Вибори президента 2014р.

 

Вибори президента 2014р.

Гриценко, Ляшко, Ярош, Богомолець і наші проблеми



 З огляду на ситуацію в країні та на свою завантаженість, своєї позиції стосовно кандидатів та виборчого процесу я не декларував. Однак і стороннім споглядатаєм теж не був. Так склалось, що продовжуючи пошук політ сили котра б заопікувалась вирішенням проблем котрі я довгий час безуспішно намагаюсь вирішувати я з певного часу звернув увагу на очільника політичної партії «Громадянська позиція» і незабаром шляхом обміну SMS-ками зконтактував з ним. У своєму повідомленні 04.04.2014р. я надав для ознайомлення та визначення на предмет співпраці, реквізити свого сайту. Потому, зі мною, у телефонному режимі, мав розмову очільник обласної організації, а тоді керівник виборчого штабу у місті. З останнім у мене відбулась очна зустріч на котрій було визначено потреби сторін. Мені було запропоновано попрацювати на виборах у якості спостерігача. Я ж зініціював бажання відпрацювати не спостерігачем, а членом виборчої комісії та виклав своє бачення підготовки учасників цього дійства. На кшталт проведення з ними семінарів, навчань, практикумів тощо. Таке необхідно було зробити аби не наражати їх на кримінальну чи адміністративну відповідальність та для належного виконання ними своїх обов’язків. При цьому жодних умов з мого боку, чи пропозицій з боку начальника міського штабу стосовно винагороди та її розміру не обговорювалось.

Щодо свого інтересу від співпраці то я, вже традиційно, надав реквізити свого сайту і коротко пояснивши зміст напрямів своєї діяльності, задекларував шляхи необхідної допомоги. З огляду на проблему та її обсяг, на наданні невідкладної відповіді я не наполягав.

Нажаль мені дуже швидко дали зрозуміти, що для них я, разом зі своїм «багажем», є «небажаною дитиною». Але коротко.

Ні про яку підготовку спостерігачів і членів виборчих комісій я не чув. Так само не спостеріг зацікавлення підготовленими та наданими мною документами, як от: 

Сформатований та зі змістом Закон України Про вибори Президента України 05.03.1999р. № 474-XIV;

Сформатований та зі змістом Закон України Про Державний реєстр виборців 22.02.07р. № 698-V;

Сформатована Постанова Центральної виборчої комісії від 15.09.2010 N 350 Про Порядок ведення діловодства у виборчих комісіях та комісіях з референдумів;

Сформатований Орієнтовний календарний план здійснення ДВК основних організаційних заходів з підготовки та проведення позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року з витягами зазначеними в ньому норм законів та Конституції;

Сформатовані проекти документів ДВК;

Сформатований Перелік громадських організацій, яким Центральною виборчою комісією надано дозвіл мати офіційних спостерігачів під час виборів Президента України 25 травня 2014 року;

Сформатований Список територіальних виборчих округів для проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року в Київській області;

Сформатований Список звичайних та спеціальних виборчих дільниць, утворених на постійній основі, що відносяться до територіального виборчого округу № 91;

Сформатований Перелік кандидатів на пост Президента України, зареєстрованих Центральною виборчою комісією на позачергових виборах Президента України 25 травня 2014 року;

Список членів виборчих комісій нашого округу причетних до фальсифікацій виборів 2012р. тощо.

Стосовно останнього. Ще до його надіслання я мав розмову на цю тему з членом штабу, правозахисником котрий свій статус підкріпив демонстрацією посвідчення. З її змісту випливало те, що з’ясувалось дещо пізніше з висловлювання очільника політ сили: «Наш штаб визнає результати виборів, навіть якщо вони будуть відрізнятися від даних екзит-полів. У нас державницька позиція – Україна має йти вперед», - зазначив в ефірі телеканалу «Інтер» кандидат на пост Президента України, лідер політичної партії «Громадянська позиція» Анатолій Гриценко. Вочевидь витребування у членів виборчих комісій протоколів з «мокрими печатками» продиктована наміром ускладнити в подальшому оскарження ймовірних фальсифікацій на кшталт тих котрі були у місті на виборах 2012р. Справедливості ради зазначу, це загально прийнята практика. Цим «грішать» усі політ сили і окремі політики. Виконання цієї вимоги є передумовою отримання винагороди розмір котрої різниться в межах від 100грн. (Бойка) до 8000грн. (Порошенка). Таке я вважаю «підставою» «під кримінал» делегованих ними представників для роботи в комісіях. Або ж розрахунок на те, що ще не скоро правоПохоронні органи стануть правоохоронними. До слова. Коли я попрохав пояснення доцільності отримання саме оригіналу протоколу то крім умови отримання винагороди, нічого мені не змогли пояснити. Відтак попри моє запевнення невідкладного надання при виникненні потреби оригінал наявного в мене протоколу, винагороду мені не надали. Іншими словами вільно чи невільно мене було поставлено в таку ситуацію щоби я, з огляду на відому їм скрутну ситуацію, "наступив на горло власній пісні", або вони отримали виправдання свого жлобства. До слова. Відомий в місті громадський діяч, підприємець, меценат Л.Б. Дригало з котрою я і моя сім'я перебуваємо в давніх і дружніх відносинах, дізнавшись від інших людей, що в мою домівку постукалось лихо - не чекаючи усіляких там "оббивань порогів", "виплакувань", "чєлобітних" з нашого боку, без розголошення по всьому світу тощо, просто взяла і виділила нам значну матеріальну допомогу. Оце вважаю і є справжній прояв ЛЮДЯНОСТІ на відміну від "жлобья" котре "зажилило" навіть чесно зароблене. 

Так само шановне панство не відреагувало на повідомлення про факт тримання вдома головою ДВК № 321184 попередніх списків виборців.

Стосовно роботи в ДВК. З запропонованого переліку документів, голова нашої комісії вибрав лише один для друку. Що я й зробив. З питань дотримання процедури на котрих я наполіг відносяться: невідкладний перерахунок визначеним членом комісії отриманих бюлетенів тощо. Не сприйнялась комісією моя пропозиція тримати на столах, під час голосування, всі без виключення бюлетені. Відтак їх частину було розміщено у столах. На разі по великому рахунку порушень у роботі комісії я не спостеріг. Щодо отримання офіційної винагороди то за два чергування і дві участі у засіданнях комісії та за два дні роботи під час голосування передбачалась матеріальна компенсація у розмірі 172 грн. за добу. Насправді ж загалом "чистими на руки" я 04.06.2014р. отримав 279 грн. 

Стосовно співпраці в моєму напрямку. Члени штабу відразу ж відмежувались від такого пояснивши, що вони працюють виключно над організацією виборів – агітація та представництво кандидата у виборчих комісіях тощо. Прочекавши місяць і не дочекавшись жодної реакції від Анатолія Гриценка я 05.05.2014р. знову відправив йому SMS:

ш. А.С. за минулий місяць чомусь ні Вас, ні команду не зацікавило викладене на моєму сайті: http://komunal-social.io.ua/story Навіть доля переслідуваного владою правозахисника чи фальшування минулих виборів. Дуже шкода.

Відповіді чи жодного реагування нажаль дотепер я так і не спостеріг. З такого я зробив висновок, що ця політ сила і її очільник лише говорять правильні речі, а у всьому іншому є сірою масою котра нічого доброго людям не несе.

Приблизно в цей же час з подібними пропозиціями я звертався до представників Правого сектора і Ольги Богомолець. Однак на контакт зі мною ніхто з них не пішов.

04.06.2014р. я відправив Анатолію Гриценку SMS:

Винагороду за мою роботу на виборах, надію на співпрацю помножено на 0. 

На разі вже 05.06.2014р. зі мною зконтактував представник Ананатолія Степановича і якщо коротко то є впевненість, що непорозуміння між нами ближчим часом  буде залагоджено. І в сенсі отримання винагороди. І в сенсі налагодження співпраці. 

З огляду на те, що звідтоді і до 28.06.2014р. більше ніхто не відгукнувся, можна вважати спробу налагодження співпраці з "Громадянською позицією" та її очільником і невдалою, і безперспективною одночасно. Ну щож, як то кажуть "спасібо етому дому, пєрєйдйом к другому".

 

Народному депутату України

Олегові Валерійовичу Ляшку

 

Петра Семеновича Діхтяра

09106, вул. Таращанська 163-а, кв. 130, м. Біла Церква Київської області,

тел.: 0456330584; Сайт: http://komunal-social.io.ua, E-mail: pravo4@bigmir.net

 

Шановний Олеже Валерійовичу!

Одним з напрямів моєї правозахисної діяльності є комунальна сфера міста.

На протязі довгих років владоможці та комунальники послідовно вчиняють дії по виведенню і утриманню цієї сфери поза межами закону. За цей час жодна політична сила, не кажучи вже про пересічних громадян, так і не спромоглася заопікуватись вирішенням даної проблеми котра стосується інтересів переважної більшості білоцерківців.

Фабула ж цієї проблеми мені вбачається наступною.

З прийняттям Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" від 19.06.1992р. № 2482-XII було започатковано: переведення взаємовідносин в цій сфері з адміністративних у цивільно-правові; зміну власників багатоквартирних будинків тощо.

Наймачі котрі приватизовували займані ними квартири формально набували статусу:

власників квартир;

співвласників відповідної до займаної площі квартири частки будинку, допоміжних приміщень, підбудинкової і прибудинкової території;

споживачів житлово-комунальних послуг (далі – послуга) тощо.

На разі багатоквартирний будинок, як цілісний майновий комплекс являє собою: квартири; допоміжні приміщення (сходові клітини, міжквартирні коридори, ліфтові шахти і ліфти, підвали, горища, дах тощо); внутрішньобудинкові мережі електро-, газо-, водо-, теплопостачання та водовідведення; підбудинкова територія; прибудинкова територія тощо (далі – будинок).

Відтак вступаючому в права власнику належало було надати:

копію державного акта на землю підбудинкової та прибудинкової території з копією плану цієї території в статусі спільної сумісної власності;

копію плану будинку з зазначенням несучих конструктивних елементів будинку і квартир в статусі спільної сумісної власності;

копії схем внутрішньобудинкових і внутрішньоквартирних мереж електро-, газо-, водо-, теплопостачання та водовідведення з зазначенням меж спільної сумісної власності та власності власника тощо.

Для забезпечення своїх обов’язків з утримання в належному стані будинку та отримання послуг співвласники мали передати на баланс відповідного підприємства свою спільну сумісну власність.

Дане підприємство, для забезпечення можливості надавати послугу повинно було укласти договори з постачальниками тих складових послуги котрі воно самостійно не виробляє.

Орган місцевого самоврядування мав би затвердити таке підприємство балансоутримувачем житлового фонду та виконавцем послуги.

В даній сфері діють чотири суб’єкти кожен з котрих може бути одним або декількома з них, а той усіма одразу. Тобто. Виробник – підприємство котре має обладнання і кваліфікований персонал для стабільного вироблення якоїсь складової послуги. Постачальник – підприємство котре має обладнання і кваліфікований персонал для стабільного постачання якоїсь складової послуги. Виконавець – підприємство котре має обладнання і кваліфікований персонал для стабільного надання послуги споживачам. Споживач – мешканець будинку чи підприємство котре отримує або має намір отримувати послугу. Абонент – мешканець приватного будинку котрий отримує або має намір отримувати послугу чи її частину.

Цивільно-правові відносини між даними суб’єктами встановлюються виключно на договірній основі з врахуванням між договірного періоду не довше одного місяця на протязі котрого укладається договір. При цьому «перескакування через голову» не допускається. Тобто. Виробник укладає договір з Постачальником. Постачальник укладає договори з Виробником і Виконавцем. Виконавець укладає договори з Постачальниками і споживачами або з абонентами.

Виконавець на підставі типових, адаптованих під відповідної категорії споживачів та враховуючи їх пропозиції повинен був розробити проекти договорів на надання послуги і на протязі щонайбільше одного місяця укласти їх зі споживачами. Це якщо коротко. На разі таке, прямо чи опосередковано випливає з чинного законодавства та з огляду на здоровий глузд.

Нажаль на практиці все відбувається з точністю до навпаки і з ознаками не тільки кримінальних та економічних злочинів, а й найстрашнішого злочину проти людства – геноциду. Для прикладу.

Я і члени моєї родини в кінці травня 1998-ого року приватизувавши квартиру переформатувались з наймачів у її власників, а відтак і у співвласників будинку та споживачів послуги.

Однак порадіти зміною статусу довго не довелось.

У періоди: 15.10.1998р. – 18.12.1998р.; 15.10.1999р. – 15.04.2000р.; 15.10.2000р. – 15.04.2001р. теплоносій на масиви «Леваневського» і «Таращанський»подавався з параметрами достатніми аби убезпечити інфраструктуру від розмерзання. Таке мало наслідком, з одного боку – зародження проблеми неплатежів. З іншого боку – продовження мордування владою, котра руками теперішніх КП БМР ЖЕК-6 і КП БМР «Білоцерківтепломережа» (далі – ТМ) своїх жертв цькуванням та судами здираючи з постраждалих плату за перенесене жахіття. Іще з іншого. Тоді ж було започатковано процес встановлення споживачами приладів автономного опалення та підігріву води.

У період з 30.05.2000р. і до 31.08.2005р. міськвиконкомом було прийнято і утаємничено рішення № 163 від 30.05.2000 року "Про плату за користування житлом (квартирну плату) та за утримання житла в місті Біла Церква", а надто додатки до нього. В їх числі і додаток 1 «Розрахунок вартості 1м2 загальної площі в будинках з ліфтами в м. Біла Церква» (з розписом вартості 24 видів робіт). Таке свідчить про відсутність в цей період обслуговування багатоквартирних будинків, а відтак і про відсутність послуги, як такої.

У 2001-му році завершено нав’язування споживачам замість одного, п’яти підприємств. Звідтоді і дотепер вони привласнили собі право встановлення цивільно-правових відносин зі споживачами, а відтак і стягнення з них коштів. Проекти договорів зі споживачами розробляються цими підприємствами на свій розсуд. Жодні пропозиції споживачів не сприймаються. Під жодну з категорій споживачів вони не адаптовані. Жодних додатків вони не містять. Нав’язуються ці ерзац-договори на умовах ультиматумів. Відмова споживачів, за цих підстав, укладати ці договори нікого не цікавить. На разі у мене, щонайменше, з 01.01.2006р. договори взагалі відсутні. Але з договором чи без, якщо не шантажем, то через їхні суди і виконавчу службу вони свого досягають.

У 2005-му році теперішні КП БМР ЖЕК-и (далі – ЖЕК 1-8), товариство з обмеженою відповідальністю «Білоцерківвода» (далі – ВК) і ТМ визнано виконавцями. Однак звідтоді і дотепер вони не набули цих ознак. Що стосується статусу ТМ то це підприємство-виробник. Тобто. Не тільки не виконавець, а й не постачальник. Понад те. ТМ стягає зі споживачів абонентську плату.

Ще далі пішли підприємства котрі стягають плату за газ та електроенергію. Їх взагалі ніхто не визначав виконавцями.

Спекулювання комунальників моїми проплатами, як фактом визнання їх легітимності мало наслідком мій демарш у формі припинення платежів. Для розблокування проблеми платежів, я неодноразово пропонував комунальникам до приведення взаємовідносин у цій сфері у відповідність з чинним законодавством, укласти попередній договір строком на 6 місяців.

Для вирішення претензій за попередній період пропонував два варіанти:

у разі доведення підприємствами свого права вимоги до споживачів, відповідності змісту проектів договорів котрі укладались ними зі споживачами, мешканцями мого будинку, зазначеним вище критеріям та за умови підтвердження виконання робіт, надання послуг я готовий їх укласти і виконати за увесь період часу з моменту виникнення претензій і дотепер. Тобто. Без огляду на строки давності;

у разі доведення якимось з підприємств свого права вимоги до споживачів, мешканців мого будинку, на підставі зазначених вище критеріїв розробити договір на надання послуги котрий я готовий укласти і виконати за увесь період часу з моменту виникнення претензій і дотепер за умови підтвердження виконання робіт, надання послуг. Тобто. Без огляду на строки давності.

Однак і такі пропозиції не сприймаються.

На разі дана проблема має вигляд «неораного поля». Відтак, за наявності доброї і насамперед політичної волі пропоную розпочати зі з’ясування статусу підприємств комунальної сфери міста та їх взаємовідносин з мешканцями будинків, в період часу з 1998 року. Тобто:

в сенсі надання послуги або її частини (з зазначенням якої саме частини) вони були чи стали Виробниками, Постачальниками, Виконавцями (з зазначенням обставин та підстав набуття такого статусу);

в сенсі встановлення цивільно-правових відносин з іншими суб’єктами господарювання та мешканцями будинків шляхом надання зразків укладуваних ними договорів. Стосовно мешканців будинків, то має бути зазначено позиція підприємств щодо статусу мешканців будинків. Тобто. Кого з них і мене зокрема, з яких підстав і з якого часу вони вважали наймачами, споживачами, абонентами;

в сенсі встановлення цивільно-правових відносин зі мною то підприємства мають надати копії укладених зі мною договорів з усіма невід’ємними до них додатками та підтвердити дійсність виконаних робіт, наданих послуг;

в сенсі встановлення структури тарифів з обслуговування будинків у період часу з 30.05.2000р. і до 31.08.2005р., обставин їх оприлюднення і виконання тощо, підприємства і орган місцевого самоврядування має надати, як саме рішення міськвиконкому № 163 від 30.05.2000 року "Про плату за користування житлом (квартирну плату) та за утримання житла в місті Біла Церква" з усіма додатками та додатком 1 «Розрахунок вартості 1м2 загальної площі в будинках з ліфтами в м. Біла Церква» зокрема, так і підтвердження виконаних робіт зазначених у додатку 1 стосовно мого будинку зокрема;

в сенсі з’ясування підстав та обставин прийняття рішення тридцять першої сесії міської ради четвертого скликання «Про визначення виконавця послуг з утримання будинків, споруд та при будинкових територій, послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд. А також визначення виконавця централізованого опалення, централізованого постачання холодної та гарячої води централізованого водовідведення у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Біла Церква» від 23.12.2005р. № 388 (дод.1) та набуття статусу виконавців зазначених у ньому підприємств, так само і стосовно мого будинку, ці підприємства мають надати відповідні документальні підтвердження тощо.

А тепер коротеньке обґрунтування моєї позиції.

Земельний Кодекс України від 18.12.1990р. № 561-XII: ст. 17. Передача земельних ділянок у колективну та приватну власність провадиться Радами народних депутатів, на території яких розташовані земельні ділянки.; ст. 23. Право власності або право постійного користування землею посвідчується державними актами, які видаються і реєструються міськими Радами народних депутатів.; ст. 30. При переході права власності на будівлю і споруду разом з цими об'єктами переходить у розмірах, передбачених статтею 67 цього Кодексу, і право власності або право користування земельною ділянкою без зміни її цільового призначення і, якщо інше не передбачено у договорі відчуження - будівлі та споруди. При переході права власності громадян на жилий будинок і господарські будівлі та споруди до кількох власників, а також при переході права власності на частину будинку в разі неможливості поділу земельної ділянки між власниками без шкоди для її раціонального використання земельна ділянка переходить у спільне користування власників цих об'єктів. Право власності або право користування земельною ділянкою у перелічених випадках посвідчується Радами народних депутатів відповідно до вимог статті 23 цього Кодексу.; ст. 42. Громадяни, яким жилий будинок, господарські будівлі та споруди і земельна ділянка належать на праві спільної сумісної власності, використовують і розпоряджаються земельною ділянкою спільно. Угода про порядок використання і розпорядження земельною ділянкою є обов'язковою для особи, яка згодом придбала відповідну частку в спільній власності на жилий будинок і господарські будівлі. Якщо згоди на використання та розпорядження спільною земельною ділянкою не досягнуто, спір вирішується судом.; ст. 63. До земель міста належать усі землі в межах міста. Землі міста перебувають у віданні міської Ради народних депутатів. Використання земель міста здійснюється відповідно до проектів планіровки та забудови міста і планів земельно-господарського устрою.; ст. 67. Розмір ділянок для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) повинен бути не більше: у містах - 0,1 гектара.

Земельний Кодекс України від 25.10.2001р. № 768-III: ст. 19. 1. Землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: б) землі житлової та громадської забудови; ст. ст. 20. 1. Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.; ст. 42. 1. Земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території державної або комунальної власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками. 2. У разі приватизації громадянами багатоквартирного жилого будинку відповідна земельна ділянка може передаватися безоплатно у власність або надаватись у користування об'єднанню власників. 3. Порядок використання земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначається співвласниками. 4. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі проектів розподілу території кварталу, мікрорайону та відповідної землевпорядної документації.; ст. 79. 1. Земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.; ст. 81. 1. Громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі: б) безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Житловий Кодекс Української РСР від 30.06.1983р. №5464-X: ч.3 ст. 24 Жилий будинок може експлуатуватися тільки однією житлово-експлуатаційною організацією. ст. 61 Користування жилим приміщенням у будинках державного і громадського житлового фонду здійснюється відповідно до договору найму жилого приміщення. Договір найму жилого приміщення в будинках державного і громадського житлового фонду укладається в письмовій формі на підставі ордера на жиле приміщення між наймодавцем — житлово-експлуатаційною організацією (а в разі її відсутності — відповідним підприємством, установою, організацією) і наймачем — громадянином, на ім’я якого видано ордер. Типовий договір найму жилого приміщення, правила користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і придомової території затверджуються Радою Міністрів Української РСР. Умови договору найму жилого приміщення, що обмежують права наймача та членів його сім’ї порівняно з умовами, передбаченими законодавством Союзу РСР, цим Кодексом, Типовим договором найму жилого приміщення та іншими актами законодавства Української РСР, є недійсними.

Постанова КМ У від 30.12.1997р. № 1497 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення»: Ці Правила регулюють відносини між споживачами і виконавцями у наданні послуг з централізованого холодного та гарячого водопостачання, теплопостачання (центральне опалення) та водовідведення (далі - послуги). Правила обов'язкові для виконання усіма споживачами і виконавцями послуг незалежно від форм власності і підпорядкованості.; Терміни: споживач - власник квартири, якому надаються послуги з централізованого холодного та гарячого водопостачання, теплопостачання та водовідведення у житловому фонді та підсобних приміщеннях; виконавець - житлово-експлуатаційні та водо-, теплопостачальні, каналізаційні або інші підприємства і організації, які безпосередньо надають споживачеві комунальні послуги. Виконавця послуг у комунальному житловому фонді визначають місцеві державні адміністрації або органи місцевого самоврядування, в інших випадках - власник житлового будинку, об'єднання співвласників будинків тощо. При цьому в одному будинку може бути визначений лише один виконавець окремої послуги; виробник послуг - підприємства водопровідно-каналізаційного господарства, комунальної енергетики та інші, що виробляють послуги з водо-, теплопостачання; постачальник послуг - підприємство, що одержує послуги від виробника та постачає їх виконавцеві або споживачеві; централізоване холодне (гаряче) водопостачання - подача холодної (гарячої) води споживачам спеціальними мережами; водовідведення - послуга, яка передбачає відведення стічних вод з кожної квартири за допомогою санітарно-технічних приладів та каналізаційної мережі; внутрішньобудинкові системи водо-, теплопостачання та водовідведення - санітарно-технічні трубопроводи, арматура на них, засоби обліку та регулювання витрати води та теплової енергії і санітарно-технічні прилади, які знаходяться в межах будинку; п. 8. Послуги надаються споживачеві згідно з договором надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення (далі - договір), який розробляється виконавцем згідно з типовим договором (додаток N 1 до цих Правил) і укладається за його ініціативою.; п.27. Форма оплати послуг (готівкова або безготівкова) визначається у договорі між споживачем і виконавцем.; пп.1 п.33. Споживач зобов'язаний: своєчасно, в установлений договором термін, оплачувати надані послуги…; пп.1, 2, 3, 5 п.36. Виконавець зобов'язаний: своєчасно укладати договори про надання послуг; надавати послуги відповідно до вимог актів законодавства, нормативних документів та умов договору; ознайомити споживача з Правилами користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями, цими Правилами та витягами з Правил користування системами комунального водопостачання і водовідведення в містах і селищах України, Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України, Правил користування системами теплопостачання, Правил обліку відпуску теплової енергії, Правил технічної експлуатації тепловикористовуючих установок і теплових мереж та інших нормативних актів і документів, які регламентують надання послуг; здійснювати у терміни, передбачені договором, технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових (квартирних) систем водо-, теплопостачання та водовідведення, вживати своєчасних заходів до ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг, які надаються споживачеві, та вести облік вимог (претензій), які пред'являє споживач у зв'язку з порушенням встановленої якості послуг і терміну усунення недоліків. Форму ведення журналу реєстрації вимог (претензій) споживачів наведено у додатку N 4 до цих Правил.

Типовий договір про надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення: п.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується надавати СПОЖИВАЧЕВІ - власнику квартири та членам його сім'ї, а також іншим особам, які фактично проживають у квартирі, послуги з водо-, теплопостачання та водовідведення, а СПОЖИВАЧ зобов'язується своєчасно здійснювати оплату за споживання і користування послугами на умовах цього Договору.; п.8. ВИКОНАВЕЦЬ терміново після подання заявки усуває витікання води із санітарно-технічних трубопроводів, ліквідує причини, що привели до витікання води, протягом _______. п.9. ВИКОНАВЕЦЬ усуває несправності і витікання води із запірної та водорозбірної арматури, приладів опалення протягом _____ з моменту подання заявки.; п.10 Розмір щомісячної плати за надані послуги на момент укладення цього Договору становить:…; п.27. ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язаний: 1) ознайомити СПОЖИВАЧА з Правилами користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями, цими Правилами і витягами з: Правил користування системами комунального водопостачання і водовідведення в містах і селищах України; Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України; Правил користування системами теплопостачання; Правил обліку відпуску теплової енергії; Правил технічної експлуатації тепловикористовуючих установок і теплових мереж; інших нормативних актів і документів, які регламентують надання послуг; 2) забезпечувати надання СПОЖИВАЧЕВІ послуг згідно з пунктами 7, 8 і 9 цього Договору та виконувати з додержанням положень, правил і норм роботи з технічного обслуговування і ремонту санітарно-технічних систем житлового будинку, в тому числі технічне обслуговування та ремонт внутрішньо квартирного санітарно-технічного обладнання: проведення періодичного огляду санітарно-технічного обладнання, засобів обліку і регулювання споживання води і теплової енергії (один раз на ___ місяців); ремонт водопровідних кранів, вентилів, засобів обліку і регулювання споживання води і теплової енергії, змішувачів тощо; укріплення та прочищення раковин, унітазів, умивальників; регулювання та ремонт змивних бачків; усунення витікання води із з'єднань санітарно-технічних приладів з трубопроводами; ремонт і регулювання систем центрального опалення; випускання повітря та промивання системи центрального опалення; ремонт окремих секцій опалювальних приладів та ділянок труб з усуненням витікань; п. 28. СПОЖИВАЧ має право на: одержання послуг, що повинні відповідати вимогам актів законодавства, нормативних документів та цього Договору; п. 29. СПОЖИВАЧ зобов'язаний: своєчасно, в установлений Договором термін, оплачувати надані послуги; п. 41. Спори, що виникають з цього договору, розв'язуються в порядку, встановленому законодавством.

Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004р. №1875-IV: ч.1 ст. 1 У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил; балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - балансоутримувач) – власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом; виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору; виробник - суб'єкт господарювання, який виробляє або створює житлово-комунальні послуги; власник приміщення, будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - власник) - фізична або юридична особа, якій належить право володіння, користування та розпоряджання приміщенням, будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, зареєстроване у встановленому законом порядку; внутрішньобудинкові системи - мережі, арматура на них, прилади та обладнання, засоби обліку та регулювання споживання житлово-комунальних послуг, які знаходяться в межах будинку, споруди; комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством; споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу; точка розподілу - місце передачі послуги від однієї особи до іншої, облаштоване засобами обліку та регулювання; управитель - особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд (далі - управління будинком) і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору; утримання будинків і прибудинкових територій - господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством; ст. 3 Предметом регулювання цього Закону є правовідносини, що виникають між виробниками, виконавцями, споживачами у процесі створення, надання та споживання житлово-комунальних послуг. 2. Суб'єктами цього Закону є органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, власники, виробники, виконавці та споживачі житлово-комунальних послуг. ст. 4 Законодавство України у сфері житлово-комунальних послуг базується на Конституції України і складається з нормативно-правових актів у галузі цивільного, житлового законодавства, цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері житлово-комунальних послуг. 2. Якщо міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені законами України, то застосовуються правила міжнародних договорів. п.6 ч.1 ст. 5 До повноважень центрального органу виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства належить: розробка типових договорів; п.4 ч.1 ст. 7 До повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить: визначення виконавця житлово-комунальних послуг відповідно до цього Закону в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства; ч.1 ст. 13. Залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються на: 1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо); 2) послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-  технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо); 3) послуги з управління будинком, спорудою або групою будинків (балансоутримання, укладання договорів на виконання послуг, контроль виконання умов договору тощо); ч. 1. ст. 16 Порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства. ст. 19. 1. Відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. 2. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник. 3. Виробник послуг може бути їх виконавцем. 4. Особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником. ст. 20 Споживач має право: 1) одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг; ч. 2. Споживач має право на укладення договору з виконавцем відповідних послуг на профілактику, повірку, а також заміну або ремонт санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та засобів обліку, що вийшли з ладу. 3. Споживач зобов'язаний: 1) укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору; ч. 1 ст. 21 Виконавець має право: 4) вимагати від споживача дотримання вимог правил експлуатації жилих приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг; ч.2. Виконавець зобов'язаний: 3) підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором; 7) утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством; п.4 ч.1 п.1 ч.2 ст. 22. 1. Виробник має право: 4) вимагати своєчасної і в повному обсязі оплати наданих послуг від виконавців; 2. Виробник зобов'язаний: 1) укласти договір з виконавцем (споживачем) про умови надання житлово-комунальних послуг; ч.3 ст. 23. Права власника 3. У разі спільної власності кількох співвласників рішення щодо утримання на балансі та/або управління майном приймається відповідно до закону. п.1, 3, 6 ч.1, п.1, 2, 4 ст. 24. 1. Балансоутримувач має право: 1) здійснювати функції утримання на балансі переданого йому за договором з власником майна та управляти їм чи передавати за договором повністю або частково функції управління управителю; 3) укладати договори на надання житлово-комунальних послуг; 6) звертатися до суду про звернення стягнення на майно осіб, які відмовляються оплачувати рахунки за споживання житлово-комунальних послуг або відшкодовувати завдані збитки майну, що перебуває в нього на балансі. 2. Балансоутримувач зобов'язаний: 1) укладати договір з власником (співвласниками) на утримання на балансі відповідного майна; 2) утримувати на балансі майно, визначене договором з власником (співвласниками); 4) забезпечувати управління майном власними силами або укладати договір з юридичною особою на управління майном; п.1, 2 ч.1, п.1-4 ст. 25. 1. Управитель має право: 1) здійснювати управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд та забезпечувати їх належну експлуатацію; 2) укладати договори з виробниками, виконавцями, споживачами в порядку, встановленому законом; 2. Управитель зобов'язаний: 1) забезпечувати експлуатацію будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд та об'єктів благоустрою, розташованих на прибудинкових територіях, згідно з умовами укладених договорів, стандартами, нормативами, нормами і правилами; 2) дотримуватись умов договорів з учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг; 3) вимагати беззастережного виконання умов договору, стандартів, нормативів, норм і правил від виконавців послуг; 4) вимагати своєчасної і в повному обсязі оплати наданих житлово-комунальних послуг від споживачів; ст. 26. Істотні умови договору між виконавцем/виробником та споживачем 1. Істотними умовами договору на надання житлово-комунальних послуг є: 1) найменування сторін; 2) предмет договору; 3) вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг; 4) порядок оплати за спожиті житлово-комунальні послуги; 5) порядок перерахунків розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості; 6) права та обов'язки сторін; 7) порядок контролю та звіту сторін; 8) порядок вимірювання обсягів та визначення якості наданих послуг; 9) визначення точок розподілу, в яких відбувається передача послуг від виконавця/виробника споживачу; 10) порядок обслуговування мереж та розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту); 11) умови доступу в квартиру, будинок, приміщення, на земельну ділянку для усунення аварій, неполадок, огляду мереж, зняття контрольних показників засобів обліку; 12) порядок здійснення ремонту; 13) відповідальність сторін та штрафні санкції за невиконання умов договору; 14) порядок вирішення спорів; 15) перелік форс-мажорних обставин; 16) строк дії договору; 17) умови зміни, пролонгації, припинення дії договору; 18) дата і місце укладення договору. 2. Крім істотних договір може містити інші умови за згодою сторін. 3. Договір на надання житлово-комунальних послуг набирає чинності з моменту його укладення. 4. У разі якщо виконавець не є виробником, відносини між ним та виробником регулюються окремим договором, який укладається відповідно до вимог цієї статті. 5. Процедура погодження договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін. ст. 29. 1. Договір на надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою. 2. У разі якщо балансоутримувач не є виконавцем, він укладає договори на надання житлово-комунальних послуг з іншим виконавцем. 3. Процедура погодження умов договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін. ст. 32. 1. Плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім частин четвертої, п'ятої, сьомої і восьмої статті 31 цього Закону, які набирають чинності з 1 січня 2005 року. Договори про надання житлово-комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, мають бути приведені у відповідність із ним до 1 січня 2006 року. Договори, що не приведені у відповідність із цим Законом у зазначений строк, втрачають чинність.

Постанова КМ У «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 25.07.2005р.: п.1. Ці Правила регулюють відносини між суб'єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг (далі - виконавець), і фізичною та юридичною особою (далі - споживач), яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - послуги). п.2. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні: точка розбору - місце розташування водорозбірних кранів або змішувачів холодної та гарячої води у квартирі (будинку садибного типу); централізоване водовідведення - послуга, спрямована на задоволення потреб споживача у відведенні стічних вод, яка надається виконавцем з використанням внутрішньо будинкових централізованих систем водовідведення; централізоване постачання холодної та гарячої води - послуга, спрямована на задоволення потреб споживача у холодній та гарячій воді, яка надається виконавцем з використанням внутрішньобудинкових систем холодного та гарячого водопостачання; Інші терміни вживаються у значенні, наведеному у Законі України "Про житлово-комунальні послуги"; п.8. Послуги надаються споживачеві згідно з договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - договір). п.30. Споживач зобов'язаний: 1) оплачувати послуги в установлені договором строки; п. 32. Виконавець зобов'язаний: 6) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку із складенням відповідного акта. Типовий договір про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення: п. 1. Виконавець зобов'язується надавати споживачеві вчасно та відповідної якості послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, а споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених договором.; п.17. Споживач зобов'язаний: 1) оплачувати послуги в установлені договором строки; п.19. Виконавець зобов'язаний: 1) забезпечувати вчасне та відповідної якості надання послуг згідно із законодавством та умовами договору; 11) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати заходів до ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень кількісних і якісних показників надання послуг у строки, встановлені згідно із законодавством; п.20. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за: 4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.; п.21. Виконавець несе відповідальність у разі: 3) порушення прав споживачів згідно із законодавством; 4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством. п.22. Точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві, є: у багатоквартирному будинку: - з централізованого опалення - стояки в межах квартири; - з постачання холодної та гарячої води - водорозбірні крани (душова сітка); - з водовідведення - зливний отвір санітарно-технічних приладів; у будинку садибного типу - місце підключення мереж будинку до мереж виконавця.

Наказ ДКУ ЖКГ «Правила користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України від 01.07.1994р. № 65: пп.1.3. п.1. Абонентами, що користуються послугами Водоканалу, можуть бути державні, колективні та інші підприємства, організації, установи (надалі - підприємства), а також окремі громадяни, що мають жилі будинки або їх частину на праві приватної власності (надалі - громадяни), на які відкрито особовий рахунок і які перебувають з Водоканалом у договірних відносинах тощо.

Цивільний Кодекс України від 16.07.03р. №435-IV ч.1 ст. 635 Попереднім є договір, сторони якого зобов'язуються протягом певного строку (у певний термін) укласти договір в майбутньому (основний договір) на умовах, встановлених попереднім договором. Попередній договір укладається у формі, встановленій для основного договору.

На разі наді мною та моєю родиною вже давно чигає небезпека виселення і нащадки комуно-фашистів все голосніше таким погрожують. Розуміючи, що один в полі не воїн, але не маючи наміру здаватись на волю нелюдів я довго і наполегливо шукаю політ силу котра би заопікувалась бодай невеликою частиною біди котра звалилась на голови практично беззахисних, з підстави нездатності протидіяти такому свавіллю, людей.

З огляду на значну кількість у мене матеріалів я, аби не завантажувати паперами зацікавлених, розмістив значну їх частину в Інтернеті, переважно на своєму сайті у вигляді текстів. Разом з тим. У разі потреби надам будь-який документ чи його копію, як в електронному вигляді, так і в паперовому.

Додаток:

1. Рішення Білоцерківської міської ради від 23.12.2005р. № 388

З повагою                                                                                               П.С. Діхтяр

06 листопада 2013 року

 

Послано інтернет-поштою:

Шановний пане Олеже.

Прошу розглянути і визначитись.

Ближчим часом надішлю дане звернення, як і належить, в письмовому вигляді.

 

Шановний пане Олеже.

Нажаль, попри попередню домовленість з керівником міського осередку, передати моє письмове звернення від 06.11.2013р. Вам, з незалежних від мене підстав, не вдалось. Відтак змушений направити його поштою

З повагою П.С. Діхтяр

 

Додаткова інформація.

Міський голова м. Біла Церква Василь Петрович Савчук: 09117, вул. Ярослава Мудрого 19, м. Біла Церква, Київська обл., тел.: 0456353232, сайт: http://www.bc-rada.gov.ua/

Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради: вул. Я.Мудрого. І5. м. Біла Церква, Київська обл., 09117, тел./факс (0456) 39-21-59, тел. (04563) 5-40-82, E-mail: bc_mvk@bel.com.ua

Управління житлово-комунального господарства: 09100, м. Біла Церква, вул. Маршала Чуйкова, 2, тел.: 0456351047, сайт: http://www.bc-rada.gov.ua/node/1863, Начальник – Олександр Петрович Ореховський

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора № 6: 09106, Київська обл. м. Біла Церква, вул. Вернадського,10, тел.: 0456330851, Начальник – Юрій Миколайович Кошляк

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківтепломережа», Директор – Наталія Вікторівна Куригіна: 09109, вул. Мережна. 3, Київська обл., м. Біла Церква, тел.: 0456363155, тел/факс: 0456364215, e-mail: bctm@maqnus.kiev.ua

Товариство з обмеженою відповідальністю «Білоцерківвода», Директор – Ольга Андріївна Бабій:

09109, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 14, тел.: 0456368212;

Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Київоблгаз»: 08150, Київська обл., м. Боярка, вул. Шевченка, 178, т/ф (04598) 3-52-52, е-mаіl оblgaz@ukr.net ; 04210, м. Київ, просп. Героїв Сталінграду, 20а, тел. 044205341, Голова правління – Віталій Іванович Тітов

Білоцерківська філія Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації «Київоблгаз»: 09107, Київська обл. м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого 61 тел. 0456392430, факс: 0456392943, Начальник – Олексій Михайлович Ходань

Публічне акціонерне товариство "Київобленерго": 04136 м. Київ-136, вул. Стеценка, 1-а, телефон: +380444944320; +380444590740, факс: +380444430304, сайт: http://www.koe.vsei.ua/kyiv/ , Голова правління – Олександр Миколайович Ніверчук

Білоцерківський районний підрозділ Публічного акціонерного товариства "Київобленерго": 09112, м Біла Церква, Київська обл., вул. Офіцерська 1, тел.: 0456360114; 0456361111, Начальник – Грабовський Олександр Андрійович

 

БІЛОЦЕРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

від " 23" грудня 2005р.                                                                         №388

м. Біла Церква

тридцять першої сесії міської ради четвертого скликання

Про визначення виконавця послуг з утримання будинків, споруд та при будинкових територій, послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд. А також визначення виконавця централізованого опалення, централізованого постачання холодної та гарячої води централізованого водовідведення у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Біла Церква

Розглянувши лист комунального підприємства "Білоцерківтепломережа" від 11.11.2005 року за № 1614 "Про визначення виконавця послуг у сфері житлово-комунальних послуг", на виконання п.п. 4 п. 1 ст.7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" від 24.06.2004 року за № 1875-ІV та Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 25.04.2005 року за № 60„ зареєстрованого в Мінюсті України 19 травня за № 541/10821 міська рада вирішила:

1. Визначити виконавцем послуг з утримання будинків, споруд та при будинкових територій, послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Біла Церква - житлово-експлуатаційні контори №№ 1 -8 - балансоутримувачі житлового фонду.

2. Визначити виконавцем послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання у житловому фонду комунальної власності м. Біла Церква – КП "Білоцерківтепломережа".

3. Визначити виконавцем послуг централізованого постачання холодної води централізованого водовідведення у житловому фонду комунальної власності м. Біла Церква КО КП ВКГ "Київоблводоканал".

4. Виконавцям визначеним в п. 1-3 даного рішення, здійснювати співпрацю по наданню населенню житлово-комунальних послуг на договірних засадах.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, транспорту та зв'язку.

Міський голова                                                                        Г.В.Шуліпа

 

Передано інтернет-поштою та надіслано рекомендованим з повідомленням листом. Відповіді дотепер не надано. Жодного реагування так само не спостеріг. Вочевидь радикалізм цієї політсили і її очільника ще не опустився до рівня відстоювання наших інтересів. Подібне можна з впевненістю стверджувати і про представників «Громадянської позиції» і її очільника. А їх піднебесний рейтинг проявлений на цих виборах побудовано на чистої води популізмі покладеному PR-фахівцями на низьку свідомість людей.

 

 Відомості про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях Позачергові вибори Президента України 25 травня 2014 року. Територіальний виборчий округ № 91 (Київська область)

0. № ВД 1. К-сть одержаних бюлетенів 2. К-сть виборців, внесених до списку 3. К-сть виборців, внесених до витягу для голос. за місцем перебув. 4. К-сть невикор. бюлетенів 5. К-сть виборців, які отримали бюлетені у приміщ. 6. К-сть виборців, які отримали бюлетені за місцем перебув. 7. Загальна к-сть виборців, які отримали бюлетені 8. К-сть бюлетенів, що не підлягають врахуванню 9. К-сть виборців, які взяли участь у голосуванні 10. К-сть бюлетенів, визнаних недійсними 11. Богомолець 12. Бойко 13. Гриненко 14. Гриценко 15. Добкін 16. Клименко 17. Коновалюк 18. Кузьмін 19. Куйбіда 20. Ляшко 21. Маломуж 22. Порошенко 23. Рабінович 24. Саранов 25. Симоненко 26. Тимошенко 27. Тігіпко 28. Тягнибок 29. Цушко 30. Шкіряк 31. Ярош 32. Дата складення протоколу. 33. Час протоколу

 

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

0

000001

72

8

0

64

8

0

8

0

8

0

0

1

0

1

0

0

0

0

0

1

0

2

0

0

0

1

1

1

0

0

0

25.05.2014

20:25

000001

320037

1040

1036

14

416

612

12

624

0

624

4

6

2

0

24

1

0

0

0

0

87

0

369

3

0

3

109

2

6

0

0

8

26.05.2014

00:05

320037

320038

1796

1775

21

675

1109

12

1121

0

1121

10

15

2

4

54

2

1

0

0

0

148

1

611

13

0

19

202

13

16

0

0

10

26.05.2014

00:15

320038

320039

692

681

29

242

424

26

450

0

450

3

7

0

0

19

1

0

0

0

1

61

1

239

2

0

5

95

8

6

0

0

2

26.05.2014

01:20

320039

320040

1164

1162

19

435

712

17

729

0

729

8

11

7

0

39

9

0

2

0

1

70

0

442

5

0

8

81

18

16

0

0

12

25.05.2014

23:01

320040

320041

1620

1595

20

674

926

20

946

0

946

6

17

1

1

25

2

0

1

0

1

132

1

567

11

1

7

123

25

19

0

0

6

26.05.2014

04:00

320041

320042

1952

1929

14

742

1200

10

1210

0

1210

13

22

12

0

72

18

1

9

2

2

158

4

658

20

0

29

132

30

17

0

0

11

26.05.2014

00:05

320042

320043

1991

1969

6

766

1220

5

1225

0

1225

11

32

6

6

77

15

0

7

4

2

138

2

660

17

0

37

141

47

16

1

0

6

26.05.2014

01:15

320043

320044

1140

1137

36

265

840

35

875

0

875

9

8

0

3

29

0

0

0

0

0

99

0

478

8

0

3

212

6

10

0

0

10

26.05.2014

00:40

320044

320045

384

331

49

80

255

49

304

0

304

2

0

3

1

6

0

0

1

0

0

31

2

150

0

0

1

100

3

3

0

0

1

26.05.2014

00:05

320045

320046

492

489

44

92

357

43

400

0

400

4

4

3

1

12

1

1

0

0

1

76

2

226

4

1

1

53

2

1

0

0

7

26.05.2014

00:05

320046

320047

216

214

33

24

159

33

192

0

192

7

3

2

2

2

0

0

0

0

0

19

0

119

0

0

1

28

3

6

0

0

0

27.05.2014

18:05

320047

320048

720

716

65

170

487

63

550

0

550

4

1

0

3

23

1

0

1

0

0

65

1

282

5

0

2

145

12

3

0

0

2

26.05.2014

00:45

320048

320049

364

360

27

78

259

27

286

0

286

2

0

1

1

5

2

0

1

0

0

41

1

192

0

0

2

37

1

0

0

0

0

25.05.2014

21:14

320049

320050

780

776

90

77

613

90

703

0

703

9

4

10

4

39

2

1

1

0

1

96

3

378

4

0

2

130

7

10

0

0

2

26.05.2014

01:58

320050

320051

260

263

35

23

204

33

237

0

237

4

1

0

3

9

0

0

0

0

0

34

0

137

0

0

2

41

2

4

0

0

0

26.05.2014

00:17

320051

320052

688

694

55

140

494

54

548

0

548

4

3

1

1

13

1

0

2

1

0

82

1

271

0

0

2

154

7

4

1

0

0

26.05.2014

00:15

320052

320053

272

277

46

56

170

46

216

0

216

2

2

2

1

5

0

0

0

1

0

21

1

130

1

0

4

35

5

5

0

1

0

27.05.2014

17:25

320053

320054

160

158

25

35

100

25

125

0

125

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

0

93

0

0

0

25

0

0

0

0

0

25.05.2014

23:30

320054

320055

348

352

80

60

209

79

288

0

288

2

6

3

0

15

0

0

2

0

0

22

0

180

0

1

1

45

5

4

0

0

2

26.05.2014

00:15

320055

320056

440

434

77

63

302

75

377

0

377

6

1

1

0

4

1

0

0

0

0

44

0

284

0

0

3

24

3

5

0

0

1

26.05.2014

10:20

320056

320057

396

388

30

111

255

30

285

0

285

0

1

1

0

17

1

0

0

0

0

54

1

126

3

0

4

66

4

6

0

0

1

25.05.2014

21:00

320057

320058

956

957

25

286

645

25

670

0

670

5

8

1

1

35

3

0

2

0

1

48

2

391

2

0

6

148

9

5

0

0

3

26.05.2014

00:10

320058

320059

576

576

9

157

410

9

419

0

419

3

0

0

0

14

1

0

3

1

0

58

0

237

1

0

3

86

5

6

0

1

0

26.05.2014

00:05

320059

320060

988

974

70

244

676

68

744

0

744

3

8

0

5

39

3

0

0

1

0

82

1

350

5

0

4

227

6

7

0

0

3

25.05.2014

23:20

320060

320061

460

463

41

123

296

41

337

0

337

0

0

3

2

13

0

0

0

1

0

40

1

168

2

0

1

92

2

11

0

0

1

26.05.2014

00:55

320061

320062

1376

1360

27

570

779

27

806

0

806

10

15

9

0

47

0

2

0

1

1

85

0

470

3

0

4

131

7

16

0

1

4

26.05.2014

01:50

320062

320063

972

960

10

384

579

9

588

0

588

5

8

1

0

21

3

0

1

1

0

73

0

338

2

0

0

115

6

11

1

0

2

26.05.2014

00:10

320063

320064

220

217

20

71

129

20

149

0

149

1

6

0

2

5

2

0

0

0

0

34

0

57

1

0

0

29

2

6

0

0

4

26.05.2014

00:55

320064

320065

432

434

62

58

313

61

374

0

374

4

3

1

0

7

1

0

0

0

0

39

1

245

1

0

0

52

5

14

0

0

1

25.05.2014

20:45

320065

320066

660

656

58

181

421

58

479

0

479

5

11

0

0

17

2

0

0

1

0

55

0

240

2

0

3

133

3

4

0

0

3

26.05.2014

08:33

320066

320067

540

539

36

136

369

35

404

0

404

3

2

0

0

28

0

0

1

0

0

45

0

209

1

0

1

107

1

1

1

0

4

26.05.2014

00:10

320067

320068

908

904

62

234

615

59

674

0

674

5

5

2

1

34

3

0

1

0

0

82

0

417

3

0

2

99

3

15

0

0

2

26.05.2014

00:30

320068

320069

864

860

59

208

597

59

656

0

656

5

3

0

0

14

1

1

0

0

0

72

0

375

1

0

4

169

5

5

0

0

1

25.05.2014

21:20

320069

320070

468

474

54

75

340

53

393

0

393

3

5

0

3

13

0

1

0

0

0

46

0

234

0

0

2

83

2

1

0

0

0

25.05.2014

22:30

320070

320071

328

328

34

73

221

34

255

0

255

2

2

0

1

13

0

0

0

0

0

31

0

159

0

0

2

39

3

3

0

0

0

25.05.2014

23:55

320071

320072

576

574

73

131

372

73

445

0

445

2

3

5

3

18

1

0

1

0

2

42

0

257

3

1

6

89

8

3

0

0

1

26.05.2014

00:30

320072

320073

512

477

35

138

343

31

374

0

374

6

3

2

1

10

2

0

0

0

0

46

5

171

1

0

2

105

7

6

1

0

6

26.05.2014

00:51

320073

320074

176

175

17

42

117

17

134

0

134

2

0

1

2

3

0

0

0

0

0

24

0

66

0

0

0

35

0

1

0

0

0

26.05.2014

00:30

320074

320075

300

300

41

57

202

41

243

0

243

2

3

20

1

15

0

1

0

2

1

36

0

101

3

0

2

50

0

5

0

0

1

26.05.2014

00:30

320075

320076

492

494

48

124

322

46

368

0

368

0

1

11

1

9

0

0

0

0

0

37

2

197

2

0

2

96

4

6

0

0

0

26.05.2014

00:20

320076

320077

836

825

62

178

596

62

658

0

658

22

12

1

3

36

2

0

2

0

1

48

1

320

1

0

4

166

20

14

1

0

4

26.05.2014

01:00

320077

320078

584

573

40

170

377

37

414

0

414

6

9

1

0

14

0

1

0

0

1

61

0

218

2

0

0

93

1

4

0

0

3

26.05.2014

00:15

320078

320079

624

616

33

169

422

33

455

0

455

1

5

3

1

9

0

0

0

1

0

81

1

205

4

0

2

128

4

6

1

0

3

26.05.2014

12: 01

320079

320080

856

861

54

195

607

54

661

0

661

3

11

4

1

36

0

0

1

0

1

62

1

393

5

0

0

123

10

9

0

0

1

25.05.2014

23:05

320080

320081

1948

1928

68

470

1410

68

1478

0

1478

12

24

4

4

43

1

0

1

0

0

191

1

789

17

0

5

338

19

21

0

0

8

26.05.2014

03:00

320081

320082

428

425

36

121

275

32

307

0

307

4

9

4

4

19

1

0

0

0

1

51

0

154

0

0

0

52

2

5

0

0

1

26.05.2014

01:04

320082

320083

144

145

31

24

90

30

120

0

120

0

2

1

1

3

0

0

0

0

0

6

1

77

0

0

3

21

2

2

0

1

0

26.05.2014

07:45

320083

320084

260

250

14

46

200

14

214

0

214

2

4

0

0

14

0

0

0

1

0

41

0

105

0

0

0

43

1

2

0

0

1

25.05.2014

23:55

320084

320085

1680

1666

21

538

1122

20

1142

0

1142

8

22

3

1

79

4

0

5

1

0

111

1

681

4

1

5

160

26

18

1

0

11

26.05.2014

00:10

320085

320086

1324

1313

20

440

864

20

884

0

884

6

11

3

9

41

5

1

2

1

1

81

3

525

8

0

7

157

9

8

0

0

6

2top5.05.2014

23:35

320086

320087

364

362

14

85

265

14

279

0

279

1

4

0

0

12

1

0

0

0

1

33

0

184

2

0

1

38

1

1

0

0

0

26.05.2014

00:10

320087

320088

380

376

10

70

300

10

310

0

310

1

2

1

0

10

0

0

0

0

0

33

0

203

0

0

1

57

0

1

0

0

1

26.05.2014

00:05

320088

320089

568

561

47

180

341

47

388

0

388

4

5

2

2

13

0

0

1

0

0

46

0

255

1

0

6

46

2

5

0

0

0

26.05.2014

00:48

320089

320090

388

388

21

128

239

21

260

0

260

2

2

1

0

10

1

1

0

0

0

68

1

88

0

0

2

78

4

2

0

0

0

25.05.2014

22:01

320090

320091

2285

2262

49

692

1550

43

1593

0

1593

13

10

2

9

71

1

1

6

0

1

146

0

1047

4

0

3

243

14

17

0

0

5

26.05.2014

04:20

320091

320092

972

958

92

317

566

89

655

0

655

4

7

1

4

27

2