Субсидія і норми споживання.

 
 

Субсидія і норми споживання.

Субсидія – грошова або натуральна допомога. Раз так, то чому ж дотепер, ніхто з субсидованих тих грошей в очі не бачив?



Субсидія це узаконена годівничка для олігархів з державного бюджету з одного боку. І офіційне визнання співгромадян старцями. Понад те. Ми є  старцями у квадраті. Адже під нашу відповідальність здійснено і продовжують здійснювати позахвмарні запозичення.

Сім’я складається з: 2. дитини до 6 років; 3. дитини від 6 до 18 років; 4. працездатного (від 18 до 55 жінки, від 18 до 60 років чоловіки); 5. не працездатного (від 55 жінки, від 60 років чоловіки).

Згідно ст. 5 Закону «Про прожитковий мінімум», фактичний розмір прожиткового мінімуму (читай – межа виживання) у цінах котрі склались у попередні 6 місяців:

1. Дата. 2 – 5. Фактичний розмір прожиткового мінімуму для кожного члена цієї сім’ї. 6. Фактичний розмір прожиткового мінімуму цієї сім’ї за місяць. 7. Щомісячний заробіток працездатного члена цієї сім’ї. 8. Щомісячна пенсія не працездатного члена цієї сім’ї. 9. Щомісячний дохід цієї сім’ї. 10. Середньомісячний розмір доходу на одного члена цієї сім’ї.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Х.2014р.

1352

1718

1483

1125

5678

3000

1000

4000

1000

ХІ.2014р.

1395

1771

1529

1160

5855

3000

1000

4000

1000

ХІІ.2014р.

1421

1806

1552

1181

5960

3000

1000

4000

1000

І.2015р.

1477

1877

1611

1224

6189

3000

1000

4000

1000

ІІ.2015р.

1535

1952

1840

1276

6603

3000

1000

4000

1000

ІІІ.2015р.

1669

2137

2028

1391

7225

3000

1000

4000

1000

 

Фактичний розмір прожиткового мінімуму цієї сім’ї за попередні 6 місяців склав:

5678 + 5855 + 5960 + 6189 + 6603 + 7225 = 37510 грн.

Середньомісячний фактичний розмір прожиткового мінімуму цієї сім’ї у попередні 6 місяців склав:

37510 : 6 = 6251.67 грн.

Середньомісячний фактичний розмір прожиткового мінімуму одного члена цієї сім’ї у попередні 6 місяців склав:

6251.67 : 4 = 1562.92 грн.

1000 грн. : 1562.92 грн. : 2 х 15% = 4,8 %.

4000 грн. х 0,048 = 191.95 грн.

При цьому "зайци-кролікі" рахують: 

1000 грн. : 1176 грн. : 2 х 15% = 6,38 %.

4000 грн. х 0,0638 = 255.10 грн.

 

Норми споживання:

Обслуговування 21 м кв на людину, + 10 м кв сім'ю;

Газ 9,8 м куб на людину (за наявності ГВП), 18,3 (за відсутності ГВП);

ГВП 3,6 м куб на людину;

ХВП 5,5 м куб на людину;

ВВ 9,1 м куб на людину;

Ел. ен. 150 кВт. годин на сім'ю + 30 кВт. годин на людину.

 

До Управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради

09100, пров. Ковальський, буд. 14, м. Біла Церква Київської області,

тел.: (04563) 5-33-25; (04563) 5-71-23; (04563)5-85-34; (04563)5-45-94

 

Діхтяра Петра Семеновича

09106, вул. Таращанська 163-а, кв. 130, м. Біла Церква Київської області,

паспорт (   ) виданий МВ № 1 Білоцерківського МУГУ МВС У (   ) р.,

реєстраційний номер облікової картки платника податків: (   )

 

ЗАЯВА

про призначення житлової субсидії

Перебуваючи під впливом тяжких життєвих обставин створених тепер уже «не бандитською» владою протиправними діями котрої мене та членів моєї родини штучно зроблено не просто жебраками, які нездатні утримувати самі себе, а жебраками в квадраті. Адже під нашу відповідальність владоносці вже набрали страхітливих розмірів кредитів і продовжують це робити й надалі. До того ж на всю потужність запустили в роботу «друкарський верстат» вже надрукувавши 296 000 000.00 грн. З шаленою швидкістю «летять» вгору ціни і тарифи з тарифами на житлово-комунальні послуги включно. Набирає обертів «маховик інфляції». При цьому зарплати і пенсій «заморожено». «Чорнобильські» скасовано. Як результат розмір соціальних стандартів в порівнянні з їх фактичним значенням невпинно «падає». Для прикладу.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 28.12.2014р. № 80-VІІІ: ст. 7. Установити у 2015 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2015 року - 1176 гривень, з 1 грудня - 1330 гривень, а для основних соціальних і демографічних груп населення: дітей віком до 6 років: з 1 січня 2015 року - 1032 гривень, з 1 грудня - 1167 гривень; дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2015 року - 1286 гривень, з 1 грудня - 1455 гривень; працездатних осіб: з 1 січня 2015 року - 1218 гривень, з 1 грудня - 1378 гривень; осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2015 року - 949 гривень, з 1 грудня - 1074 гривні; ст. 8. Установити у 2015 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1218 гривень, з 1 грудня - 1378 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 7,29 гривні, з 1 грудня - 8,25 гривні.

Разом з тим відповідно до ст. 5 Закону України „Про прожитковий мінімум” від 15.07.1999р. № 966-XIV міністерство соціальної політики України на своєму сайті http://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/category?cat_id=141688 щомісяця повідомляє про фактичний розмір прожиткового мінімуму на: 1. одну особу, а також з урахуванням суми податку на доходи фізичних осіб; 2. для дітей віком до 6 років; 3. для дітей віком від 6 до 18 років; 4. для працездатних осіб, а також з урахуванням суми податку на доходи фізичних осіб; 5. для осіб, які втратили працездатність. Таким чином станом на сьогодні ці нормативи мають наступний вигляд:

 

2014

2015

 

1

2

3

4

5

1

2

3

4

5

I

1176

1032

1286

1218

949

1176

1032

1286

1218

949

1217

1159

1477

1281

974

1536

1477

1877

1611

1224

II

1176

1032

1286

1218

949

1176

1032

1286

1218

949

1238 

1177 

1500 

1303 

991 

1605/1693

1535

1952

1687/1840

1276

III

1176

1032

1286

1218

949

1176

1032

1286

1218

949

1258

1199 

1530 

1324 

1007 

1757/1859

1669

2137

1851/2028

1391

IV

1176

1032

1286

1218

949

1176

1032

1286

1218

949

1294

1231 

1573 

1361 

1037 

2211/2352

2109

2593

2317/2561

1822

V

1176

1032

1286

1218

949

1176

1032

1286

1218

949

1368

1298

1654

1438

1102

 

 

 

 

 

VI

1176

1032

1286

1218

949

1176

1032

1286

1218

949

1414

1329

1685

1495

1127

 

 

 

 

 

VII

1207

1059

1320

1250

974

1176

1032

1286

1218

949

1398

1322

1670

1476

1113

 

 

 

 

 

VIII

1207

1059

1320

1250

974

1176

1032

1286

1218

949

1369

1299

1644

1445

1089

 

 

 

 

 

IX

1207

1059

1320

1250

974

1176

1032

1286

1218

949

1388

1322

1676

1462

1104

 

 

 

 

 

X

1256

1102

1373

1301

1014

1176

1032

1286

1218

949

1412

1352

1718

1483

1125

 

 

 

 

 

XI

1256

1102

1373

1301

1014

1176

1032

1286

1218

949

1455

1395

1771

1529

1160

 

 

 

 

 

XII

1256

1102

1373

1301

1014

1330

1167

1455

1378

1074

1480

1421

1806

1552

1181

 

 

 

 

 

Так само згідно лишень ст. 39 Закону Української радянської соціалістичної республіки «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991р. № 796-XII тільки мені, за минулі 19 років недовиплачено: 19 х 12 х 2561 = 583908.00 грн. До слова. Таке, ні для «бандитської» влади, ні для «не бандитської» влади, вочевидь злочином не являється. Відтак компенсувати недоплати не те що у подвійному розмірі, а взагалі, ніхто не збирається.

Наразі у такий же «пошиб» внормовано житлово-комунальну сферу міста через що її щонайменше з 1998 року виведено поза межі закону. Надання житлово-комунальних послуг «рознесено» замість одного, аж на п’ять підприємств жодне з котрих не набуло у визначений законом спосіб статусу управителя/балансоутримувача будинку та виконавця житлово-комунальних послуг тощо. До відшкодування виставляються не конкретно виконані роботи, надані послуги, а розмір повної їх вартості визначеної тарифом. Тож тепер неможливо встановити хто, що надає і кому та за що треба платити. Понад те. Через відмову давати хабар, з мене, попри оформлення актом і опломбуванням ввідних кранів централізованого гарячого водопостачання, дотепер стягають за неї плату по нормах споживання тощо.

Жодного договору на надання мені житлово-комунальних послуг чи їх частини за попередній період не існує.

З огляду на викладене вище я не можу впевнено назвати адресатів та надавані ними послуги для перерахунку їм субсидованих коштів у разі призначення мені субсидії. Але маючи необхідність щось зазначити, скористаюсь реквізитами наявними у регулярно спрямовуваних мені квитанціях.

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради «житлово-експлуатаційна контора № 6»: о/р 2514064, ймовірно утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і вивезення побутових відходів.

Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВВОДА»: о/р 752514, холодна вода (що вкладено у це визначення встановити не вдалось).

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківтепломережа» : о/р 40036-2, теплова енергія та підігрів води (що вкладено у це визначення встановити не вдалось).

Публічне акціонерне товариство «Київоблгаз», 0403083453, газопостачання.

Публічне акціонерне товариство «Київобленерго», 000200102781, електропостачання.

У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребуватиме окремого рішення місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу такий розгляд здійснити за моєї присутності.

Я та особи, які зареєстровані і фактично проживають у квартирі, даємо згоду на обробку персональних даних про сім'ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані і фактично проживають у квартирі, джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов'язуюся протягом місяця повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

Надана інформація не може бути використана всупереч моїх інтересів та інтересів членів моєї родини.

З огляду на викладене вище та підстав для такого

Прошу:

1. Призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

2. У разі виникнення потреби в окремому розгляді даної заяви прошу здійснити його за моєї участі.

3. Не використовувати надану інформацію всупереч моїх інтересів та інтересів членів моєї родини.

Додаток:

1. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

18 червня 2015 року                                                                                                       П.С. Діхтяр

 

Управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради

Декларація

про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

Розділ І. Загальні відомості

1. Діхтяр Петро Семенович

2. Багатоквартирний будинок. Загальна площа квартири 124 кв. метри. 9, 10 поверхів.

3. Особи, які зареєстровані і фактично проживають у квартирі

Прізвище, ім'я, по батькові

Дата народження

Реєстраційний номер облікової картки платника податків/метрика

Примітки

Діхтяр Петро Семенович

1956

(   )

 

(   )

(   )

(   )

 

(   )

(   )

(   )

 

(   )

(   )

(   )

 

(   )

(   )

(   )

 

Розділ II. Всі види доходів осіб, які зареєстровані і фактично проживають у квартирі, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з 2014р. до 01 червня 2015 року

 

Відомості про доходи

Прізвище, ініціали

Вид доходу

Сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, гривень

Джерело доходу

Діхтяр П.С.

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

(   )

Розділ ІІІ. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії.

Прізвище, ініціали

Вид придбаного майна або оплачених послуг

Вартість, гривень

Дата здійснення купівлі або оплати послуг

-

-

-

-

Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані і фактично проживають у квартирі, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання.

Примітка:

1. Цю декларацію заповнив Діхтяр Петро Семенович, на котрого відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг.

2. З метою забезпечення можливості уточнення внесених даних надаю відповідні реквізити:

- (   )

- (   )

- (   )

- (   )

18 червня 2015 року                                                                                                       П.С. Діхтяр

 

Субсидія і норми споживання. Подаю без купюр колись складену та розповсюджувану листівку. На разі ні тодішні побратими, ні люди викладеним дотепер не зацікавились. Далеко пізніше зрозумів причину. Побратими то глитаї, а люди раби. Субсидія – грошова або натуральна допомога. В нашому випадку це грошова допомога держави сім’ям 15 – 20% сукупного доходу котрих не перекриває загальної суми комунальних платежів , виділяється з державного бюджету і призначається строком на 6, 12 місяців. Норма – величина і вартість послуги. Споживання – використання даної послуги для задоволення своїх потреб. Економія – свідоме обмеження споживання. В результаті наполегливої роботи нинішньої влади , в тому числі і влади міста Добряка (пропоную так перейменувати наше місто на час панування Шуліпи Г. В.) мало не кожна сім’я підпадає під субсидію. Яку ж ідеологію закладено в субсидію і норми споживання? По-перше, норми споживання розраховані за формулами професора Стеллі (взяты с потолка) з поправкою на непомірний апетит можновладців. По-друге, різні способи визначення розміру субсидії – при наявності лічильників розрахунок ведеться по фактично спожитому, а при їх відсутності, згідно норм споживання. В результаті цього субсидований абсолютно не зацікавлений в економії енергоресурсів (електроенергії, тепла, води, газу). Розібратись в цій ситуації легше на спрощеному прикладі. Загальна сума комунальних платежів сім’ї, нарахованих згідно існуючих норм складає 100 грн . Сукупний доход сім’ї складає 100 грн . В цьому випадку розмір субсидії складає 85 грн , а обов’язкова плата складає 15 грн . Потративши гроші на придбання і установку лічильників, економлячи – зaгальну суму комунальних платежів було зменшено до 20 грн. При незмінному сукупному доході, субсидія і обов’язкова плата сім’ї склала 5 і 15 грн відповідно. Питання, хто в цій ситуації залишився в програші влада чи споживач вважаю є риторичним . Але чи є шлях , пішовши котрим можна змінити цю ситуацію? Є, і не один. Найпростішим з них є наступний. Розмір субсидії визначати згідно існуючих норм споживання, без огляду на наявність лічильників. Субсидію видавати готівкою. В вище наведеному прикладі сім’я повністю розрахувавшись за спожите щомісячно матиме додатковий прибуток у розмірі 65 грн. Всі витрати на придбання і установку лічильників окупляться на протязі 6 – 10 місяців, а в подальшому з’явиться результат економії, для сім’ї додаткові кошти, для влади – зменшення обсягів закупівлі енергоносіїв, подовження строків експлуатації обладнання. Важчим , але цивілізованішим є шлях котрий має два напрямки. 1. Встановлення реальних норм споживання. Впровадження енергозберігаючих технологій у комунальній сфері. 2. Підняття рівня життя людей для виведення їх з-під принизливого субсидування. Всесвітнім соромом для держави є працюючі старці, в нашому випадку це основна маса працюючих . Принагідно відзначу ще одну недоречність, а саме – прив’язка субсидії до санітарних норм.Тобто субсидія надається з розрахунку 21 м кв на особу, плюс 10 м кв на сім’ю. А що робити батькам діти котрих навчаються в інших містах? Мало того, що значно зростають витрати (на навчання, харчування, проживання, проїзд тощо) то ще й зменшується розмір субсидії. Отож безперечно, що для розрахунків розміру субсидій має братись загальна величина комунальних платежів. Подібних недоречностей можна наводити тисячі. І всі вони породжені нинішньою командою можновладців. Тож прошу задуматись і віддати свій голос на користь команди Віктора Ющенка, тобто людей котрі знають, можуть і бажають дати лад в нашій з вами державі. Член ПРП, тобто партії, співзасновниці блоку Віктора Ющенка „Наша Україна” П. Діхтяр. 21.02.2002р. До цього часу ніхто даною ідеєю не зацікавився .



Обновлен 19 июн 2015. Создан 27 фев 2011



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником