ЄВРОМАЙДАН. Звернення до студентства й молоді взагалі.

 
 

ЄВРОМАЙДАН. Звернення до студентства й молоді взагалі.

«Здравствуй плємя молодоє, нєзнакомоє. НАШІ в ділі.



 

РАБІВ ДО РАЮ НЕ ПУСКАЮТЬ

БІЛОЦЕРКІВЦІ !

Світ знає два основних види брехні, це політика і статистика. У нас же статистика є ще брехливішою оскільки нею «заправляє» злочинна влада. Однак і за її даними коси «стають диба».

В кінці другого, на початку третього тисячоліття в Україні владою організовано і здійснюється, черговий акт найганебнішого і найстрашнішого злочину – ГЕНОЦИДУ. На сьогодні зменшення чисельності населення починаючи з 1994-го року, без врахування градації щорічного приросту тільки за підрахунками самих варварів вже впритул наближається до семи мільйонів співгромадян.

Основними напрямами такого стало наступне.

Криміналізація влади. Підміна ЗАКОНОДАВСТВа ПОНЯТІЯ-ми. Переформатування правоохоронних органів (прокуратура, міліція, суд і служба безпеки) у правоПохоронні органи. Як результат, було ліквідовано ефективні на практиці засоби правового захисту. Додатково, для унеможливлення ефективного силового спротиву, варвари заходились виявляти і перетягувати на свій бік ще й тих, з числа принижених і зневажених, котрі здатні на силові дії позиціоновані в народі як ТІТУШКИ чи ПІТУШКИ. Як у відомому фільмі «то ґорєльскіє наймут протів прєльскіх, то наоборот». Чи забули вже хто лупцював студентів на тому ж таки Майдані у 2009 за жЮлю? 

 

На сьогодні «імя наріцатєльноє» в нас асоціюється з президентом Л.М. Кравчуком (кравчучка), з президентом Л.Д. Кучмою (кучмовоз), з президентом В.А. Ющенком (псевдомесія), з президентом В.Ф. Януковичем (адепт ідеології золотого унітазу) у котрого вже на сьогодні руки по лікоть в крові, але найбільшого осуду зазнає чомусь лише цей хлопчина. І це при тому, що він визнав свою провину, поніс заслужене покарання і став на шлях виправлення. На відміну від варварів котрі тільки множать свої злодіяння.

Коли відбувались оті сумні події я собі думав, от би його і таких як він енергію повернути в бік наведення порядку в місті. Ото було б діло! Думаю, що і комунальна сфера міста дуже швидко повернулась би в межі закону. І чорнобильські виплачувались би як належить. І корупціонери-владоможці «отвєтілі би за базар».

На разі хто з нас без гріха? Але критерієм для кожного вважаю, що мають бути загальнолюдські цінності. З огляду на таке нам і належить рухатись до них самим і підтримувати кожного, хто намагається чинити так само. Тому розслабтесь панове. Зосередьтесь на набагато більших грішниках. А йому я б порадив зайнятись правозахистом. Відтак у разі щирості його намірів він зміг би реабілітувати в очах людей не тільки своє прізвище, а й себе, як особистість та став би символом, насамперед для молоді, в сенсі здатності людини перебороти себе і обставини наскільки б тяжкими вони не склались.

 

В контексті прецедентної практики Європейського Суду з Прав Людини, ніхто не зобов’язаний використовувати неефективні на практиці засоби правового захисту. На разі не може таким вважатись і ЄСПЛ з підстави його низької «пропускної здатності». Адже. Набуття права на звернення до нього та лише відкриття ним провадження по справі , не кажучи вже про розгляд, прийняття та виконання рішення, розтягнуто в часі на довгі роки.

Паралельно. Людей обідрано як липку. Запроваджено безробіття і безправ’я. Соціальні стандарти опущено за межу фізіологічного виживання. Зведено нанівець соціальний захист тощо.

Врешті решт в людей вже вривається терпець. Цинічне ігнорування владою вимог учасників мирних протестів, брутально-виклична розправа з ними пазурами своїх виродків-правоПохоронців та «закручування гайок» спровокувала наших дітей, звитяжців духу, кинутись у відчаї на озброєних до зубів, виродків. Така самопожертва, з одного боку, принесла свої плоди. «Гайки дещо ослабили». Прем’єра, та уряд відправлено у відставку. «Драконівські закони» майже всі скасовано. Почались переговори. Але з іншого боку.

Чомусь ніхто не веде мову про те, що загиблі, покалічені тощо є ПОВСТАНЦЯМИ зі статусом на рівні учасників бойових дій. З усіма витікаючими з цього наслідками. Це і соціальний захист, і статус потерпілих у порушених та тих, що ще належить порушити, кримінальних справах. Все інше, од «лукавого». Оті всі амністії, помилування, декриміналізації тощо, то є ЗРАДА. Тому вже настав час «нагнути» лицемірів-опозиціонерів для розробки і лобіювання проектів законів України: «ПРО ПОВСТАННЯ»; «ПРО СТАТУС ТА СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧАСНИКІВ ПОВСТАННЯ»; «ПРО ПРИТЯГНЕННЯ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ УЧАСНИКІВ АКТИВНОЇ ПРОТИДІЇ УЧАСНИКАМ ПОВСТАННЯ» тощо.

Деякі з практичних втрат білоцерківців.

Чорнобильські. Тільки за однією лише нормою стосовно працюючих, пенсіонерів та студентів котрі навчаються в місті з 06.1996р.:

17 років х 12 місяців + 8 = 212місяці; 212 х 1267 = 268604 грн. (належало отримати); 212 х 5.2 = 1102.4 грн. (отримали);

268604 – 1102.4 = 267501.6 грн. (віддали пройдисвітам)

Комунальну сферу міста вже п'ятнадцять років, як виведено поза межі закону. Ото вже стільки часу минуло, як підприємства цієї сфери незаконно стягають зі споживачів кошти за житлово-комунальні послуги. Таке означає, що добросовісні споживачі вже заплатили наперед за ці послуги – до 2028 року. Це з одного боку. І з іншого. Надалі відшкодування мають здійснюватись за рахунок призвідців. І вони це знають. Тому й тримаються «зубами» за владу. Нажаль часто-густо з нашою допомогою.

А чи маємо ми після цього моральне право вимагати від дітей доглядати нас до старості???

 

Скориставшись жертовністю бійців небесної сотні, бійців і волонтерів АТО купка НАШИХ доступились до булави та сформували тепер уже НАШУ, НЕ БАНДИТЬСКУ, ВЛАДУ. Ура! Європейський вектор розвитку. Ура! Реформи. Ура! Верховенство права. Ура! Боротьба з корупцією …, ой. Чи все ж традиційно «ну чё, дурчьё, получайте по полной», або НАШІ в ділі.

Пропоную витяг лише одного з прийнятих НАШИМИ нормативного акту. Принагідно зазначу.

Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи - катастрофи планетарного масштабу, збереження генофонду Українського народу є обов'язком держави. Чорнобильська катастрофа створила на значній території України надзвичайно небезпечну для здоров'я людей і навколишнього природного середовища радіаційну обстановку. Україну оголошено зоною екологічної катастрофи.

Особливості внесення змін до Закону "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". Дія положень цього Закону не може призупинятися іншими законами, крім законів про внесення змін до цього Закону (тобто слід приймати окремий закон про внесення змін до цього Закону – П.С.))

Закон України Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України 28.12.2014р. № 76-VIII http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/76-19

Закон України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 27.02.1991 № 791а-XII.

Було:

 ст. 2. Визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій

Залежно від ландшафтних та геохімічних особливостей грунтів, величини перевищення природного доаварійного рівня накопичення радіонуклідів у навколишньому середовищі, пов’язаних з ними ступенів можливого негативного впливу на здоров’я населення, вимог щодо здійснення радіаційного захисту населення та інших спеціальних заходів, з урахуванням загальних виробничих та соціально-побутових відносин територія, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, поділяється на зони.

Такими зонами є:

1) зона відчуження — це територія, з якої проведено евакуацію населення в 1986 році;

2) зона безумовного (обов’язкового) відселення — це територія, що зазнала інтенсивного забруднення довгоживучими радіонуклідами, з щільністю забруднення грунту понад доаварійний рівень ізотопами цезію від 15,0 Кі/км2 та вище, або стронцію від 3,0 Кі/км2 та вище, або плутонію від 0,1 Кі/км2 та вище, де розрахункова ефективна еквівалентна доза опромінення людини з урахуванням коефіцієнтів міграції радіонуклідів у рослини та інших факторів може перевищити 5,0 мЗв (0,5 бер) за рік понад дозу, яку вона одержувала у доаварійний період;

3) зона гарантованого добровільного відселення — це територія з щільністю забруднення грунту понад доаварійний рівень ізотопами цезію від 5,0 до 15,0 Кі/км2, або стронцію від 0,15 до 3,0 Кі/км2, або плутонію від 0,01 до 0,1 Кі/км2, де розрахункова ефективна еквівалентна доза опромінення людини з урахуванням коефіцієнтів міграції радіонуклідів у рослини та інших факторів може перевищити 1,0 мЗв (0,1 бер) за рік понад дозу, яку вона одержувала у доаварійний період;

4) зона посиленого радіоекологічного контролю — це територія з щільністю забруднення грунту понад доаварійний рівень ізотопами цезію від 1,0 до 5,0 Кі/км2, або стронцію від 0,02 до 0,15 Кі/км2, або плутонію від 0,005 до 0,01 Кі/км2 за умови, що розрахункова ефективна еквівалентна доза опромінення людини з урахуванням коефіцієнтів міграції радіонуклідів у рослини та інших факторів перевищує 0,5 мЗв (0,05 бер) за рік понад дозу, яку вона одержувала у доаварійний період.

Додаткові критерії забрудненості грунту радіонуклідами можуть встановлюватись Національною комісією радіаційного захисту населення України з наступним затвердженням Верховною Радою України.

Критерії, за якими провадиться розмежування категорій зон, встановлюються Національною комісією по радіаційному захисту населення України.

Межі зон встановлюються та переглядаються Кабінетом Міністрів України на основі експертних висновків Національної комісії по радіаційному захисту населення України, Академії наук України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України, Державного комітету України по гідрометеорології за поданням обласних рад і затверджуються Верховною Радою України.

Карти зазначених зон, перелік населених пунктів, віднесених до цих зон, друкуються в центральній та місцевій пресі для загального відома і зберігаються у центральних та місцевих органах влади.

Зробили:

 ст. 2. Визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій

 Залежно від ландшафтних та геохімічних особливостей грунтів, величини перевищення природного доаварійного рівня накопичення радіонуклідів у навколишньому середовищі, пов'язаних з ними ступенів можливого негативного впливу на здоров'я населення, вимог щодо здійснення радіаційного захисту населення та інших спеціальних заходів, з урахуванням загальних виробничих та соціально-побутових відносин територія, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, поділяється на зони.

 Такими зонами є:

 1) зона відчуження - це територія, з якої проведено евакуацію населення в 1986 році;

 2) зона безумовного (обов'язкового) відселення - це територія, що зазнала інтенсивного забруднення довгоживучими радіонуклідами, з щільністю забруднення грунту понад доаварійний рівень ізотопами цезію від 15,0 Кі/км2 та вище, або стронцію від 3,0 Кі/км2 та вище, або плутонію від 0,1 Кі/км2 та вище, де розрахункова ефективна еквівалентна доза опромінення людини з урахуванням коефіцієнтів міграції радіонуклідів у рослини та інших факторів може перевищити 5,0 мЗв (0,5 бер) за рік понад дозу, яку вона одержувала у доаварійний період;

 3) зона гарантованого добровільного відселення - це територія з щільністю забруднення грунту понад доаварійний рівень ізотопами цезію від 5,0 до 15,0 Кі/км2, або стронцію від 0,15 до 3,0 Кі/км2, або плутонію від 0,01 до 0,1 Кі/км2, де розрахункова ефективна еквівалентна доза опромінення людини з урахуванням коефіцієнтів міграції радіонуклідів у рослини та інших факторів може перевищити 1,0 мЗв (0,1 бер) за рік понад дозу, яку вона одержувала у доаварійний період.

Межі цих зон установлюються та переглядаються Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, за погодженням з Національною академією наук, центральними органами виконавчої влади, сільського господарства та з питань продовольчої безпеки держави, безпеки використання ядерної енергії, управління зоною відчуження та зоною безумовного (обов’язкового) відселення, на основі експертних висновків.

 Перелік населених пунктів, віднесених до зон радіоактивного забруднення, та дані щорічних дозиметричних паспортизацій із зазначенням очікуваних доз опромінення населення оприлюднюються Кабінетом Міністрів України один раз на три роки, починаючи з 2009 року, а також надаються на запит відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації"

Карти зазначених зон, перелік населених пунктів, віднесених до цих зон, та дані щорічних дозиметричних паспортизацій із зазначенням очікуваних доз опромінення населення один раз на три роки публікуються в загальнодержавних та регіональних друкованих засобах масової інформації і зберігаються у відповідних центральних та місцевих органах виконавчої влади

 

Закон України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991р. № 796-XII

Було:

ст. 2. Визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій

Залежно від ландшафтних та геохімічних особливостей грунтів, міри перевищення природного доаварійного рівня накопичення радіонуклідів у навколишньому середовищі, пов'язаних з ними ступенів можливого негативного впливу на здоров'я населення, вимог щодо здійснення радіаційного захисту населення та інших соціальних заходів, з урахуванням загальних виробничих і соціально-побутових відносин, територія, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, поділяється на зони.

Такими зонами є:

1) зона відчуження - це територія, з якої проведено евакуацію населення в 1986 році;

2) зона безумовного (обов'язкового) відселення - це територія, що зазнала інтенсивного забруднення довгоживучими радіонуклідами, з щільністю забруднення грунту понад доаварійний рівень ізотопами цезію від 15,0 Кі/кв. км та вище, або стронцію від 3,0 Кі/кв. км та вище, або плутонію від 0,1 Кі/кв. км та вище, де розрахункова ефективна еквівалентна доза опромінення людини з урахуванням коефіцієнтів міграції радіонуклідів у рослини та інших факторів може перевищити 5,0 мЗв (0,5 бер) за рік понад дозу, яку вона одержувала у доаварійний період;

3) зона гарантованого добровільного відселення - це територія з щільністю забруднення грунту понад доаварійний рівень ізотопами цезію від 5,0 до 15,0 Кі/кв. км, або стронцію від 0,15 до 3,0 Кі/кв. км, або плутонію від 0,01 до 0,1 Кі/кв. км, де розрахункова ефективна еквівалентна доза опромінення людини з урахуванням коефіцієнтів міграції радіонуклідів у рослини та інших факторів може перевищити 1,0 мЗв (0,1 бер) за рік понад дозу, яку вона одержувала у доаварійний період;

4) зона посиленого радіоекологічного контролю - це територія з щільністю забруднення грунту понад доаварійний рівень ізотопами цезію від 1,0 до 5,0 Кі/кв. км, або стронцію від 0,02 до 0,15 Кі/кв. км, або плутонію від 0,005 до 0,01 Кі/кв. км за умови, що розрахункова ефективна еквівалентна доза опромінення людини з урахуванням коефіцієнтів міграції радіонуклідів у рослини та інших факторів перевищує 0,5 мЗв (0,05 бер) за рік понад дозу, яку вона одержувала у доаварійний період.

Додаткові критерії забрудненості грунту радіонуклідами можуть встановлюватись Національною комісією радіаційного захисту населення України з наступним затвердженням Верховною Радою України.

Критерії, за якими провадиться розмежування категорій зон, встановлюються Національною комісією по радіаційному захисту населення України.

Межі цих зон встановлюються та переглядаються Кабінетом Міністрів України на основі експертних висновків Національної комісії радіаційного захисту населення України, Академії наук України, Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС України, Міністерства сільського господарства України, Міністерства охорони навколишнього природного середовища України, Державного комітету України по гідрометеорології за поданням обласних Рад і затверджуються Верховною Радою України.

Карти зазначених зон, перелік населених пунктів, віднесених до цих зон, друкуються в центральній та місцевій пресі для загального відома і зберігаються у центральних та місцевих органах влади.

Зробили:

ст.2 виключили

Було:

п.2 ч.1 ст. 21 Особам, віднесеним до категорії 2 (пункт 2 статті 14), надаються такі компенсації та пільги:

2) першочергове щорічне безплатне забезпечення за місцем роботи санаторно-курортними путівками чи путівками на відпочинок або компенсація за їх бажанням середньої вартості путівки в Україні для самостійного санаторно-курортного лікування чи відпочинку;

Зробили:

виключили

 

Було:

п. 2 і 13 ч.1 ст. 22

Особам, віднесеним до категорії 3 (пункт 3 статті 14), надаються такі компенсації та пільги:

2) пільгове щорічне забезпечення за місцем роботи санаторно-курортними путівками чи путівками на відпочинок або компенсація за їх бажанням 70 процентів середньої вартості путівки в Україні для самостійного санаторно-курортного лікування чи відпочинку;

13) особам, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років, - надання пільг, передбачених пунктом 18 статті 20, а також першочергове безплатне забезпечення за місцем роботи санаторно-курортними путівками чи путівками на відпочинок або компенсація за їх бажанням середньої вартості путівки в Україні для самостійного санаторно-курортного лікування чи відпочинку

Зробили:

п. 2 і 13 ч.1 ст. 22 виключили

додали ч.3 ст. 22 Установити, що пільги, передбачені пунктом 1 частини першої та частиною другою цієї статті в частині пільг, передбачених пунктами 1, 2, 11 статті 20, пунктом 14 частини першої цієї статті, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України

Було:

 ст. 23. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 4

Особам, віднесеним до категорії 4 (пункт 4 статті 14), надаються такі компенсації та пільги:

1) пільги, передбачені пунктами 1, 3, 5, 6, 8 статті 20 і пунктами 3, 5, 6, 7, 8, 9, 12 статті 22

2) першочергове зубопротезування із знижкою вартості на 50 процентів (за винятком зубопротезування із дорогоцінних металів та прирівняних по вартості до них, що визначається Міністерством охорони здоров'я України);

3) пільгове щорічне забезпечення за основним місцем роботи санаторно-курортними путівками чи путівками на відпочинок, або компенсація за їх бажанням 50 процентів середньої вартості путівки в Україні для самостійного санаторно-курортного лікування чи відпочинку;

4) передача громадянам, які відпрацювали на території зони посиленого радіоекологічного контролю не менш як п'ять років, безплатно в особисту власність житла, яке вони займають у цій зоні;

5) відшкодування 50 процентів вартості палива, придбаного в межах встановлених норм, особам, які проживають у будинках, що не мають центрального опалення;

Особи, які постійно проживають та постійно працюють або постійно проживають у зоні посиленого радіоекологічного контролю, звільняються від сплати податків і мита всіх видів, а особи, які постійно працюють, але не проживають у зоні посиленого радіоекологічного контролю, звільняються від сплати прибуткового податку, - за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у цій зоні не менше чотирьох років.

Всі пільги, передбачені цією статтею, надаються громадянам на час постійного проживання або постійної роботи у зоні посиленого радіоекологічного контролю.

Зробили:

ст. 23 виключили

Було:

ст. 24. Пільги особам, які працювали за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов'язаними з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Особи, які працювали з моменту аварії до 1 липня 1986 року не менше 14 календарних днів або не менше трьох місяців протягом 1986 - 1987 років за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов'язаними з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, що виконувалися за урядовими завданнями, надаються гарантовані державою пільги та компенсації, передбачені пунктами 1, 6, 8, 20 і 27 статті 20, пунктом 15 статті 22 і пунктом 2 статті 23.

Зробили:

ст. 24. Пільги особам, які працювали за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов'язаними з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Особи, які працювали з моменту аварії до 1 липня 1986 року не менше 14 календарних днів або не менше трьох місяців протягом 1986 - 1987 років за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов'язаними з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, що виконувалися за урядовими завданнями, надаються гарантовані державою пільги та компенсації, передбачені пунктами 1, 6, 8, 20 і 27 статті 20, пунктом 15 статті 22

додали ч.2: Установити, що пільги, передбачені пунктом 1 статті 20, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України

Було:

ст. 30. Пільги та компенсації потерпілим дітям та їх батькам

Потерпілим дітям, зазначеним у пунктах 1 - 6 статті 27 цього Закону, та їх батькам надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:

1) повне державне забезпечення дітей до вступу їх до школи (не старше 8 років) шляхом безплатного виховання (утримання) їх у державних дошкільних закладах освіти і надання щомісячної грошової допомоги, розмір якої визначається Кабінетом Міністрів України;

2) видача та оплата лікарняних листків по догляду за хворою дитиною віком до 14 років у розмірі 100 процентів заробітку незалежно від безперервного стажу роботи за весь період хвороби, включаючи санаторно-курортне лікування, одному з батьків або особі, яка їх замінює, якщо дитина потребує нагляду батьків згідно з висновком лікарської консультаційної комісії медичного закладу, в якому дитина лікується чи перебуває на диспансерному обліку;

3) безплатний проїзд у межах України на всіх видах транспорту (крім таксі) дитині та особі, яка супроводжує хвору дитину до місця лікування (реабілітації), оздоровлення та назад (за направленням медичних закладів), з правом позачергового придбання квитків;

4) безплатне придбання ліків за рецептами лікарів, а також безплатне позачергове зубопротезування (за винятком зубопротезування із дорогоцінних металів та металів, прирівняних до них за вартістю, що визначається Міністерством охорони здоров'я України);

5) щорічне безплатне забезпечення потерпілих дітей за місцем роботи одного з батьків путівками на оздоровлення строком до двох місяців.

Потерпілі діти віком до 10 років забезпечуються путівками разом з одним із батьків або особою, яка їх замінює, за умови, що останні належать до постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. У разі неможливості надання путівки виплачується компенсація у розмірі середньої вартості путівки в Україні. Порядок надання путівок та розмір їх середньої вартості визначаються Кабінетом Міністрів України.

При цьому, в разі недостатньої тривалості щорічної відпустки одному з батьків або особі, яка доглядає за потерпілою дитиною, надається додаткова відпустка без збереження заробітної плати;

6) щомісячна виплата 50 процентів мінімальної заробітної плати незалежно від інших виплат на кожну дитину шкільного віку, яка евакуйована із зони відчуження або народилася після 26 квітня 1986 року від батька, який на час настання вагітності матері, має підстави належати до категорії 1 або 2, або матері, яка на час настання вагітності або під час вагітності має підстави належати до категорії 1 або 2, а також на кожну дитину, яка проживала у зоні безумовного (обов'язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення;

8) щомісячна виплата мінімальної заробітної плати сім'ям на кожну дитину шкільного віку, яка стала інвалідом або перебуває на диспансерному обліку по захворюванню внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також дітям шкільного віку, батьки яких стали інвалідами I або II групи чи померли внаслідок Чорнобильської катастрофи, замість виплати, передбаченої пунктом 6 цієї статті, якщо вказана дитина не перебуває на повному державному забезпеченні. Необхідність взяття дитини на такий диспансерний облік визначається лікарською консультаційною комісією;

10) надання жінкам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відпустки по вагітності і родах тривалістю 90 календарних днів до родів і 90 календарних днів після родів, яка обчислюється сумарно і надається жінкам повністю незалежно від кількості днів, фактично використаних до родів, з оплатою в розмірі повного заробітку незалежно від стажу та місця роботи.

Жінкам, які проживають на території радіоактивного забруднення, під час вагітності надаються путівки для оздоровлення у спеціалізованих оздоровчих закладах.

Допомога по догляду за потерпілою дитиною до досягнення нею трирічного віку виплачується у подвійному розмірі допомоги, передбаченої законодавством України, незалежно від факту роботи. Вагітні жінки забезпечуються додатковим харчуванням за нормами, що встановлюються Міністерством охорони здоров'я України;

11) безплатне харчування учнів середніх загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних закладів освіти, студентів коледжів та технікумів (училищ), розташованих на територіях радіоактивного забруднення (пункти 2, 3, 4 статті 2 цього Закону), а також дітей, евакуйованих із зони відчуження, дітей, які є інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, і тих, які проживали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення. Дітям, які не харчуються в зазначених навчальних закладах, а також за всі дні, коли вони не відвідували ці заклади, до досягнення повноліття виплачується грошова компенсація у порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України;

12) забезпечення продуктами харчування потерпілих дітей, які не відвідують дитячі дошкільні заклади, на суму середньої вартості харчування в цих закладах, що встановлюється місцевими Радами народних депутатів, або виплата грошової компенсації батькам за їх бажанням, якщо діти не перебувають на повному державному забезпеченні;

13) зарахування до стажу роботи одному з батьків часу догляду за потерпілою дитиною до досягнення нею віку 12 років.

Дітям, зазначеним у пункті 7 статті 27 цього Закону, надаються пільги, передбачені пунктами 3, 4 та 5 частини першої цієї статті. Одному з батьків зазначених дітей або особі, яка їх замінює, надаються пільги, передбачені пунктом 2 частини першої цієї статті.

Дітям, зазначеним у статті 27 цього Закону, яким встановлено інвалідність, пов'язану з Чорнобильською катастрофою, надаються компенсації та пільги, передбачені пунктами 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 частини першої цієї статті, а також надаються такі компенсації та пільги:

1) безплатне користування всіма видами міського та приміського транспорту (крім таксі з числом посадочних місць для пасажирів не більше 9), на території України;

2) позачергове обов'язкове забезпечення місцями у дошкільних закладах освіти незалежно від відомчої підпорядкованості;

3) використання чергової відпустки у зручний час для одного з батьків дитини-інваліда або особи, яка їх замінює, а також отримання одним із батьків або особою, яка їх замінює, додаткової відпустки із збереженням заробітної плати строком на 14 робочих днів на рік;

4) вступ поза конкурсом до державних вищих закладів освіти, професійно-технічних закладів освіти та на курси для професійного навчання з обов'язковим наданням гуртожитку на час навчання тим, хто не має житла, і гарантованою виплатою підвищеної на 100 процентів стипендії, незалежно від місця навчання на території України. Особи, які закінчили середні загальноосвітні школи та професійно-технічні заклади освіти з відзнакою (відмінними оцінками), приймаються без екзаменів до державних вищих закладів освіти за результатами співбесіди. Зазначені особи навчаються в цих закладах освіти за рахунок держави;

5) позачергове влаштування в заклади соціального захисту, а також обслуговування службами соціального захисту вдома, якщо дитина-інвалід не має близьких родичів, які проживають разом з нею;

6) розмір соціальної пенсії дітям-інвалідам віком до 16 років, захворювання яких пов'язане з Чорнобильською катастрофою, підвищується на 100 процентів від розміру, передбаченого пунктом "в" статті 94 Закону України "Про пенсійне забезпечення";

7) надання додаткової жилої площі у вигляді окремої кімнати дитині, яка стала інвалідом внаслідок Чорнобильської катастрофи та потребує особливого догляду. Відсутність окремої кімнати є підставою для взяття на квартирний облік. Сім'ям, що мають дітей-інвалідів, надається право позачергового одержання жилих приміщень;

8) оплата сім'єю, що має дитину-інваліда, за користування житлом (у межах норми, передбаченої законодавством України) в розмірі 50 процентів квартирної плати, обчисленої за ставками, встановленими для робітників і службовців, а також оплата в розмірі 50 процентів встановленої плати за користування комунальними послугами (водопостачання, газ, електрична, теплова енергія та інші послуги) та телефоном за умови, що дитина проживає разом з сім'єю.

Пільги по квартирній платі надаються сім'ї, що має дитину-інваліда, яка проживає у будинках державного і громадського житлового фонду, а по оплаті комунальних послуг також і сім'ї, яка проживає у будинках житлово-будівельних (житлових) кооперативів та в будинках, що належать громадянам на праві приватної власності.

Сім'ям, що мають дітей-інвалідів, які проживають у будинках, що не мають центрального опалення, відшкодовується 50 процентів вартості палива, придбаного в межах норм, встановлених для продажу населенню;

9) позачергове встановлення сім'ї, що має дитину-інваліда, телефону з оплатою 50 процентів вартості його встановлення;

10) щорічне безплатне забезпечення дитини-інваліда та одного з батьків чи особи, яка їх замінює, путівкою для будь-якого виду оздоровлення чи відпочинку протягом двох місяців. У разі неможливості надання путівки виплачується компенсація у розмірі середньої вартості путівки в Україні.

Порядок надання путівок та розмір їх середньої вартості визначаються Кабінетом Міністрів України;

11) першочергове безкоштовне протезування дітей-інвалідів.

Дітям, які мають підстави для встановлення категорії 2 або 3, до досягнення повноліття, крім компенсацій та пільг, зазначених у частині першій цієї статті, надаються пільги, передбачені пунктами 2, 4 і 5 частини третьої цієї статті.

Після досягнення повноліття (в разі одруження або влаштування на роботу у передбачених чинним законодавством випадках до досягнення повноліття - за їх бажанням, відповідно з часу одруження або влаштування на роботу) особам, зазначеним у статті 27 цього Закону, надаються пільги та компенсації відповідно до встановлених статтею 14 цього Закону категорій.

Дітям до досягнення повноліття, які до вступу в державні вищі заклади освіти, професійно-технічні заклади освіти, розташовані за межами зони забруднення, мали підстави для отримання категорії 4, надаються пільги, передбачені пунктами 4 і 5 частини першої цієї статті та пунктом 4 частини третьої цієї статті, а студентам з числа цих дітей віком до 23 років надаються пільги, передбачені пунктом 6 статті 22 цього Закону.

Зробили:

п.1, 3, 5, 6, 8, абз.2 п.10, п.12 ч.1 ст. 30 виключили

додали ч.7 ст. 30 Установити, що пільги, передбачені пунктом 4 частини першої та пунктами 8, 9 частини третьої цієї статті, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України

Було:

ст. 31. Допомога сім'ям, що мають дітей шкільного віку, які проживають на територіях радіоактивного забруднення

Сім'ї, що мають дітей віком від 7 до 16 років (учнів віком до 18 років), які проживають на територіях радіоактивного забруднення, допомога, передбачена чинним законодавством України, виплачуються у подвійному розмірі.

ст. 37. Компенсації громадянам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення

Громадянам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення, виплачується щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та особистого підсобного господарства в таких розмірах:

- у зоні посиленого радіоекологічного контролю - 30 процентів від мінімальної заробітної плати;

- у зоні гарантованого добровільного відселення - 40 процентів від мінімальної заробітної плати;

- у зоні безумовного (обов'язкового) відселення - 50 процентів від мінімальної заробітної плати.

Перелік населених пунктів, жителям яких виплачується щомісячна грошова допомога, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Ця допомога виплачується щомісячно за місцем роботи, пенсіонерам - органами, які виплачують пенсію, непрацюючим громадянам - місцевими органами державної адміністрації або виконавчими комітетами міських Рад народних депутатів за місцем проживання. Виплата за два і більше місяців забороняється.

ст. 39. Доплата громадянам, які працюють на територіях радіоактивного забруднення

Громадянам, які працюють на територіях радіоактивного забруднення, провадиться доплата в таких розмірах:

- у зоні безумовного (обов'язкового) відселення - три мінімальні заробітні плати;

- у зоні гарантованого добровільного відселення - дві мінімальні заробітні плати;

- у зоні посиленого радіоекологічного контролю - одна мінімальна заробітна плата.

Пенсії непрацюючим пенсіонерам, які проживають на цих територіях, і стипендії студентам, які там навчаються, підвищуються у розмірах, встановлених частиною першою цієї статті. Пенсіонерам, які працюють у зонах радіоактивного забруднення, оплата праці додатково підвищується на 25 процентів від розміру мінімальної заробітної плати.

Громадянам, які працюють у зоні відчуження, а також у зоні безумовного (обов'язкового) відселення після повного відселення жителів, за рішенням Адміністрації зони відчуження, встановлюється доплата згідно з положенням, затвердженим Кабінетом Міністрів України.

ст. 45. Збереження за працівниками середньої заробітної плати та трудового стажу при звільненні у зв'язку з відселенням або самостійним переселенням

За працівниками, які звільняються з підприємств, установ та організацій у разі розірвання трудового договору у зв'язку з відселенням або самостійним переселенням з території радіоактивного забруднення відповідно до статті 4 цього Закону, зберігаються за попереднім місцем роботи на період працевлаштування, але не більш як на три місяці, середня заробітна плата з урахуванням місячної вихідної допомоги та безперервний трудовий стаж.

Зберігається середня заробітна плата і трудовий стаж на період працевлаштування і протягом четвертого місяця з дня звільнення за умови, що працівник своєчасно (у місячний строк після звільнення) звернувся до служби зайнятості, але не був нею працевлаштований.

У випадках, коли чотиримісячний строк минув, і відповідну роботу працівнику не було запропоновано, і немає можливості навчання нових професій (спеціальностей) або коли працівник звернувся до служби зайнятості пізніше місячного строку з поважних причин, йому надається статус безробітного з виплатою допомоги по безробіттю відповідно до Закону України "Про зайнятість населення".

Зробили:

ст. 31, 37, 39 та 45 виключили

Було:

ст. 48. Компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та сім'ям за втрату годувальника

Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, та сім'ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, виплачується в таких розмірах:

інвалідам I групи - 60 мінімальних заробітних плат;

інвалідам II групи - 45 мінімальних заробітних плат;

інвалідам III групи - 30 мінімальних заробітних плат;

дітям-інвалідам - 10 мінімальних заробітних плат;

сім'ям, які втратили годувальника, - 60 мінімальних заробітних плат;

батькам померлого - 30 мінімальних заробітних плат.

У разі встановлення інвалідності вищої групи інвалідам виплачується різниця у компенсаціях.

Виплата здійснюється з мінімальної заробітної плати, яка склалася на момент встановлення інвалідності чи втрати годувальника.

Щорічна допомога на оздоровлення виплачується в таких розмірах:

інвалідам I і II групи - п'ять мінімальних заробітних плат;

інвалідам III групи, дітям-інвалідам - чотири мінімальні заробітні плати;

учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2 категорії - п'ять мінімальних заробітних плат;

учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 3 категорії - три мінімальні заробітні плати;

кожній дитині, яка втратила внаслідок Чорнобильської катастрофи одного з батьків, - три мінімальні заробітні плати;

евакуйованим із зони відчуження у 1986 році, включаючи дітей, - три мінімальні заробітні плати.

Щорічна допомога на оздоровлення виплачується працівникам за місцем роботи при наданні відпустки, непрацюючим громадянам - органами, що виплачують пенсію, в кінці року, дітям - за місцем основної роботи одного з батьків до 1 червня кожного року. У разі виникнення права на щорічну допомогу з різних підстав, передбачених частиною другою цієї статті, надається одна з них, за вибором особи.

Виплати, зазначені в цій статті, провадяться протягом одного місяця з дня встановлення інвалідності чи смерті потерпілого.

Розмір мінімальної заробітної плати визначається на момент виплати.

Зробили:

ст. 48. Компенсації за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та сім’ям за втрату годувальника

 Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, дітям-інвалідам, сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, батькам померлого, щорічна допомога на оздоровлення виплачується у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України

Було:

ст. 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорії 1

Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, у розмірах:

- інвалідам I групи - 100 процентів мінімальної пенсії за віком;

- інвалідам II групи - 75 процентів мінімальної пенсії за віком;

- інвалідам III групи, дітям-інвалідам, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу - 50 процентів мінімальної пенсії за віком.

Зробили:

ст. 50. Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України";

Було:

ст. 51. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4

Особам, віднесеним до категорії 2, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається у розмірі 30 процентів мінімальної пенсії за віком.

Особам, віднесеним до категорії 3, додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається у розмірі 25 процентів мінімальної пенсії за віком.

Особам, віднесеним до категорії 4, додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, призначається у розмірі 15 процентів мінімальної пенсії за віком.

Зробили:

ст. 51. Особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4 призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України

Було:

ст. 52. Щомісячна компенсація сім'ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи

Щомісячна компенсація в разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім'ї, який був на його утриманні, в розмірі 50 процентів мінімальної пенсії за віком незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.

Право на щомісячну компенсацію в разі втрати годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи мають непрацездатні члени сім'ї годувальника, які були на його утриманні. При цьому дітям щомісячна компенсація призначається незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника.

ч.1,2 ст. 52 замінили Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

ч.3-5 вважають ч.2-4

Було:

ст. 53. Виплата додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, та щомісячної компенсації сім'ям за втрату годувальника

Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров'ю, та щомісячна компенсація сім'ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи виплачуються повністю незалежно від заробітку, пенсії чи іншого доходу.

Зробили:

ст. 53 Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, та щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи з урахуванням інших доходів не можуть перевищувати десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність

Було:

ст. 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв'язку з втратою годувальника

Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством.

В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986 - 1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.

Обчислення і призначення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи із заробітку за межами зони відчуження провадиться на загальних підставах відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення".

В усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:

по I групі інвалідності - 10 мінімальних пенсій за віком;

по II групі інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком;

по III групі інвалідності - 6 мінімальних пенсій за віком;

дітям-інвалідам - 3 мінімальних пенсій за віком.

Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.

Зробили:

ст. 54 Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством.

 В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.

 Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань";

Було:

ст. 60. Інші пільги та компенсації особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, можуть надаватись й інші пільги та компенсації, передбачені законодавством України.

Зробили:

ст. 60. Право вибору пільг та компенсацій особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 Особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, які мають одночасно право на інші пільги та компенсації, передбачені законодавством України, надаються за їх вибором пільги та компенсації відповідно до одного із законів України".

 

 

Програмний маніфест Майдану від 29 грудня 2013: http://www.svoboda.org.ua/dokumenty/inshi/046032/

 

 У неділю 22.06.1941р. фашистська Німеччина, вранці о 4:00 віроломно напала на Радянський Союз. Так розпочалась Велика Вітчизняна Війна. 

Вірні нащадки доморощених поліцаїв-прихвоснів у суботу вранці 30.11.2013р. о 4:00 віроломно напали на відпочиваючих на Майдані Незалежності студентів, учасників мирної протестної акції за євроінтеграцію України в Європейський Союз і по звірячому з ними розправились. Якщо продовжити проводити історичні паралелі то аналогом злету духу нашого студентства і бійців вільного козацтва був бій під Крутами у 1918 році. У п’ятигодинному бою чотирьохсот наших звитяжців проти чотирьох тисяч наших братів слов’ян-росіян, полягли майже всі. Вижило лише 27. Однак брати слов’яни-росіяни вочевидь з почуття братньої любові і їх розстріляли. 

Таким чином влада показала свій вовчий оскал з метою деморалізації і без того заляканих тепер уже на генетичному рівні, громадян.

Комуно-сталіністи зі своїми посіпаками прокуратурою, міліцією, судами, службою тощо вкупі з криміналом в кінці другого на початку третього тисячоліття в Україні зорганізували і здійснюють черговий акт найганебнішого і найстрашнішого кримінального злочину – ГЕНОЦИДУ. Відтак за короткий час, починаючи з 1994 року нелюди «тихою сапою» зменшили нашу, без врахування градації приросту, чисельність вже на 6789000 чоловік. Статистичні дані:

http://www.ukrstat.gov.ua/; http://index.minfin.com.ua/people/?2013

За часів незалежності прокуратура, міліція, суд, служба безпеки діючи за приказкою «з ким поведешся, від того й наберешся» криміналізувалися, а відтак стали неефективними на практиці засобами правового захисту. Таке мало наслідком доступ до влади криміналітету котрий замість Закону запровадив ПОНЯТІЯ. Історія донецької мафії: http://www.pravda.com.ua/news/2013/11/30/7003736/

Оскільки, як то кажуть «мертві тягнуть за собою живих» то і створювані ними політичні партії, громадські організації, в їх числі і профспілки також було криміналізовано і поставлено на обслуговування цієї диявольської машини. Не оминула «чаша сія» і підприємства, установи й організації усіх форм власності.

На разі в контексті прецедентної практики Європейського Суду з Прав людини, ніхто не зобов’язаний використовувати неефективні на практиці засоби правового захисту. 

Так само не може вважатись ефективним на практиці засобом правового захисту і Європейський Суд з Прав Людини з підстави його низької «пропускної здатності». Тобто. Набуття права на звернення до нього та лише відкриття ним провадження по справі , не кажучи вже про розгляд, прийняття та виконання рішення, розтягнуто в часі на довгі роки. 

За таких підстав, згідно вітчизняного і міжнародного законодавства кожен має право захищати своє життя та життя інших людей БУДЬ ЯКИМИ ЗАСОБАМИ. Не виключаючи і силових. На разі «творцям» цього жахіття, офіційних посіпак мало. Відтак вони відслідковують і вербують на свій бік тих, з принижених і зневажених котрі здатні на силовий спротив.

З огляду на таке українцям залишилось єдине реальне право – ПРАВО на ПОВСТАННЯ.

Розпочалось все після того, як серед комуно-сталінської парт номенклатури, цеховиків, підпільних мільйонерів тощо сформувалась критична маса тих, котрі дуже потерпали через неможливість тратити на свій розсуд, надбане в різний, як правило у протизаконний спосіб, добро та їх невпевненість у «завтрашньому дні». Їх уже не влаштовували оргії котрі вони мали можливість вчиняти в так званих «лісових будиночках» чи в інших ретельно охоронюваних місцях. Тим більше попоїздивши по світі та надивившись на можливості відкриті там людям з подібними статками. Іншими словами цю публіку дуже гнітило перебування, на відміну від заведеного у капіталістичному світі, положення «собаки на сіні».

Основним гальмом у цьому питанні був державний устрій побудований на комуністичній ідеології жорстоко насаджуваній в голови людей на протязі десятиліть та певного рівня соціальний захист і добробут населення. Тобто. Основна маса радянських людей вважала, що радянський союз є найсильнішою, найбагатшою країною, а комуністична ідеологія є найсправедливішою в світі. Відповідно, у разі загрози, кожен готовий був навіть ціною власного життя захищати таку країну і такий устрій.

Однак навіть якщо «нєльзя, но очєнь хочєтся, то можно». І «товаріщі» взялись організовувати фактично державний переворот котрий мав декілька етапів.

Спочатку було сформовано команду. Це здійснювалось переважно на різних партконференціях.

Ціною відмови від пануючої ідеології і розвалу соціалістичного табору було отримано індульгенцію перед цивілізованими країнами на дерибан.

З’ясувавши хто в країні реально «отвєчаєт за базар» тобто, має вагу, використовуючи політику «батоґа і пряніка" схиляли їх на свій бік або просто знищували. 

Підхід до «гомо совєтікус» знайшли згідно приказки «на всякого мудрєца, довольно простоти». Тобто. Вкинувши на їхні голови масу компромату на соціалістичний устрій поряд з прославлянням ринкового (капіталістичного) раю. Додавши туди порнухи, шаманства, містики тощо, почали потихеньку дерибан. Щось на кшталт тогочасного анекдоту: що дала людям перебудова – розумним кооперативи, дурням дачі, всім іншим газету «арґумєнти і факти». Під цей шумок було фактично конфісковано заощадження, належну кожному частку державної власності. Шаленими темпами почало зростати безробіття, безправ’я, ціни і тарифи, а відповідно і вартість життя тощо. Попередні соціальні здобутки, що називається «пішли під ніж».

З метою «випускання пари» влада час від часу зорганізовує різні протестні акції на кшталт «Повстань Україно», «Україна без Кучми», Помаранчевої Революції тощо.

На разі Євроінтеграційний майдан аж ніяк не вписувався у відпрацьовану владою схему. Адже молодь з самого початку відмежувалась від політиків. Як від провладних, так і від опозиційних. І не дарма. Вочевидь вони свідомо чи підсвідомо розуміли тактику цих «діячів» котрі реалізуючи свої наміри використовують різні схеми. В їх числі і побудовані на принципі, якщо не можна зламати то слід очолити. Таким чином піймавши облизня «діячам» залишався лише один вихід, застосування сили. Останньою краплею для застосування сили став намір студентів сформувати конкретний план дій і одразу ж приступити до його виконання. А далі, то вже було, як то кажуть «справою техніки». Студентство по звірячому розгромили і процес направили в потрібне русло. Надалі, буде здійснено «випускання пари». У кращому випадку тих самих замінять на таких самих тай по тому. Потім чергові нео месії з новою силою накинуться «яко хорти» на вкотре обдурених і ще більше зневірених людей.

Передбачаючи зауваження щодо песимізму моїх тверджень, зазначу наступне. Я, майбуть, як ніхто інший, що називається «кревно» зацікавлений у наверненні влади до інтересів людей, подоланню безправ’я тощо. Однак «бігаючи» щонайменше з двотисячного року по «майданах», за певними ознаками вже можу визначити істинні наміри «діячів». Тому-то й смію, як казав один кіногерой, стверджувати «опять будут ґрабіть». І інформація до роздумів.

01.12.2013р. лідери опозиції закликали учасників всенародного віче частково переносити «майдани» на місця для вирішення там місцевих проблем. На разі координатором таких дій зголосився бути так званий штаб опору диктатурі. Відгукнувшись на цей заклик я вже наступного дня прибув на майдан. Однак з’ясувалось, що штаб є і не один, але ніякого координаційного центру не існує і про намір його організовувати ніхто й гадки не має. Координатор штабу у будинку профспілок, Женя вислухавши мене повідомив, що мені зі своїми пропозиціями слід звертатись до опозиціонерів після приходу їх до влади. Там же мав розмову з молодим чоловіком на ім’я Анатолій котрий надавав юридичні консультації. Він занотував мою пропозицію щодо переведення комунальної сфери міста в межі закону і мій домашній телефон, але повідомив, що хоч він сьогодні ж доведе до «штабістів» пропоноване, розглядатимуть його напевне не раніше ніж за три дні. З тим і поїхав.

Дізнавшись що «свободівці» 04.12.2013р. організовують у місті віче, я прибув туди. Там було прийнято запропоновану ними резолюцію. Однак внесення ніяких доповнень до неї не допустили. По закінченні заходу мені надали одну хвилину, але як тільки-но я почав говорити про комунальну сферу міста, мікрофон одразу ж вимкнули. Через короткий час таке повторилось. Таким чином вони запобігли донесенню мною до учасників зібрання відмінної від сповідуваної владою позиції стосовно комунальних проблем міста і чорнобильських доплат. На моє зауваження при особистому спілкуванні з очільником місцевих «свободівців» Олександром Хозєєвим той сказав, що таке вчинено оскільки він дотепер не може зрозуміти обґрунтування моєї позиції з задекларованих мною питань. Вочевидь і влада з прихвоснями також не розуміє, що: 

не надавати опалення на масиви «Таращанський» і «Леваневського» на протязі двох з половиною опалювальних сезонів, а потім мордувати по судах людей, це кримінальний злочин;

приховувати від споживачів рішення і структуру тарифів на обслуговування будинків та більше п’яти років стягати по ньому зокрема і з мешканців багатоквартирних будинків плату за 24 види робіт в числі котрих були і роботи по чистці приямків дворових туалетів, ремонт електроплит тощо, це кримінальний злочин; 

перевід підприємств комунальної сфери міста на прямі розрахунки зі споживачами мешканцями багатоквартирних будинків, тобто, нав’язування споживачам замість одного підприємства п’яти, це кримінальний злочин;

споживачі є рівноправною стороною у договорі. Відтак нав’язування «комунальниками» споживачам склЕпаних ними проектів договорів на умовах ультиматумів, це кримінальний злочин тощо;

не здійснення в належному розмірі щомісячних доплат щонайменше з 1996 року працюючим у місті, пенсіонерам котрі тут проживають та студентам котрі тут навчаються, це кримінальний злочин;

зведення нанівець інших соціальних виплат, це кримінальний злочин;

стягнення з постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС 4 категорії державних мит чи будь-яких податків тощо, це кримінальний злочин;

застосування базових нормативів при нарахуванні заробітку кожного на підставі розміру нижчого від величини прожиткового мінімуму працездатної особи, це кримінальний злочин;

підміна законодавства ПОНЯТІЯМИ, це кримінальний злочин тощо.

абонент, наймач, споживач, як і виробник, постачальник, виконавець так само, як і централізоване гаряче водопостачання й підігрів води це, як кажуть в Одесі «двє большіє разніци».

Ну і скажіть на милість невже хтось може повірити в те, що освічені і досвідчені перебуваючи в тверезому розумі ніяк не можуть осягнути розумом побудовану на створеному ними ж законодавстві позицію малоосвіченого доходяги-пенсіонера? Як казав класик «не вірю». Для мене таке є черговим підтвердженням того, що усі політичні партії в Україні є курчатами з під однієї квочки. 

Перефразувавши відомого барда зазначу – все ж дуже шкода розіп’ятих студентів. Отакий урок вони отримали на порозі дорослого життя. Отаку владу, такі порядки, такий устрій сформовано для вас дорогі діти нами, вашими предками. Та будьмо ми прокляті.

Для прикладу нашої щедрості стосовно пройдисвітів та зневаги своїми інтересами та інтересами своїх рідних наведу розрахунок лише однієї норми «чорнобильського» закону і то лише стосовно невеличкої її частини. З червня 1996 року набрала чинності норма згідно котрої працюючим у зоні посиленого радіологічного контролю, проживаючим там пенсіонерам та студентам котрі там навчаються належало щомісяця доплачувати по одній мінімальній заробітній платі. Ми ж дотепер задовольняємось лише мізерною частиною від цієї суми. Все інше закидаємо в пельки пройдисвітів, а саме:

17 років множимо на 12 місяців, додаємо ще п’ять місяців і отримуємо 209 місяців.

209 місяців множимо на 1267 гривень (мінімальна заробітна плата на сьогодні) і отримуємо 264803 гривень (належало кожному з нас отримати і принести до сімейної скарбнички).

209 місяців множимо на 5.2 гривень (щомісячно отримувана і долучувана нами до сімейної скарбнички, сума) і отримуємо 1086.8 гривень (принесене кожним з нас до сімейної скарбнички).

Від 264803 гривень віднімаємо 1086.8 гривень  і отримуємо 263716.2 гривень (подаровано кожним з нас пройдисвітам).

І нарешті. Нащадки! Не вірте, нам і тим хто нас навчав щоб ми так усім казали, що ці кошти не надані нам через їх відсутність у державній скарбниці. Це дурня. Наповнення державної скарбниці то обов’язок тих хто з нашої волі доступився до влади. Ото вони й мають не тільки організувати функціонування економіки держави аби ці кошти поступали, а й не розкрадати їх звідти.

Згідно чинного законодавства невиплата нам отих коштів має ознаки особливо тяжкого злочину з нанесенням шкоди в особливо великому розмірі. Таке «тягне» на довготривале, аж до пожиттєвого, ув’язнення з конфіскацією майна. 

На разі маю пояснити чому ж за стільки часу з голів пройдисвітів, що називається «волосина не впала». На диво відповідь надзвичайно проста. Тому, що у владі ми, окрім пройдисвітів, бачити нікого не хочемо. Оце звідси і спонукання до дії. Спробуйте переконати насамперед своїх батьків, родичів, знайомих тощо не легковажити своїм правом голосу позбавляючи таким чином, вас майбутнього. Адже чим ми, ваші предки, керуємось визначаючись на виборах – папірцями, прапорцями, пухирцями, казочками, пісеньками, біг мордами, зрідка кілограмом гречки. Не розуміючи, що віддання свого голосу прирівнюється до надання довіреності на отримання кредитів під свою відповідальність. До слова.

За роки незалежності наші очільники-пройдисвіти під нашу відповідальність набрались дешевих кредитів у твердій валюті, як собака бліх і тут же їх розікрали. А тепер нам, вам і вашим нащадкам належить їх повертати.

Звичайно ж викладене це лише незначна частина з тої біди котру ми перекладаємо на ваші плечі. Однак, як то кажуть не обов’язково випити море щоб зрозуміти, що воно солоне. На разі достатньо й краплі.

До дії шановні. Завзяття, наснаги, здоров’я, виваженості і розуму вам нащадки. Нехай щастить.

 

Оскільки зі штабу все не надходило ніякої інформації стосовно результатів розгляду моєї пропозиції то я 08.12.2013р. вкотре прибувши на Майдан, спробував особисто з’ясувати дане питання.

На разі після довгих пошуків мені вдалось поспілкуватись з якоюсь жіночкою котра керує координаторами по областях. Вона повідомила, що координатора, як такого, по Київській області не існує. Штаб, використовуючи сколихнуте нині суспільство, має на меті здійснити «перезавантаження влади». Відтак його завданням є організація життєдіяльності майданів і координація їх дій для досягнення основної мети. Вирішенням же питань на кшталт задекларованого мною, ніхто займатися не буде. Цим належало мені займатись раніше, або після переформатування теперішньої меншості в більшість звертаючись до них. 

На мої зауваження стосовно того, що на протязі багатьох попередніх років куди і до кого я тільки не звертався. В тому числі до, під час та опісля Помаранчевої Революції в котрій я брав активну участь на боці помаранчевих. Однак результат отримав плачевний.

Згідно набутого досвіду я виробив для себе алгоритм оцінки рівня наближення політичних партій, громадських організацій чи інших утворень тощо, до інтересів людей. Ото саме такий підхід я й застосовую нині відгукнувшись на заклик лідерів комітету. Для початку я запропонував координатору надати відповідну вказівку Білоцерківському комітету національного опору щодо вирішення проблеми приведення комунальної сфери міста в межі закону. На разі такий крок не є «перескакуванням через голову» оскільки для місцевих опозиціонерів моя позиція є давно відомою, але вони її необґрунтовано відкидають. З огляду ж на те, що не вирішення цієї проблеми має ознаки ґвалту переважної більшості містян на протязі щонайменше 15-ти років то, як вбачається, на неї таки варто нарешті звернути увагу.

Однак жіночка стояла на своєму. Коли ж я почав апелювати до присутніх, вона покликала охорону і молоді дужі хлопці вивели мене з будинку профспілок і закликали своїх побратимів котрі стояли на вході, більше мене не пропускати.

Отак, як то кажуть «відверто і в голос».

 

Незважаючи на таке, але перебуваючи нині в критичній ситуації я, як потопаючий котрий хапається за соломину, звернувся письмово до Білоцерківського комітету національного опору

 

До Білоцерківського комітету національного опору

вул. Леся Курбаса, 3, кім. 209, тел. : 045630-96-80

Діхтяра Петра Семеновича

09106, вул. Таращанська 163-а, кв. 130, м. Біла Церква Київської області,

тел.: 0456330584; Сайт: http://komunal-social.io.ua, E-mail: pravo4@bigmir.net

Панове!

В силу життєвих обставин та свого характеру я, як умію намагаюсь опиратись брутальному зневаженню насамперед владою, правами людини. З недавнього часу позиціоную себе правозахисником. Основними напрямами моєї діяльності є намагання:

повернути виведену поза межі закону щонайменше з 1998 року комунальну сферу міста в межі закону з подальшим притягненням винних осіб до відповідальності;

добитись встановлення в Генеральних і Галузевих Угодах, колективних договорах тощо базових нормативів заробітних плат не нижчих величини їх мінімального розміру;

добитись здійснення перерахунків заробітних плат за попередній період, коли базові нормативи заробітних плат були нижчими найбільшої величини одного з трьох нормативів котрий складеться на момент виплати – мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму працездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму працездатної особи;

добитись розрахунку і поточних виплат чорнобильцям, дітям війни тощо з подальшим притягненням винних осіб до відповідальності. При цьому розмір:

мінімальної заробітної плати визначається на підставі найбільшої величини одного з таких нормативів – мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму працездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму працездатної особи.

мінімальної пенсії визначається на підставі найбільшої величини одного з таких нормативів –мінімальної пенсії, прожиткового мінімуму непрацездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму непрацездатної особи;

добитись перерахунку виплат чорнобильцям, дітям війни тощо за попередній період з подальшим притягненням винних осіб до відповідальності. При цьому розмір:

мінімальної заробітної плати визначається на підставі найбільшої величини одного з таких нормативів котрий складеться на момент виплати – мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму працездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму працездатної особи.

мінімальної пенсії визначається на підставі найбільшої величини одного з таких нормативів котрий складеться на момент виплати –мінімальної пенсії, прожиткового мінімуму непрацездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму непрацездатної особи. На сьогодні найбільшою величиною мінімальної заробітної плати є фактичний розмір прожиткового мінімуму працездатної особи котрий складає 1267 гривень, а найбільшою величиною мінімальної пенсії є фактичний розмір прожиткового мінімуму непрацездатної особи котрий складає 946 гривень. Кількість часу відсутності належного розміру чорнобильських виплат складає 209 місяців.

Оскільки дані питання стосуються інтересів переважної більшості містян, а об’єднана опозиція задекларувала на найвищому рівні про часткове «перенесення майданів на місця» ото я для себе зрозумів таке, як спонукання до дії.

З цієї підстави і звертаюсь, маючи цілий ряд пропозицій для реалізації задекларованого.

Інформацію до роздумів розміщено на моєму сайті.

З повагою                                 П.С. Діхтяр                 09.12.2013р.

PS Розгляд даного звернення прошу здійснити за моєї участі.

 

 

До оргкомітету Всеукраїнського Об’єднання «Майдан» міста Біла Церква

09100, вул. Ярослава Мудрого 11, м. Біла Церква Київської області

Діхтяра Петра Семеновича

09106, вул. Таращанська 163-а, кв. 130, м. Біла Церква Київської області,

тел.: 0456330584; Сайт: http://komunal-social.io.ua, E-mail: pravo4@bigmir.net

Панове!

В силу життєвих обставин та свого характеру я, як умію намагаюсь опиратись брутальному зневаженню насамперед владою, правами людини. З недавнього часу позиціоную себе правозахисником. Основними напрямами моєї діяльності є намагання:

повернути виведену поза межі закону щонайменше з 1998 року комунальну сферу міста в межі закону з подальшим притягненням винних осіб до відповідальності;

добитись встановлення в Генеральних і Галузевих Угодах, колективних договорах тощо базових нормативів заробітних плат не нижчих величини їх мінімального розміру;

добитись здійснення перерахунків заробітних плат за попередній період, коли базові нормативи заробітних плат були нижчими найбільшої величини одного з трьох нормативів котрий складеться на момент виплати – мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму працездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму працездатної особи;

добитись розрахунку і поточних виплат чорнобильцям, дітям війни тощо з подальшим притягненням винних осіб до відповідальності. При цьому розмір:

мінімальної заробітної плати визначається на підставі найбільшої величини одного з таких нормативів – мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму працездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму працездатної особи.

мінімальної пенсії визначається на підставі найбільшої величини одного з таких нормативів –мінімальної пенсії, прожиткового мінімуму непрацездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму непрацездатної особи;

добитись перерахунку виплат чорнобильцям, дітям війни тощо за попередній період з подальшим притягненням винних осіб до відповідальності. При цьому розмір:

мінімальної заробітної плати визначається на підставі найбільшої величини одного з таких нормативів котрий складеться на момент виплати – мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму працездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму працездатної особи.

мінімальної пенсії визначається на підставі найбільшої величини одного з таких нормативів котрий складеться на момент виплати –мінімальної пенсії, прожиткового мінімуму непрацездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму непрацездатної особи. На сьогодні найбільшою величиною мінімальної заробітної плати є фактичний розмір прожиткового мінімуму працездатної особи котрий складає 1267 гривень, а найбільшою величиною мінімальної пенсії є фактичний розмір прожиткового мінімуму непрацездатної особи котрий складає 946 гривень. А тепер наведу наочний приклад.

Працюючим у зоні посиленого радіологічного контролю, як і проживаючим у ній пенсіонерам та студентам котрі там навчаються належало щомісяця доплачувати грошові кошти у розмірі однієї мінімальної заробітної плати. В такому вигляді дана норма закону діє з червня 1996 року. Звідтоді і дотепер фактичний розмір цієї доплати складає 5 гривень 20 копійок.

17 років множимо на 12 місяців, додаємо ще шість місяців і отримуємо 210 місяців (час дії даної норми закону). Тепер зробимо розрахунок стосовно працівника котрий відпрацював весь цей час.

210 місяців множимо на 1267 гривень 26670 гривень (належало отримати).

210 місяців множимо на 5.2 гривень 1092 гривні (отримано)

Від 266070 гривень віднімаємо 1092 гривень і отримуємо 264978 гривень (недоплачена сума). Якщо ж підрахувати всіх, хто підпадає бодай під цю норму закону то розмір нанесеної їм шкоди набуде ознак особливо тяжкого злочину з нанесеною матеріальною шкодою у особливо великих розмірах. Але ж слід взяти до уваги ще й інший аспект. Дані доплати мали пом’якшити негативний вплив нанесеної шкоди здоров’ю людей. Ото ж відсутність доплат має ознаки замаху на їх життя і здоров’я. За таке передбачено відповідальність у вигляді довготривалого, аж до по життєвого, ув’язнення з конфіскацією майна.

Поновити порушені права людей добиваючись прийняття законів:

про відміну строку давності стосовно порушення прав людей у період фактичної відсутності ефективних засобів правового захисту в Україні;

про визнання постраждалих учасників Євромайданів учасниками бойових дій;

про надання учасникам Євромайданів переслідуваних владою статусу потерпілих у теперішніх кримінальних справах тощо.

Для приведення комунальної сфери міста в межі закону:

здійснити моніторинг стану комунальної сфери міста починаючи з 1998 року;

спільно з підприємствами комунальної сфери міста розробити проекти попередніх договорів на надання житлово-комунальних послуг;

спільно з підприємствами комунальної сфери міста розробити проекти договорів на надання споживачам житлово-комунальних послуг;

зобов’язати підприємства комунальної сфери міста оприлюднити структури тарифів надаваних ними складових житлово-комунальних послуг, а також кошториси включених туди робіт і послуг тощо.

Для поновлення деяких соціальних прав:

зобов’язати роботодавців та управління пенсійного фонду розрахувати та подати до відділу соціального захисту населення міської ради суми не донарахованих людям соціальних виплат;

зобов’язати роботодавців перерахувати заробітні плати своїх працівників за попередній період (у коефіцієнтах), коли базові нормативи заробітних плат були нижчими найбільшої величини одного з двох нормативів котрий був на момент виплати – прожиткового мінімуму працездатної особи або фактичного розміру прожиткового мінімуму працездатної особи та повернути відповідно розраховану різницю тощо.

З повагою                                                                                 П.С. Діхтяр

 Зареєстровано О.Д. Мамалигою 30.01.2014р. №7

 



Обновлен 21 фев 2015. Создан 12 июн 2012



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником