ЧОРНОБИЛЬСЬКІ. Сам собі адвокат.

 
 

ЧОРНОБИЛЬСЬКІ. Сам собі адвокат.

для працюючих в зоні посиленого радіологічного контролю



На гостьовій сторінці я розмістив певну кількість нормативних актів. Їх реквізити зазначено на попередньому повідомленні. Послідовність майже збережено (крім №911)

Закон викладено в початковому варіанті та розміщено тексти його нових редакцій. Надалі розміщені нормативнвні акти котрими вносились відповідні законодавству зміни.

 

Голові Білоцерківської міської громадської організації

Всеукраїнської громадської організації «Союз Чорнобиль України»

Копачевській Тамарі Іванівній

Діхтяра Петра Семеновича

09106, вул. Таращанська 163-а, кв. 130, м. Біла Церква Київської області,

тел.: 0456330584, Інтернет-сторінка: http://komunal-social.io.ua, E-mail: pravo4@bigmir.net

Пропозиція

«Волєю судєб» у моєму житті так склалось, що я, не маючи належної освіти, переважно шляхом самоосвіти, з певного часу зайнявся правозахисною діяльністю.

Одними з основних напрямів цієї діяльності є і суголосні змісту діяльності Вашої організації такі, як пільги та компенсації постраждалим від Чорнобильської катастрофи та пов’язаних з ними соціальними нормативами розмірів мінімальних заробітних плат та пенсій.

Хвалити БОГА, з недавнього часу небайдужі люди заснували мені у всесвітній павутині Інтернет-сторінку де я маю змогу хоча б частково оприлюднювати наявні в мене матеріали правозахисного змісту. Завдяки цьому, у мене відпала потреба обтяжувати свої звернення надмірною деталізацієї при обґрунтуванні своєї позиції, відбуваючись загальними фразами та посилаючись на викладене у відповідних нарисах. Такий же підхід застосовую і тепер. Ото саме з цією метою, при нашому першому спілкуванні я вже і передав Вам і для усіх членів ради реквізити своєї Інтернет-сторінки на котрій в нарисах «Тігіпки», «Суд в натурє», «Чорнобильські. ГПУ» тощо розміщено достатня кількість текстів документів з аналізом цієї проблеми та обґрунтуванням кожної позиції. На форумі можна ознайомитись з підбіркою нормативних актів з цього питання. Відтак коротко.

Відстоюючи інтереси насамперед членів організації та інших громадян котрі постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи пропоную виходити з наступного.

Чорнобильська катастрофа це замах на життя і здоров'я багатьох поколінь відповідальність за котрий несе держава в особі своїх органів та осіб уповноважених на виконання функцій держави оскільки людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

З метою створення системи надійного захисту нинішнього, та наступних поколінь людей, мінімізації наслідків катастрофи для постраждалих тощо, крім іншого, було прийнято Закон УРСР Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи від 28.02.1991 № 796-XII та інші нормативно-правові акти. Штучне звуження змісту, зведення нанівець цієї системи має ознаки скоєння особами уповноваженими на виконання функцій держави цілого ряду особливо тяжких злочинів. Оскільки таке відбувається на протязі довгого часу, а сама система є широко розгалуженою то підозрюваними в організації і здійсненні даного злочину є значна кількість громадян України. Це і Президенти України зі своїми структурами, і народні депутати України, і члени кабінетів міністрів України зі своїми структурами, і пенсійний фонд України зі своїми структурами, і відповідні відділи рад усіх рівнів, і роботодавці та керівники підприємств, установ і організацій тощо. Також залученими до цього «дійства» є і генеральна прокуратура України зі своїми структурами та суди цивільної та адміністративної юрисдикції всіх інстанцій, а з недавнього часу і конституційний суд України.

Незважаючи на тяжкість майбутньої відповідальності та великої кількості цих громадян «іх нє надо жалєть, вєдь оні нікого нє жалєлі». Ба більше. Добиваючись доступу до влади вони свідомо і з великим бажанням «рвалісь із сіл і із всєх сухожілій». Вважаю, що також абсолютно свідомо вони зігнорували своїми обов’язком діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На моє глибоке переконання зупинити це беззаконня можна лише силовим методом. Тобто. Або з застосуванням «непродажної» частини прокуратури та служби безпеки України якщо така є. Або шляхом збройного опору людей проти узурпаторів влади України. Згідно чинного міжнародного та вітчизняного законодавства обидва шляхи є виправданими і законними. За своїм складом характеру та станом здоров'я я схильний до першого. Відтак, у разі потреби, готовий до співпраці з Вашою організацією в визначеному Вами форматі.

05 березня 2013 року                                                                            П.С. Діхтяр

P.S. Розгляд даного звернення прошу здійснити за моєї участі попередивши завчасно час та дату і задекларувавши наперед питання до мене для забезпечення швидкого, повного і об’єктивного розгляду даного звернення.

 

ГУМАННІСТЬ, МИЛОСЕРДЯ, СПРАВЕДЛИВІСТЬ

                      Україна 

БІЛОЦЕРКІВСЬКА МІСЬКА ГРОМАДСЬКА                             ORGANIZATION

       ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ                              "CHERNOBYL UNION OF

ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ                              THE UKRAINE"

        "СОЮЗ ЧОРНОБИЛЬ УКРАЇНИ"

09117, м. Біла Церква Київської обл.,      П/р 26002007859001 в ПАТ «Креді Агріколь банк»

вул. Леся Курбаса, 3                                                            МФО 300614

тел./факс 5-56-24                                                 Код за ЄДРПОУ 22202709

вих.20.11                                                               Діхтяру П.С.

14.03.12                                                                м. Біла Церква вул. Таращанська, 163-а кв. 130

Шановний, Петро Семенович !

На ваші пропозиції, які надійшли 5.03.2013 року хочу повідомити, що основна мета діяльності нашої організації є сприяння соціального захисту та реабілітації членів організації, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Захищаючи права членів організації, ми беремо участь в мітингах, акціях, звернемось в письмовій формі до уряду та інших інстанціях з проханнями та пропозиціями.

Примінення силових методів а тим наче збройного опору, які ви нам пропонуєте суперечать нашому статуту, тому ми не можемо співпрацювати з Вами.

Голова Білоцерківської міської громадської організації  

Всеукраїнської громадської організації інвалідів „Союз Чорнобиль України"           Т.І. Копачевська

 

 

 Примітка: розглянуто без моєї участі

 

крок 1.

 

Зразок звернення до роботодавця

 

Начальникові, Директорові, чи Голові тощо, підприємства, установи чи організації на

котрій Ви працювали чи працюєте

його прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) або в дужках (за посадою)

юридична адреса якщо знаєте вул. (…),

м. Біла Церква Київської області,

п. ін.: 09100, тел./факс: (04563) (…)

 

Ваше прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) і адреса

вул. (…), б. (…), кв. (…),

м. Біла Церква Київської області,

п. ін.: 09100, д.т.: (04563) (…)

Заява

щодо з’ясування підстав обмеження мене в праві на отримання щомісячних грошових допомог і доплат визначених Законом Української РСР «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

Від початку аварії на ЧАЕС я народився, постійно проживав, проходив строкову військову службу, а тепер працюю (чи працював) (служу, чи служив) в зоні посиленого радіологічного контролю тож згідно (якщо є), спочатку посвідчення дитини, а потім посвідчення серії (…)(…) виданого (…) є особою віднесеною до 4 категорії, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (дод.1).

Згідно даних запису трудової книжки серії (…)(…)  від (…): стор. (…) починаючи з (…) працюю (чи служу) на (…) в м. Біла Церква Київської області (дод.2).

Згідно даних паспорта серії (…)(…)  від (…): стор. (…) я зареєстрований і проживаю у м. Біла Церква Київської області (дод.3).

Згідно п.4 додатку 1 Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМ У) «Про організацію виконання постанов Верховної Ради Української РСР про порядок введення в дію законів Української РСР "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи" та "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи" від 23 липня 1991 року №106 (далі – П. №106) місто обласного підпорядкування Біла Церква Київської області (далі – м. БЦ) віднесено до зони радіоактивного забруднення внаслідок чорнобильської катастрофи, як таке, що знаходиться в зоні посиленого радіологічного контролю.

З недавнього часу містом пішов поголос стосовно появи реальної можливості отримання щомісячних допомог і доплат, котрі в народі називають «гробовими» визначених Законом Української РСР «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-ХІІ (далі – Закон), а не тими, незрозуміло на яких підставах прийнятими, нормативними актами, які суперечать не те, що законодавству, а й здоровому глузду. Тобто. Виявляється, що з усього визначеного Законом мені та таким як я, перепадають лише крихти. Ще більший вплив на моє рішення спробувати поновити своє порушене право справила теза виголошена новообраним президентом, що ЕРУ ДИКОГО КАПІТАЛІЗМУ В УКРАЇНІ ЗАВЕРШЕНО і тепер розпочинається робота з розбудови правової держави та громадянського суспільства. І першими проявами такого процесу вважаю, що є цілий ряд кримінальних справ нещодавно порушених проти найвищих, у недалекому минулому, посадовців та започаткування їх судового переслідування.

З огляду на викладені вище обставини я маю гостру потребу в з’ясуванні цілого ряду питань та в отриманні належної інформації для визначення з подальшими діями. Наперед маю зазначити. Якщо моя підозра стосовно порушення мого права, справдиться то маю прохання до Вас – віднайдіть будь-ласка можливість повернути мені попередньо не донараховане. В іншому випадку я змушений буду звертатись не тільки до суду, а й до правоохоронних органів.

Оскільки Закон набрав чинності з 01.04.1991р., а я працюю (чи працював) (служу, чи служив) з (…) і до (…) то і інформація мені потрібна саме за оцей період. До такої належить:

1. Згідно яких норм Закону мені здійснювались щомісячні допомоги і доплати у період з (…) і до (…).

2. У яких розмірах мені здійснювались щомісячні допомоги і доплати визначені Законом у період з (…) і до (…).

3. На підставі яких нормативних актів та на підставі яких даних визначався розмір щомісячних допомог і доплат визначених Законом у період з (…) і до (…).

4. Хто і на яких підставах очолював підприємство (установу, організацію, в/ч) у період з (…) і до (…).

5. Яку функцію виконував кожен з керівників підприємства (установи, організації, в/ч) на виконання вимог Закону у період з (…) і до (…).

6. Яку назву та яку юридичну адресу мало підприємство (установа, організація, в/ч) у період з (…) і до (…).

7. Ким, коли та на підставі яких документів подавалось на реєстрацію і реєструвалось підприємство (установа, організація, в/ч) у період з (…) і до (…) тощо.

На разі маючи надію, що Ви таки віднайдете можливість повернути мені попередньо не донараховане тож при визначенні суми компенсації прошу врахувати наступне.

Згідно Закону:

ч.1 ст. 37 (ч.1 ст. 34) Громадянам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення, виплачується щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та особистого підсобного господарства в таких розмірах: у зоні посиленого радіоекологічного контролю - 30 процентів від мінімальної заробітної плати

ч.3 ст. 37 Ця допомога виплачується щомісячно за місцем роботи,(   )

З 01.04.91р. - ч.1 ст. 36 Оплата праці громадян, які працюють на територіях радіоактивного забруднення, провадиться за підвищеними тарифними ставками (відрядними розцінками) і посадовими окладами, з урахуванням рівня радіоактивного забруднення ізотопами цезію, складності виконуваних робіт і умов праці в таких розмірах: - від 1 до 5 Кі/км2 - на 20 - 30 процентів, але не більше 1,0 мінімальної заробітної плати; (…).ч.1, 2 ст. 37 1. Військовослужбовцям, військовозобов'язаним, вільнонайманим, призваним на збори та направленим для ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, а також тим, які несуть службу на територіях радіоактивного забруднення, де передбачені пільги по оплаті праці для проживаючого та працюючого там населення, понад середню заробітну плату виплачується підвищена оплата згідно із статтею 36 нього Закону за всі календарні дні роботи на підставі довідки, яка подається військовою частиною. 2. Військовослужбовцям військових частин, а також особам начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ і державної безпеки Української РСР підвищена оплата нараховується також на посадові оклади та за військове, спеціальне звання.

З 06.06.96р. - ч.1 ст. 39 Громадянам, які працюють на територіях радіоактивного забруднення, провадиться доплата в таких розмірах: (…) - у зоні посиленого радіоекологічного контролю - одна мінімальна заробітна плата

ст. 40 Військовослужбовцям, які несуть службу на територіях радіоактивного забруднення, підвищення оплати праці провадиться шляхом нарахування на оклади грошового утримання надбавок, встановлених статтею 39 цього Закону. Військовозобов'язаним, вільнонайманим, призваним та направленим для ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, а також тим, які несуть службу на території радіоактивного забруднення, оплата праці провадиться згідно із статтею 39 цього Закону за всі календарні дні роботи на підставі довідки, яка надається військовою частиною.

Отже. Основним нормативом для визначення розміру нарахувань є розмір мінімальної заробітної плати. Відтак при його визначенні прошу врахувати наступне. Згідно Конституції України:

ч.4 ст. 43 кожен має право на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом;

ч.3 ст. 46 (   ) інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Згідно Закону України «Про оплату праці» від 24.03.95р. № 108/95-ВР:

ч.2 ст.9 Мінімальна заробітна плата встановлюється у розмірі не нижчому за вартісну величину межі малозабезпеченості в розрахунку на працездатну особутрок чинності: з 01.04.1997р. до 31.12.2008р. згідно з Постановою Верховної Ради України N50/97-ВР від 06.02.97.

Згідно Закону України від 14.12.06р. №466 (далі – ОПз №466) Мінімальна заробітна плата встановлюється у розмірі не нижчому від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб - строк чинності: з 01.01.2009р.);

ч.2, 3 ст. 10 Розмір мінімальної заробітної плати не може бути зменшено в разі зменшення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Розмір мінімальної заробітної плати встановлюється Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік у законі про Державний Бюджет України з урахуванням пропозицій, вироблених шляхом переговорів, представників професійних спілок, власників або уповноважених ними органів, які об'єдналися для ведення колективних переговорів і укладення генеральної угоди, та переглядається залежно від зміни розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно Закону України «Про прожитковий мінімум» від 15.07.1999р. N 966-XIV:

ч.1 ст.1 - «Прожитковий мінімум - вартісна величина достатнього для забезпечення нормального функціонування організму людини, збереження його здоров'я набору продуктів харчування, а також мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості» і ч.1, 2 ст. 5 «Для спостереження за динамікою рівня життя в Україні на основі статистичних даних про рівень споживчих цін спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади в галузі праці та соціальної політики розраховує щомісяця фактичний розмір прожиткового мінімуму на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення. Розрахунки щомісячного фактичного розміру прожиткового мінімуму на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення, оприлюднюються до 20 числа наступного місяця спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі праці та соціальної політики на його офіційному веб-сайті у мережі Інтернет (http://www.mlsp.gov.ua/control/uk/publish/category?cat_id= 35829), а також публікуються в офіційних виданнях загальнодержавної сфери розповсюдження.».

Згідно ч.7 ст. 48 Закону Розмір мінімальної заробітної плати визначається на момент виплати.

Для полегшення сприйняття викладеного наведу образне порівняння. Уявімо, що держава Україна це корабель. Команда корабля це владоможці котрі мають за обов’язок утримувати корабель на плаву, підтримувати його в належному технічному стані, дбати про життя і здоров’я пасажирів та забезпечувати їм комфортне перебування. Пасажири це працездатні громадяни держави Україна. Мінімальна заробітна плата це задана відстань корабля до дна моря. Фактичний розмір прожиткового мінімуму працездатної особи це глибина моря. Прожитковий мінімум працездатної особи встановлений Законом України «Про Державний Бюджет України» це довжина ланцюга корабельного якоря.

Згідно чинного законодавства розмір мінімальної заробітної плати не може бути нижчим від розміру прожиткового мінімуму працездатної особи. А от прожитковий мінімум працездатної особи визначається двома способами. Перший, за прогнозними розрахунками при прийнятті державного бюджету. Другий, визначається по вартості споживчого кошика, яка складається у попередньому місяці і оприлюднюється після 20-го числа поточного місяця на сайті міністерства соціальної політики та праці. З логіки чинного законодавства випливає, що бюджетний норматив має бути суттєво вищим від його фактичного значення. Відтак бюджетний норматив є обов’язковим до виконання, а фактичний, контрольним нормативом для спостереження за динамікою рівня життя в Україні на основі статистичних даних про рівень споживчих цін. Однак насправді такого ще жодного разу не було. Ба, більше. Донедавна, розмір мінімальної заробітної плати «не дотягував» навіть до розміру прожиткового мінімуму працездатних осіб встановленого Законами України «Про Державний бюджет України». Для прикладу. У 1997 році співвідношення даних нормативів складало 1:5. Не набагато краща ситуація і нині. Тобто.

Згідно ст. ст. 21, 22 Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» від 23.12.2010р. N 2857-VI норматив мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму працездатної особи з 01.04.2011р. до 30.09.2011р. встановлено у розмірі 960 грн. Фактичний же розмір прожиткового мінімуму працездатної особи, склав: у червні – 1235 грн.; у липні – 1180 грн. Якщо тепер повернутись до образного порівняння то це матиме такий вигляд. Глибина моря складає 1235 м. Корабель знаходиться на глибині 960 м. Тобто. Його занурили під воду на глибину 275 м. Відтак аби не допустити катастрофи, корабель необхідно утримувати на відстані 1235 м. від дна моря і «доточити» ланцюг якоря щонайменше на 275 м. В противному разі дії членів команди мають ознаки злочину, а відтак є такими, за котрі настає кримінальна відповідальність. Відмовки ж членів команди, на кшталт «я виконував наказ капітана» тут не мають істотного значення. Через таке склалась ситуація, коли послуговуватись нормативами розміру мінімальної заробітної плати встановленими Законами України «Про Державний бюджет України» є злочином.

Отже. Необхідно проаналізувати стан з виплатами щомісячних допомог і доплат визначених Законом у період з (…) і до (…) і послуговуючись нормативом фактичного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб який склався у червні 2011 року зробити перерахунок. Для прикладу. Розрахунок за літо 2011 року.

Нараховано за червень, липень і серпень 2011 року:

Згідно ч.1 ст. 37 Закону 0.00 грн.;

Згідно ч.1 ст. 39 Закону 5.2 х 3 = 15.6 грн.;

Належало нарахувати за червень, липень і серпень 2011 року:

Згідно ч.1 ст. 37 Закону за червень, липень і серпень 2011 року: 1235 х 0.3 х 3 = 1111.5 грн.;

Згідно ч.1 ст. 39 Закону за червень, липень і серпень 2011 року: 1235 х 3 = 3705 грн.;

Доплата за червень, липень і серпень 2011 року складає:

1111.5 + 3705 – 15.6 = 4800.9 грн.

Розрахунок за літо 1997 року. Оскільки в той час фактичного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб не визначали, як і не визначали розміру прожиткового мінімуму для окремих соціальних груп населення то належним нормативом має бути розмір величини межі малозабезпеченості.

Згідно Постанови Верховної Ради України від 20.02.1996 р. № 49/96-ВР п.1 та Указу Президента України від 25.08.1996 р. N 762/96 у червні, липні і серпні 1997 року мінімальну заробітну плату було встановлено у розмірі – 15 грн.;

Згідно Постанови Верховної Ради України від 16.10.1996 р. № 421/96-ВР п.1 величину межі малозабезпеченості у червні, липні і серпні 1997 року було встановлено у розмірі – 70.9 грн.;

Нараховано за червень, липень і серпень 1997 року:

Згідно ч.1 ст. 37 Закону 0.00 грн.;

Згідно ч.1 ст. 39 Закону 5.2 х 3 = 15.6 грн.;

Належало нарахувати за червень, липень і серпень 1997 року:

Згідно ч.1 ст. 37 Закону за червень, липень і серпень 1997 року: 70.9 х 0.3 х 3 = 63.81 грн.;

Згідно ч.1 ст. 39 Закону за червень, липень і серпень 1997 року: 70.9 х 3 = 212.7 грн.;

Доплата за червень, липень і серпень 1997 року складає:

Згідно ч.1 ст. 37 Закону за червень, липень і серпень 1997 року: 1235 х 0.3 х 3 = 1111.5 грн.;

Згідно ч.1 ст. 39 Закону за червень, липень і серпень 1997 року:

15.6 : 212.7 = 0.0733427 грн.;

1235 х 3 х 0.0733427 = 271.73 грн.

1235 х 3 = 3705 грн.

1111.5 + 3705 – 271.73 = 4544.77 грн.

Розмір компенсації за літо 1997р. і 2011р.: 4800.9 + 4544.77 = 9345.67 грн.

На разі результат розрахунку навіть за такий короткий проміжок часу змушує замислитись. Як це стало можливим здійснювати стільки довгий час та у стільки великих розмірах. І хто саме доклав до цього руку. Чим він керувався тощо. І таких питань виникає безліч. Між тим, моя мета не полягає в тому аби, як то кажуть – «підвести когось під монастир» чи «вивести на чисту воду». Зовсім ні. Я лише хочу отримати те, що мені свого часу недоплатили. І на майбутнє. Заявляю абсолютно відповідально, більше я не маю наміру поступатись своїми правами і буду їх відстоювати усіма доступними мені засобами. Але дуже сподіваюсь, що Ви розважливо сприймете моє звернення і віднайдете можливість компенсувати попередньо не донараховане та не допускатимете в майбутньому невідповідні Закону виплати.

Звертаюсь до Вас оскільки згідно з «Порядком використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» затвердженого постановою КМ України від 20.09.2005 р. № 936 у межах, що не суперечать чинному законодавству:

пп.5 п.4 доплата особам за роботу (службу) на території зон радіоактивного забруднення відповідно до статей 39, 40 Закону (   )

п.5. Соціальні виплати, доплати (види допомоги), передбачені підпунктами 5-13 пункту 4 цього Порядку, проводяться за місцем основної роботи (служби) громадян підприємствами, установами, організаціями (далі - підприємства) та фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності без утворення юридичної особи, установами, організаціями та військовими частинами відповідно до розрахункових даних, поданих до уповноваженого органу за формою, затвердженою Мінпраці.

абз.1, 5 п.6 Підприємства реєструються уповноваженим органом, для чого подають не пізніше ніж за два місяці до початку кожного бюджетного року відомості про підприємство з визначенням кількості постраждалих осіб за категоріями отримувачів компенсацій та допомоги певних видів за формою, затвердженою Мінпраці, і списки громадян із зазначенням прізвища, імені та по батькові, категорії, серії та номера посвідчення, місця реєстрації, ідентифікаційного номера. Керівники підприємств несуть персональну відповідальність за своєчасність подання розрахункових документів до уповноваженого органу та правильність призначення і нарахування компенсаційних виплат та допомоги певних видів тощо оскільки саме Ви та Ваші попередники обтяжені відповідальністю щодо своєчасності подання розрахункових документів до уповноваженого органу та правильності призначення і нарахування компенсаційних виплат та допомог. Відтак, припускаючи, що Ви не зможете віднайти спосіб поновлення мого порушеного права і тоді мені прийдеться шукати інші шляхи його поновлення от для такого випадку мені і може пригодитись запитувана у Вас інформація.

З огляду на викладене вище,

Прошу:

1. Проаналізувати правильність призначення і нарахування компенсаційних виплат та допомог визначених Законом Української РСР «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-ХІІ здійснених за час роботи (служби) ПІБ на підприємстві (установі, організації, в/ч) у період з (…) і до (…).

2. У разі виявлення невідповідності в призначенні і нарахуванні компенсаційних виплат та допомог визначених Законом Української РСР «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-ХІІ здійснених за час роботи (служби) ПІБ на підприємстві (установі, організації, в/ч) у період з (…) і до (…) зробити відповідний перерахунок з врахуванням нормативів, які складуться на момент виплати та надати копію розрахунків.

3. Повідомити згідно яких норм Закону Української РСР «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-ХІІ мені здійснювались щомісячні допомоги і доплати у період з (…) і до (…).

4. Повідомити у яких розмірах мені здійснювались щомісячні допомоги і доплати визначені Законом Української РСР «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-ХІІ у період з (…) і до (…).

5. Повідомити на підставі яких нормативних актів та на підставі яких даних визначався розмір щомісячних допомог і доплат визначених Законом Української РСР «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-ХІІ у період з (…) і до (…).

6. Повідомити хто і на яких підставах очолював підприємство (установу, організацію, в/ч) у період з (…) і до (…).

7. Повідомити яку функцію виконував кожен з керівників підприємства (установи, організації, в/ч) на виконання вимог Закону Української РСР «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-ХІІ у період з (…) і до (…).

8. Повідомити яку назву та яку юридичну адресу мало підприємство (установа, організація, в/ч) у період з (…) і до (…).

9. Повідомити ким, коли та на підставі яких документів подавалось на реєстрацію і реєструвалось підприємство (установа, організація, в/ч) у період з (…) і до (…) тощо.

Додатки:

1. Копія посвідчення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи від (…) серії (…)(…)

2. Копія трудової книжки від (…) серії (…)(…) стор. (…)

3. Копія паспорта від (…) серії (…)(…) стор. (…)

 

Дата                                                                                                            Підпис       ПІБ

 

 крок 2 після вивчення відповіді чи дії роботодавця буде розміщено зразок звернення до управління соцзахисту населення міськвиконкому

крок 3 після аналізу обох відповідей буде підготовлено ще цілий ряд документів.

Станом на 07.07.2014р. жодного поруху відвідувачів сайту не спостеріг. З огляду на задекларовану мною безвідплатність допомоги та пряму їхню матеріальну вигоду то така реагування подивовує. Адже. Як казав Єйнштейн: коли весь час робити одне й те саме то неможливо отримати інший ніж завжди результат. 



Обновлен 07 июл 2014. Создан 15 сен 2011



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником