тобто діяння, умисно вчинене з метою повного або часткового знищення будь-якої національної, (…) групи шляхом (…), створення для групи життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове її фізичне знищення, скорочення дітонародження чи запобігання йому в такій групі (…).- карається позбавленням волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічним позбавленням волі.

Нажаль я майже не володію кримінальною складовою чинного законодавства. Ні в теорії. Ні на практиці.

В команді РНС є правники-практики найвищого рівня. Лідер РНС і його команда декларують наміри в котрих вбачається політична воля до чистки «авгієвих конюшень» загидженої баригами-розбійниками території України.

Оскільки мною вже виконано певну частину роботи то вважаю за можливе запропонувати відповідним фахівцям з РНС перейти до реалізації декларованих намірів не чекаючи повної і безумовної перемоги на виборах. Тобто. Вчинити всі, бодай визначені законом дії для зупинення соціального геноциду та притягнення винних до відповідальності шляхом подання належним чином оформленої заяви про внесення відповідних відомостей пов’язаних з даною обставиною до єдиного реєстру досудових розслідувань.

На мою думку, паралельно з цим слід підготувати зразки відповідних цивільних позовів громадян в межах майбутньої кримінальної справи, як потерпілих. До слова.

Потерпілими в даній справі є більшість співгромадян. Серед них є й значна частина прихильників та членів РНС тобто, «своїх».

Наразі я не нарікав би, якби РНС забезпечила юридичний супровід, спочатку для «своїх», а вже потім і іншим.

І нарешті. У разі потреби я готовий надати додаткові матеріали і навіть попрацювати над складенням зразків цивільних позовів тощо.

Стосовно другого.

З 1998р. комунальну сферу міста виведено поза межі закону. Це і «холодні зими» на масивах «Леваневського» й «Таращанський» у 1998 -2001р.р. коли теплоносій подавався з таким розрахунком, аби вберегти інфраструктуру. Це і нав’язування до сплати споживачам, мешканцям багатоквартирних будинків, усієї номенклатури робіт необхідних для підтримання усього житлового фонду міста. Це і нав’язування споживачам, мешканцям багатоквартирних будинків, замість одного, п’яти підприємств з надання житлово-комунальних послуг. Це і відсутність регламентних робіт та виконання капітальних ремонтів багатоквартирних будинків і заміни окремих їх елементів, строк експлуатації котрих вичерпано тощо.

Відтак пропоную місцевій та дружнім до неї організаціям ступити на «незоране поле» з наведення порядку у цій царині. Зі свого боку готовий, за потреби, надати наявні у мене документи чи навіть попрацювати над вирішенням задекларованого.

P.S. 15.04.2017р. «сорока на хвості» мені принесла, що присутні на тому зібранні шинники були обурені моєю поведінкою тож дякую, що хоч не побили. Між тим, аби був віруючим то сказав би: прости їм Господи «нє вєдают что творят».

 

Склад очільників "команди корабля"

 

Владоносці-бідоносці України

 

1

2

3

 

Президенти

 

 

1

Кравчук Леонід Макарович

05.12.1991р.

19.07.1994р.

2

Кучма Леонід Данилович

19.07.1994р.

23.01.2005р.

3

Ющенко Віктор Андрійович

23.01.2005р.

25.02.2010р.

4

Янукович Віктор Федорович

25.02.2010р.

22.02.2014р.

в/о

Турчинов Олександр Валентинович

23 .02.2014р.

07.06.2014р.

5

Порошенко Петро Олексійович

07.06.2014р.

 

 

Прем’єри

 

 

1

Фокін Вітольд Павлович

23.10.1990р.

01.10.1992р.

в.о

Симоненко Валентин Костянтинович

02.10.1992р.

12.10.1992р.

2

Кучма Леонід Данилович

13.10.1992р.

21.09.1993р.

в.о

Звягільський Юхим Леонідович

22.09.1993р.

15.06.1994р.

в.о

Кравчук Леонід Макарович президент

27.09.1993р.

06.1994р.

3

Масол Віталій Андрійович

16.06.1994р.

06.03.1995р.

4

Марчук Евгеній Кирилович

06.03.1995р.

27.05.1996р.

5

Лазаренко Павло Іванович

28.05.1996р.

18.06.1997р.

в.о

Дурдинець Василь Васильович

19.06.1997р.

16.07.1997р.

6

Пустовойтенко Валерій Павлович

16.07.1997р.

22.12.1999р.

7

Ющенко Віктор Андрійович

22.12.1999р.

29.05.2001р.

8

Кінах Анатолій Кирилович

29.05.2001р.

21.11.2002р.

9

Янукович Віктор Федорович

21.11.2002р.

07.12.2004р.

в.о

Азаров Микола Янович

07.12.2004р.

28.12.2004р.

10

Тимошенко Юлія Володимирівна

24.01.2005р.

08.09.2005р.

11

Єхануров Юрій Іванович

08.09.2005р.

04.08.2006р.

12

Янукович Віктор Федорович

04.08.2006р.

18.12.2007р.

13

Тимошенко Юлія Володимирівна

18.12.2007р.

11.03.2010р.

14

Азаров Микола Янович

11.03.2010р.

28.12.2013р.

28.01.2014р.

в.о

Арбузов Сергій Геннадійович

28.01.2014р.

27.02.2014р.

15

Яценюк Арсеній Петрович

27.02.2014р.

14.04.2016р.

16

Гройсман Володимир Борисович

14.04.2016р.

 

 

Голови ВРУ

 

 

1

Кравчук Леонід Макарович

23.07.1990р.

05.12.1991р.

2

Плющ Іван Степанович

05.12.1991р.

17.05.1994р.

3

Мороз Олександр Олександрович

18.05.1994р.

12.05.1998р.

4

Ткаченко Олександр Миколайович

07.07.1998р.

01.02.2000р.

5

Плющ Іван Степанович

01.02.2000р.

14.05.2002р.

6

Литвин Володимир Михайлович

28.05.2002р.

25.05.2006р.

7

Мороз Олександр Олександрович

06.07.2006р.

23.11.2007р.

8

Яценюк Арсеній Петрович

04.12.2007р.

12.11.2008р.

9

Литвин Володимир Михайлович

09.12.2008р.

12.12.2012р.

10

Рибак Володимир Васильович

13.12.2012р.

22.02.2014р.

11

Турчинов Олександр Валентинович

22.02.2014р.

27.11.2014р.

12

Гройсман Володимир Борисович

27.11.2014р.

14.04.2016р.

13

Парубій Андрій Володимирович

14.04.2016р.

 

 

Мінімальна заробітна плата.

 1. № п/п. 2. Статус нормативного акту. 3. Назва нормативного акту. 4. Дата і номер нормативного акту. 5. Стаття або пункт нормативного акту.

 

1

2

3

4
5

1

Конвенція

Конвенція про запобігання злочину геноциду та покарання за нього

09.12.1948р.
 

2

КЗпП

Кодекс законів про працю

10.12.1971 № 322-VIII
 

3

Пакт

Міжнародний пакт про громадянські і політичні права

23.03.1976р.
 

4

З УРСР

Про підвищення соціальних гарантій для трудящих

03.07.1991р. N1280-XII

1

5

П ВР УРСР

Про порядок введення в дію Закону Української РСР "Про підвищення соціальних гарантій для трудящих"

03.07.1991 № 1281-XII

 

6

ЗУ

Про індексацію грошових доходів населення

03.07.1991р. N 1282-XII

 

7

П ВР УРСР

Про порядок введення в дію Закону Української РСР "Про індексацію грошових доходів населення"

03.07.1991р. N 1283-XII

 

8

ЗУ

Про мінімальний споживчий бюджет

03.07.1991р. N 1284-XII

 

9

П ВР УРСР

Про порядок введення в дію Закону Української РСР "Про мінімальний споживчий бюджет"

03.07.1991р. N 1285-XII

 

10

П КМУ

Про мінімальний споживчий бюджет

03.10.1991р. N 244

 

11

Указ ПУ

Про підвищення мінімального розміру заробітної плати

09.01.1992р. N34

1

12

П ВР

Про хід виконання законодавчих актів України з питань соціального захисту населення

06.04.1992р. N 2251-XII

1

13

П ВРУ

Про підвищення соціальних гарантій для населення

29.04.1992р. N2301-XII

1

14

ЗУ

Про внесення змін до Закону Української РСР "Про підвищення соціальних гарантій для трудящих"

15.05.1992р. N 2355-XII

 

15

П ВРУ

Про підвищення мінімальних розмірів заробітної плати і пенсії

16.11.1992р. N2779-XII

1

16

Декрет КМУ

Про тимчасове припинення індексації грошових доходів населення

09.12.1992р. N 7-92

1

17

Декрет КМУ

Про підвищення мінімальних розмірів заробітної плати і пенсії

29.12.1992р. N19-92

1

18

ЗУ

Про внесення доповнень до Закону Української РСР "Про підвищення соціальних гарантій для трудящих"

22.04.1993р. N 3127-XII

1

19

П ВРУ

Про підвищення мінімальних розмірів заробітної плати та пенсії за віком

01.06.1993р. N3243-XII

1

20

ЗУ

Про колективні договори і угоди

01.07.1993р. N 3356-XII

 

21

П ВРУ

Про підвищення мінімальних розмірів заробітної плати та пенсії за віком

27.08.1993р. N3415-XII

1

22

П ВРУ

Про підвищення мінімальних розмірів заробітної плати та пенсії за віком

25.11.1993р. N3653-XII

1

23

ЗУ

Про межу малозабезпеченості

04.10.1994р. N 190/94-ВР

 

24

ЗУ

Про внесення змін і доповнень до Закону Української РСР "Про мінімальний споживчий бюджет"

04.10.1994р. N 191/94-ВР

 

25

П ВРУ

Про підвищення заробітної плати, пенсій та соціальних виплат

20.10.1994р. N 222/94-ВР

 

26

П КМУ

Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати

08.02.1995р. N 100

 

27

ЗУ

Про оплату праці

24.03.1995р. N 108/95-ВР

 

28

П КМУ

Про підвищення заробітної плати на державних підприємствах, в установах і організаціях

13.06.1995р. N 409

 

29

П КМУ

Про підвищення з 1 жовтня 1995 р. заробітної плати працівників бюджетних установ і організацій

02.10.1995р. N 778

 

30

П ВРУ

Про порядок введення в дію статей 10, 33, 34 Закону України "Про оплату праці" та встановлення мінімального розміру пенсії за віком

20.02.1996р. N49/96-ВР

1

31

Указ ПУ

Про грошову реформу в Україні

25.08.1996р. N762/96

 

32

П ВРУ

Про розмір вартісної величини межі малозабезпеченості

16.10.1996р. N 421/96-ВР

1

33

ЗУ

Про визнання таким, що втратив чинність, Декрету Кабінету Міністрів України "Про тимчасове припинення індексації грошових доходів населення"

21.11.1996р. N 534/96-ВР

 

34

П ВРУ

Про проект Закону України про встановлення величини вартості межі малозабезпеченості та розміру мінімальної заробітної плати на 1998 рік (1ч)

18.12.1997р. N 749/97-ВР

 

35

ЗУ

Про встановлення величини вартості межі малозабезпеченості та розміру мінімальної заробітної плати на 1998 рік

24.12.1997р. N 780/97-ВР

1,2

36

Указ ПУ

Про встановлення нового розміру мінімальної заробітної плати

23.06.1998р. N669/98

1

37

ЗУ

Про внесення зміни до статті 2 Закону України "Про встановлення величини вартості межі малозабезпеченості та розміру мінімальної заробітної плати на 1998 рік"

22.07.1998р. N 49-XIV

1

38

П ВРУ

Про проект Закону України про встановлення величини вартості межі малозабезпеченості та розміру мінімальної заробітної плати на 1999 рік

25.12.1998р. N 365-XIV

1

39

ЗУ

Про встановлення величини вартості межі малозабезпеченості та розміру мінімальної заробітної плати на 1999 рік

25.12.1998р. N 366-XIV

1,2

40

ЗУ

Про прожитковий мінімум

15.07.1999р. N 966-XIV

 

41

ЗУ

Про внесення зміни до Закону України "Про встановлення величини вартості межі малозабезпеченості та розміру мінімальної заробітної плати на 1999 рік"

15.09.1999р. N 1047-XIV

1

42

П ВРУ

Про відхилення проекту Закону України про встановлення величини вартості межі малозабезпеченості на перше півріччя 2000 року

17.12.1999р. N 1311-XIV

 

43

П КМ

Про затвердження наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для основних соціальних і демографічних груп населення від

14.04.2000 р. N 656

 

44

Нак.

Про затвердження Методики визначення прожиткового мінімуму на одну особу та для осіб, які відносяться до основних соціальних і демографічних груп населення

17.05.2000р. № 109/95/157

 

45

ЗУ

Про встановлення розміру мінімальної заробітної плати на 2000 рік

01.06.2000р. N1766-III

1

46

ЗУ

Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії

05.10.2000р. N 2017-III

 

47

ЗУ

Про затвердження прожиткового мінімуму на 2000 рік

05.10.2000 N 2025-III

1

48

ЗУ

Про затвердження прожиткового мінімуму на 2001 рік

22.03.2001р. N 2330-III

1

49

ЗУ

Про затвердження прожиткового мінімуму на 2002 рік

15.11.2001р. N 2780-III

1

50

ЗУ

Про встановлення розміру мінімальної заробітної плати на 2002 рік

13.12.2001р. N2896-III

1

51

ЗУ

Про прожитковий мінімум на 2003 рік

28.11.2002р. N 247-IV

1,2

52

ЗУ

Про встановлення розміру мінімальної заробітної плати на 2003 рік

26.12.2002р. N 372-IV

1

53

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2003 рік

26.12.2002р. N380-IV

72-16

54

ЗУ

Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2003 рік" та деяких інших законодавчих актів

22.05.2003р. N 849-IV

ІІ

55

ЗУ

Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2003 рік"

25.11.2003 р. N 1328-IV

1,2

56

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2004 рік

27.11.2003р. N1344-IV

89

57

ЗУ

Про затвердження прожиткового мінімуму на 2004 рік

11.05.2004р. N 1704-IV

1

58

ЗУ

Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2004 рік"

17.06.2004 р. № 1801-IV

28

59

ЗУ

Про затвердження прожиткового мінімуму на 2005 рік

19.10.2004р. N 2089-IV

1

60

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2005 рік

23.12.2004р. N2285-IV

63,83

61

П КМ

Про представників від центральних органів виконавчої влади в експертній комісії для проведення науково-громадської експертизи набору продуктів харчування, набору непродовольчих товарів і набору послуг для встановлення прожиткового мінімуму

18.05.2005р. № 360

 

62

ЗУ

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення мінімальної заробітної плати на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб

14.12.2006р. N 466-V

 

63

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2006 рік

20.12.2005р. N 3235-IV

65,82

64

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2007 рік

19.12.2006 № 489-V

62,76

65

ЗУ

Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік"

15.03.2007 р. № 749-V

7,10

66

П КМ

Про представників від центральних органів виконавчої влади в експертній комісії для проведення науково-громадської експертизи набору продуктів харчування, набору непродовольчих товарів і набору послуг для встановлення прожиткового мінімуму

13.06.2007р. № 827

 

67

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України

28.12.2007р. 107-VI

58,59

68

ЗУ

Про Держspan style=авнspan style=ий бюджет У168країни на 2009 рік

26.12.2008р. N 835-VI

54,55

69

П КМ

Про представників від центральних органів виконавчої влади в експертній комісії для проведення науково-громадської експертизи набору продуктів харчування, набору непродовольчих товарів і набору послуг для встановлення прожиткового мінімуму

27.12.2008р. № 1155

 

70

ЗУ

Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати

20.10.2009р. N 1646-VI

1,2

71

ЗУ

Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік"

06.11.2009 р. N 1715-VI

1,2

72

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2010 рік

27.04.2010 р. № 2154-VI

52,53

73

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2011 рік

23.12.2010р. N 2857-VI

21,22

74

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2012 рік

22.12.2011 № 4282-VI

12,13

75

ЗУ

Закон України Про Державний бюджет України на 2013 рік

06.12.2012р. № 5515-VI

7,8

76

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2014 рік

16.01.2014р. № 719-VII

7,8

77

ЗУ

Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік"

27.03.2014р. № 1165-VII

5)

78

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2015 рік

28.12.2014р № 80-VІІІ

7,8

79

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2016 рік

25.12.2015р. № 928-VIII

7,8

80

П КМ

Про затвердження наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для основних соціальних і демографічних груп населення

11.10.2016р. № 780

 

81

ЗУ

Закон України від 06.12.2016 № 1774-VIII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України

06.12.2016р. № 1774-VIII
 

82

ЗУ

Про Державний бюджет України на 2017 рік

21.12.2016р. № 1801-VIII

7,8

 

 Сайт міністерства соціальної політики діє з вересня 2016р.:

http://www.msp.gov.ua/timeline/Pokazniki-socialnoi-sferi.html

Сайт міністерства праці та соціальної політики був до кінця серпня 2016р.:

http://www.mlsp.gov.ua/control/uk/publish/category?cat_id=35829

 Інформація щодо фактичного і бюджетного розміру прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати.

1 – рік. 2 – місяць. Фактичний розмір прожиткового мінімуму: 3 – на одну особу, 4 – для дітей віком до 6 років, 5 – для дітей віком від 6 до 18 років, 6 – для працездатних осіб, 7 – для осіб, які втратили працездатність. 8 – бюджет (для працездатних осіб), 9 – бюджет мінімальна заробітна плата, Ю – зігнорований урядом норматив прожиткового мінімуму працездатних осіб і мінімальної заробітної плати, 10 – бюджет (для осіб, які втратили працездатність).

 

Соціальні стандарти 1991 – 2017р.р.

Прожитковий мінімум: 1. На одну особу: а – закон (прогноз). 6. Норматив розміру мінімальної заробітної плати – закон (прогноз).

 

Рік

1991

 

1992

1993

1994

1995

1996

1997

 

1998

 

1999

 

 Н

6

6

6

6

6

6

6

6

6

I

256

 

400

4600

60000

60000

60000

70.9

15

73.7

45

90.7

74

II

256

 

400

4600

60000

60000

60000

70.9

15

73.7

45

90.7

74

III

256

 

400

4600

60000

60000

1500000

70.9

15

73.7

45

90.7

74

IV

256

 

400

4600

60000

60000

1500000

70.9

15

73.7

45

90.7

74

V

256

 

900

4600

60000

60000

1500000

70.9

15

73.7

45

90.7

74

VI

256

 

900

6900

60000

60000

1500000

70.9

15

73.7

45

90.7

74

VII

256

185

900

6900

60000

60000

1500000

70.9

15

73.7

55

118.3

 

74

VIII

256

185

900

6900

60000

60000

1500000

70.9

15

73.7

55

118.3

74

IX

256

185

900

20000

60000

60000

15

70.9

15

73.7

55

118.3

74

X

256

185

900

20000

60000

60000

15

70.9

15

73.7

55

118.3

74

XI

256

185

2300

20000

60000

60000

15

70.9

15

73.7

55

118.3

74

XII

400

185

2300

60000

60000

60000

15

70.9

15

73.7

55

118.3

74

 

Показники розміру прожиткового мінімуму: 1. На одну особу: а – закон (прогноз); 2. Для дітей віком до 6 років: а – закон (прогноз); 3. Для дітей віком від 6 до 18 років: а – закон (прогноз); 4. Для працездатних осіб: а – закон (прогноз); 5. Для осіб, які втратили працездатність: а – закон (прогноз). 6. Норматив розміру мінімальної заробітної плати – закон (прогноз).

 

Рік

2000

 

 

 

 

 

2001

 

 

 

 

 

 Н

6

6

I

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

74

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

II

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

74

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

III

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

74

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

IV

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

90

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

V

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

90

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

VI

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

90

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

VII

270,1

240,71

 

297,29

287,63

216,56

118

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

VIII

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

118

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

IX

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

118

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

X

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

118

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

XI

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

118

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

XII

270,1

240,71

297,29

287,63

216,56

118

311,30

276,48

345,66

331,05

248,77

118

 

Показники розміру прожиткового мінімуму: 1. На одну особу: а – закон (прогноз); 2. Для дітей віком до 6 років: а – закон (прогноз); 3. Для дітей віком від 6 до 18 років: а – закон (прогноз); 4. Для працездатних осіб: а – закон (прогноз); 5. Для осіб, які втратили працездатність: а – закон (прогноз). 6. Норматив розміру мінімальної заробітної плати – закон (прогноз).

 

Рік

2002

 

 

 

 

 

2003

 

 

 

 

 

 

6

6

I

342

307

384

365

268

140

342

307

384

365

268

205

II

342

307

384

365

268

140

342

307

384

365

268

205

III

342

307

384

365

268

140

342

307

384

365

268

205

IV

342

307

384

365

268

140

342

307

384

365

268

205

V

342

307

384

365

268

140

342

307

384

365

268

205

VI

342

307

384

365

268

140

342

307

384

365

268

205

VII

342

307

384

365

268

165

342

307

384

365

268

205

VIII

342

307

384

365

268

165

342

307

384

365

268

205

IX

342

307

384

365

268

165

342

307

384

365

268

205

X

342

307

384

365

268

165

342

307

384

365

268

205

XI

342

307

384

365

268

165

342

307

384

365

268

205

XII

342

307

384

365

268

165

342

307

384

365

268

205

 

Показники розміру прожиткового мінімуму: 1. На одну особу: а – закон (прогноз); 2. Для дітей віком до 6 років: а – закон (прогноз); 3. Для дітей віком від 6 до 18 років: а – закtopон (прогноз); 4. width= width=Для працездатних осіб: а – закон (прогноз); 5. Для осіб, які втратили працездатність: а – закон (прогноз). 6. Норматив розміру мінімальної заробітної плати – закон (прогноз).

 

 

Рік

2004

 

 

 

 

 

2005

 

 

 

 

 

 Н

6

6

I

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

205

423

376

468

453

332

262

II

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

205

423

376

468

453

332

262

III

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

205

423

376

468

453

332

262

IV

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

205

423

376

III

468

453

332

290

V

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

205

423

376

468

453

332

290

VI

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

205

423

376

468

453

332

290

VII

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

205

423

376

468

453

332

310

VIII

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

205

423

376

468

453

332


IX

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

237

423

376

468

453

332

332

X

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

237

423

376

468

453

332

332

XI

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

237

423

376

468

453

332

332

XII

362,23

324,49

404,79

386,73

284,69

237

423

376

468

453

332

332

 

Показники розміру прожиткового мінімуму: 1. На одну особу: а – закон (прогноз); 2. Для дітей віком до 6 років: а – закон (прогноз); 3. Для дітей віком від 6 до 18 років: а – закон (прогноз); 4. Для працездатних осіб: а – закон (прогноз); 5. Для осіб, які втратили працездатність: а – закон (прогноз). 6. Норматив розміру мінімальної заробітної плати – закон (прогноз).

 

Рік

2006

 

 

 

 

 

Н 

6

I

453

400

514

483

350

350

II

453

400

514

483

350

350

III

453

400

514

483

350

350

IV

465

410

527

496

359

350

V

465

410

527

496

359

350

VI

465

410

527

496

359

350

VII

465

410

527

496

359

375

VIII

465

410

527

496

359

375

IX

465

410

527

496

359

375

X

472

418

536

505

366

375

XI

472

418

536

505

366

375

XII

472

418

536

505

366

400

 

Показники розміру прожиткового мінімуму: 1. На одну особу: а – закон (прогноз); б – закон (факт); 2. Для дітей віком до 6 років: а – закон (прогноз); б – закон (факт); 3. Для дітей віком від 6 до 18 років: а – закон (прогноз); б – закон (факт); 4. Для працездатних осіб: а – закон (прогноз); б – закон (факт); 5. Для осіб, які втратили працездатність: а – закон (прогноз); б – закон (факт). 6. Норматив розміру мінімальної заробітної плати – закон (прогноз).

 

Рік

2007